Magical Cutlog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vandaag stonden de rug en biceps weer op het programma. Altijd lekker om die pomp in je biceps te voelen!
    -----------------------------------------------------------------------

lat pull down
    12x 40 (opwarm)
    12x 57
    10x 67
    8x 72
    15x 52 (failure)

deadlift
    12x 40 (opwarm)
    12x 60
    10x 80
    8x 90
    6x 100
    5x 100

DB row
    12x 26
    12x 30
    10x 30
    10x 30

BOR
    10x 60
    8x 70
    7x 80
    13x 50

chin ups
    12x, 12x, 9x, 8x
    -----------------------------------------------------------------
    barbell curl
    12x 25, 25sec rust, 12x 25, 25 sec rust, 10x 25, 25sec rust, 8x 25.

Heerlijke oefening, weinig rust.. me biceps branden echt als een gek..

DB hammer curl
    10x 12kg
    10x 12
    8x 14
    8x 14
    10x 12

workout afgemaakt met nog 3 setjes chin ups tot failure. Wou eigenlijk nog ff cardio'en, maar ik totaal geen zin meer. Ik was echt stuk het liften, me rug en biceps waren beide echt vol gelopen.
    -------------------------------------------------------------------------
    voeding vandaag op 2800 Kcal. Ik merk dat als ik op niet trainingsdagen op 2300 Kcal moet zitten, dat ik aardig honger heb. Waarschijnlijk moet ik er gewoon aan wennen omdat ik net uit een bulk kom.

Ik zit eraan te denken om op trainingsdagen gewoon op behoefte te eten, en het Kcaltekort via cardio te creeren. Hierover meer komende tijd. Morgen een HIIT sessie en woensdag benen en triceps.
    Failure is your friend

Comment

Vandaag weer benen en tripeps. Weer lekker gesquat!

Ik voelde alleen me hamstrings nog als een malle van de deadlift van maandag. Dus ik heb de legg curls overgeslagen. Ik moest aan het begin even in the mood komen, maar na een goed half uurtje kreeg ik het ritme te pakken en heb met me triceps lekker een paar dropsets gedaan.

Squat niet op een zwaar gewicht, maar ik verwacht deze cut ook niet echt heel erg vooruit te gaan. In een cut ga je niet heelveel vooruit qua gewichten toch?

squat
      12x 50
      10x 60
      10x 70
      6x 90
      11x 60
      14x 15

hack squat
      10x 91
      10x 91
      10x 81
      10x 81

legg extensions
      10x 25
      10x 35
      12x 30
      -----------------------------------
      tricep barbell skull crusher
      10x 30
      10x 35
      9x 35
      14x 25

triceps extension
      10x 22
      10x 22
      8x 24
      7x 24

dips
      21 keer (failure)
      16 keer (failure)
      15 keer
      11 keer
      -----------------
      voeding vandaag op 3100 Kcal. Iets teveel dan ingepland vanwege een stuk taart die een klasgenootje had meegenomen voor haar verjaardag..

Cardio schiet er een beetje bij in deze week, tot nu toe nog niet gedaan. Morgen soieso cardio en dan zaterdag en zondag ook nog om toch nog op 3 keer te komen.

Gewicht was net op 78.9, misschien heb ik toch meer gegeten dan ik dacht? Ben nu een dag of 10 aan het cutten, dan moet je toch soieso minder wegen? Of kan het een vochtfluctutie zijn?
      Failure is your friend

Comment

Heb je in de ochtend gewogen net na het pissen?

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
          Heb je in de ochtend gewogen net na het pissen?
          Nee, net na de training (22.45). Dus er zat soieso wel veel water in me lichaam. Maar alsnog, na 10 dagen cutten zou je toch lichter moeten zijn?
          Failure is your friend

Comment

Lekker hardgelopen op de treadmill 2day. In totaal 46 minuten en 8.46 kilometer. Aan het begin heb ik er echt een hekel aan en wil ik dat het zo snel mogelijk voorbij is. Maar op gegeven moment na een minuut of 25 kom je echt in een soort van trance en is het een heerlijk gevoel.

Voeding vandaag op 2600 Kcal, met maar 100g carbs. Voel me niet eens heel down moet ik zeggen. Morgen weer borst en schouders slopen en 3000 Kcal.. heerlijk. Voel me echt lekker nu..

