Karwan's Logje 14Jarige

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Karwan View Post
    maar ik wil het verdelen over 4x perdag ..
    Dan neem jij het wanneer je wil toch...

Als jij toch al van plan ben om iets te doen op jou manier , dan hoef je ook geen vraag te stellen toch..

Comment

oke ..

Comment

waarom wil je het verdelen over 4 x per dag dan?

Comment

4x way to much of bedoel je de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid verdeeld over 4x?

Comment

Mijn eerste doel met fitness was voornamelijk afvallen ik was redelijk vetterig en dik toen ik begon met fitness ik wou heel graag een six pack etc.
            maar nu realiseer ik dat ik de fout ben ingegaan met droog worden enzo want nu ik droog heb realiseer ik me dat ik liever vollere borsten had etc en pakken massa dan zo een zielege was bordje ..

Hoi bedoel je dat begon met droog traine en afvallen.
            Toen nog niks had opgebouwd kwa spier?

Comment

oplaad fase 4x perdag staat op mijn potje en dat wil ik graag doen dus
              ookal is het achterhaald dat niet nodig is maar tog ..
              dus een ochtend met whey shake 5gram voor training 5gram na met shake 5gram voor slapen met shake en dan dit 5dagen volgen en dan naar de normalen fase 5gram ochtend 5gram na training

Comment

Als jij wil opladen , volg je gewoon wat er op het potje staat...

Comment

zeggen ze nu dat het 4x per dag is, ik dacht dat dat een jaar geleden nog anders was gewoon 1 maatschep erbij :S maar je heb gelijk zie ik
                  vaag

Comment

jaa maarja wat zijn de beste tijd stippen om te nemen ..
                    ik denk zelf ochtend op lege maag met je whey shake
                    en dan rond middag nog eentje 2 a 3uur op legemaag net voor een maaltijd .
                    en dan half uur voor je workout en dierect na je worktout met whey shake .
                    is dit een goede of niet ?

Comment

Originally posted by Yves View Post
                      zeggen ze nu dat het 4x per dag is, ik dacht dat dat een jaar geleden nog anders was gewoon 1 maatschep erbij :S maar je heb gelijk zie ik
                      vaag
                      Ik weet niet beter dan dat het inderdaad 3 a 4 keer per dag moest in de oplaadfase..

@ karwan ik hoop dat je er resultaat mee boek man..

Comment

jaa komt vast wel goed in de gym zijden ze tegen mij dat het niks kwaad kan dus ik denk laat me maar een poging gooien maar is mijn oplaad fase goed ?

Comment

jaa maarja wat zijn de beste tijd stippen om te nemen ..
                          ik denk zelf ochtend op lege maag met je whey shake
                          en dan rond middag nog eentje 2 a 3uur op legemaag net voor een maaltijd .
                          en dan half uur voor je workout en dierect na je worktout met whey shake .
                          is dit een goede of niet ?
                          wat staat er dan qua inname momenten?

Comment

ik lees op vele sites dat 4x perdag goed is maar op mijn pot staat dit.
                            mix 5gram creatine met 35 gram dextrose in 300ml water
                            neem op trainings dagen een half uur voor je training een dosering van 5gram en direct erna .
                            verder staat er niks van een oplaad fase -.-

Comment

ik lees op vele sites dat 4x perdag goed is maar op mijn pot staat dit.
                              mix 5gram creatine met 35 gram dextrose in 300ml water
                              neem op trainings dagen een half uur voor je training een dosering van 5gram en direct erna .
                              verder staat er niks van een oplaad fase -.-
                              Ik zou gewoon doen wat er op jou potje staat..

Er zit niet voor niets een gebruiksaanwijzing bij..

Comment

ja klopt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X