Dag BNers,
Voor mezelf een nieuw schema gemaakt, zoals je het niet veel ziet.
Doel van de training is spiermassa erbij, spieruithoudingsvermogen omhoog, gewoon uithoudingsvermogen omhoog EN vetverlies. Jaja, alles in een. Heb de afgelopen weken geëxperimenteerd en alvast wat conditie opgebouwd. Door een enorm relax schoolrooster (ma+do tot 13:55, di+wo tot 13.05, vrijdag vrij) heb ik de mogelijkheid om er de nodige tijd in te stoppen.
Voeding is 3000kcal per dag, ekv 37/40/23. Uit o.a. brinta, whey, kwark, pasta, brood, rijst, kip, tonijn, zalm, melk etc.
Supplementen: Creatine, Pre-WO (B&F), aminopillen, omega 3-6-9 en multivitaminen extra krachtig (400%).
Training:
Iedere morgen ochtendcardio, 30 minuten touwtje springen.
Maandag
Biceps/Triceps/Obliques
Dumbell Curl/Kickback (SS)
Cable Curl/Cable Pushdown (SS)
Concentration Curl
One Arm Pulldown
Dumbell Side Bend
Cable Twist
Dinsdag
Quads/Hams/Abs
Squat
Deadlift
Lunges
Leg Curl
Incline Sit-Up
Leg Raise
Plank Holds
Woensdag
Chest/Obliques
Bench Press
Incline Dumbell Press
Dumbell Flyes
Incline Dumbell Flyes
Dips
Dumbell Side Bend
Cable Twist
Donderdag
Back/Abs
Bent Over Row
CG Seated Row
WG Pull-Up
CG Pulldown
Schrugs
Incline Sit-Up
Leg Raise
Plank Holds
Vrijdag
Shoulders/Calves/Obliques
Militairy Press
Lateral Raise
Rear Lateral Raise
Seated Calve Raise
Reverse Calve Raise
Dumbell Side Bend
Cable Twist
Na elke training 30 minuten joggen, +- 5 kilometer. Behalve op dinsdag, aangezien ik het niet zie zitten om na een zware benentraining nog een half uur te rennen. Om te compenseren, ga ik dinsdagavond een uurtje zwemmen met mijn moeder en zus.
Aantal sets/reps wisselt per week. De ene week ga ik voor hogere gewichten, met 6-8 reps, de andere keer weer lagere gewichten, en dan +- 10-12 reps.
Op dit moment weeg ik 86kg, ben 1,88m met een vet% van zo'n 15-16%.
Doel is om dit gewicht te behouden, maar vet% naar 10% te brengen.
Loggen is niet mijn sterkste kant, maar ik zal regelmatig een update proberen te posten. Ik doe a.s. maandag nog metingen en maak ik foto's, en zal richting juni/juli de resultaten laten zien.
Voor mezelf een nieuw schema gemaakt, zoals je het niet veel ziet.
Doel van de training is spiermassa erbij, spieruithoudingsvermogen omhoog, gewoon uithoudingsvermogen omhoog EN vetverlies. Jaja, alles in een. Heb de afgelopen weken geëxperimenteerd en alvast wat conditie opgebouwd. Door een enorm relax schoolrooster (ma+do tot 13:55, di+wo tot 13.05, vrijdag vrij) heb ik de mogelijkheid om er de nodige tijd in te stoppen.
Voeding is 3000kcal per dag, ekv 37/40/23. Uit o.a. brinta, whey, kwark, pasta, brood, rijst, kip, tonijn, zalm, melk etc.
Supplementen: Creatine, Pre-WO (B&F), aminopillen, omega 3-6-9 en multivitaminen extra krachtig (400%).
Training:
Iedere morgen ochtendcardio, 30 minuten touwtje springen.
Maandag
Biceps/Triceps/Obliques
Dumbell Curl/Kickback (SS)
Cable Curl/Cable Pushdown (SS)
Concentration Curl
One Arm Pulldown
Dumbell Side Bend
Cable Twist
Dinsdag
Quads/Hams/Abs
Squat
Deadlift
Lunges
Leg Curl
Incline Sit-Up
Leg Raise
Plank Holds
Woensdag
Chest/Obliques
Bench Press
Incline Dumbell Press
Dumbell Flyes
Incline Dumbell Flyes
Dips
Dumbell Side Bend
Cable Twist
Donderdag
Back/Abs
Bent Over Row
CG Seated Row
WG Pull-Up
CG Pulldown
Schrugs
Incline Sit-Up
Leg Raise
Plank Holds
Vrijdag
Shoulders/Calves/Obliques
Militairy Press
Lateral Raise
Rear Lateral Raise
Seated Calve Raise
Reverse Calve Raise
Dumbell Side Bend
Cable Twist
Na elke training 30 minuten joggen, +- 5 kilometer. Behalve op dinsdag, aangezien ik het niet zie zitten om na een zware benentraining nog een half uur te rennen. Om te compenseren, ga ik dinsdagavond een uurtje zwemmen met mijn moeder en zus.
Aantal sets/reps wisselt per week. De ene week ga ik voor hogere gewichten, met 6-8 reps, de andere keer weer lagere gewichten, en dan +- 10-12 reps.
Op dit moment weeg ik 86kg, ben 1,88m met een vet% van zo'n 15-16%.
Doel is om dit gewicht te behouden, maar vet% naar 10% te brengen.
Loggen is niet mijn sterkste kant, maar ik zal regelmatig een update proberen te posten. Ik doe a.s. maandag nog metingen en maak ik foto's, en zal richting juni/juli de resultaten laten zien.
Comment