Binnekort post ik ff een paar foto's, zodat iedereen een beetje een beeld erbij heeft!
            Failure is your friend

Comment

ik ben benieuwd man...

Comment

Originally posted by El Magico View Post
                Nee, net na de training (22.45). Dus er zat soieso wel veel water in me lichaam. Maar alsnog, na 10 dagen cutten zou je toch lichter moeten zijn?
                Heb beetje het zelfde en snap er weinig van. Train 4/5 keer in de week KT en daarna vaak nog cardio. Verder eet ik gezond maar gewicht blijft nu al 3 weken rond de 78/79. Verbrand wel vet maar maak ook spieren aan. Verder haal ik de zuivel uit mijn schema en neem ik nu twee shakes ipv drie.

Succes!

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                  ik ben benieuwd man...
                  Ben nog geen massa monster.. maar in vergelijking met 13 weken terug ben ik wel goed vooruitgegaan al zeg ik het zelf.

Ik zal is kijken of ik dit weekend wat foto's kan maken..
                  Failure is your friend

Comment

Originally posted by robdegekste View Post
                    Heb beetje het zelfde en snap er weinig van. Train 4/5 keer in de week KT en daarna vaak nog cardio. Verder eet ik gezond maar gewicht blijft nu al 3 weken rond de 78/79. Verbrand wel vet maar maak ook spieren aan. Verder haal ik de zuivel uit mijn schema en neem ik nu twee shakes ipv drie.

Succes!
                    thanks man.. ja als beginner kan het goed zijn dat je spieren aanmaakt en vet verbrand, dus dan het zijn dat je gewicht niet lager wordt. Maar ik ben al een tijdje bezig, dus ik zal iets meer op me voeding moeten letten. Heb als ik het zo bekijk toch hier en daar wel fout gegeten..
                    Failure is your friend

Comment

vandaag was de motivatie om te trainen erg laag. Heel de dag aan een project voor studie gezeten en toen ik rond 5 uur eindelijk klaar was ging iedereen een biertje drinken..

Ik zat daar met dus met me ice tea en wou eigenlijk gewoon aan het bier gaan. Maar uiteindelijk toch nog mezelf naar de gym weten te krijgen.

Me borst was nog erg naar de klote van de dips van woensdag.Ik heb in lange tijd niet zoveel spierpijn aan me borst gehad. Dips zijn blijkbaar toch meer een borstoefening dan een triceps..

Shoulder DB press
                      12*14kg
                      10x 16kg
                      10x 18kg
                      10x 20kg
                      7x 22kg

seated lateral raises
                      10x 12kg
                      10x 12kg
                      10x 14kg
                      8x 14kg

front raises
                      10x 10kg
                      10x 12kg
                      8x 14kg
                      8x 14kg

barbell front raise
                      10x 20kg
                      10x 25kg
                      8x 30kg
                      8x 35kg

Daarna nog 30min op de crosstrainer gezeten.. Korte training vandaag, die qua intensiteit niet was wat die moest zijn. Dit weekend neem ik lekker vrij, om goed te herstellen van deze week. Alleen wat cardio denk ik. Voeding probeer ik dit weekend op 2500Kcal te doen.. Maandag weer fris ertegenaan!
                      Failure is your friend

Comment

Woensdag de 23e..

Na het weekend en maandag vrij, heb ik gister en vandaag weer met ijzer gesmeten..

Die rustpause had ik echt even nodig, want ik heb 14 weken achter elkaar 4 a 5x best harde krachtraining gedaan. Me spieren hadden echt ff een pause nodig..

Gister een korte Borst training gevolgd door 20min HIIT en vandaag een goede rug training gevolgd door 30 min steady state cardio..

Deze week wil ik het meer splitsen naar 1 grote spiergroep per training gevolgd door cardio. Als ik me gebruikelijke 2 spiergroepen doe en ook nog wil cardio'en, dan wordt het te lang imo..

Vandaag was het 45 min rug, met vrij korte rust pauses tussen de setjes(tussen de 30 en 50sec).

Deadlift
                        13x 40
                        12x 70
                        8x 90
                        7x 90
                        13x 60

cable pulley
                        12x 47
                        10x 57
                        10x 67
                        7x 77

Chins up
                        4 setjes tot failure.. Kon er vandaag maar 5 per set doen, terwijl ik er vrijdag nog 4 setjes van minimaal 8 stuks uitperste. Geen idee hoe dit kwam. Ik had verwacht na wat rust dat ik meer kon. Maar na 5x kon ik me geen centimeter meer optrekken..

BOR
                        10x 50
                        10x 50
                        10x 50
                        12x 50

Lat pull down
                        10x 47
                        10x 55
                        8x 65
                        14x 47
                        ---------------
                        Crosstrainer: 30 min op steady state..
                        -----------------------------------------
                        Me voeding is deze cut niet echt goed nog, maar vandaag perfect gegeten. 2560 Kceetjes binnen gewerkt, allemaal schoon.. Hopelijk kan ik dit volhouden..

Morgen alleen ff cardio en vrijdag me benen flink slopen.. Ben van plan om flink volume te gaan squaten.. iets van 14 setjes met veel reps.

Ik zit er trouwens aan te denken om een Pre work out supp te nemen, ik zag dat Jack3d in de aanbieding is bij xxl.. Aanrader?
                        Failure is your friend

Comment

Bij voedingssupplementen is er net een topic geopend over pro workout boosters moet je ff lezen , maar als ik het zo mag geloven is no-explode het best, maar hangt er volgens mij ook vanaf hoe erg je tegen die dingen kan, als jij van koffie al meteen op zijn kop staat kan een veel mindere pre booster prima werken.

En over die pause dat is wel lekker soms voel je gewoon dat je kapot bent, ik merk het dat ik vaak rond 3-4 uur smiddags het liefst mijn bed in duik

Comment

Laatste dagen had ik niet echt zin om te loggen en me gehele motivatie is wat minder.. me lichaam voelt moe, en ik heb steeds meer moeite met naar de sportschool te gaan en met focus en intensiteit te trainen.. Vandaag moest ik me letterlijk met tegenzin de fiets op slepen op weg naar de sportschool.. Geen idee waar dit vandaan komt

Vandaag was ik zo slap niet normaal.. de setjes zelf gingen wel goed en krachtig, maar tussen de setjes door was ik zo slap en duf, niet normaal..

schouders en biceps
                            -------------------------------
                            DB press schoulder

12x 16kg
                            10x 18kg
                            10x 20kg
                            8x 22kg
                            8x 24kg

military press (behind the neck)
                            12x 20kg
                            10x 25kg
                            10x 25kg
                            8x 30kg

Upright row
                            10x 20kg
                            10x 22.5kg
                            8x 25kg
                            4x 30kg

side raises
                            12x 10kg
                            10x 12kg
                            10x 12kg
                            ----------------------
                            seated barbell curl
                            14x 30kg
                            12x 35kg
                            10x 35kg
                            11x 35kg

dumbell hammer curl
                            12x 12kg
                            12x 12kg
                            10x 10kg
                            --------------------------------
                            Gister benen en triceps getrained, me benen voelen vandaag wel verrot.. triceps voel ik niks van..

Maar ik baal een beetje van mijn instelling.. De verandering van levenstijl gaat me blijkbaar wat opbreken, omdat ik steeds meer neig naar slecht eten en lekker uitgaan met veel alcohol..
                            Me voeding is deze week niet BB waardig te noemen, veel suikertroep, maaltijden overgeslagen, een keer pizza besteld..

Ik heb sinds me verandering van lifestyle echt een supervooruitgang geboekt, maar toch is me motivatie slecht.. Ik denk dat ik er meer van had verwacht..

Ik denk dat het misschien beter is om een hele week niks aan sport te doen, en voeding zo schoon mogelijk te houden..
                            Misschien dat ik dan volgende week weer vol frisse moed ertegenaan kan gaan..
                            Failure is your friend

Comment

Komaan man! moed niet laten zakken!! vanavond vroeg in bed, morgen eens lekker niks doen en weer vroeg in bed en je bent er weer klaar voor volgende week
                              Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                                Komaan man! moed niet laten zakken!! vanavond vroeg in bed, morgen eens lekker niks doen en weer vroeg in bed en je bent er weer klaar voor volgende week
                                Thanks, ja waarschijnlijk zal me motivatie volgende week wel weer bijtrekken! Doet die altijd namelijk!

Maandag komt me Jack3d binnen als het goed is, hopelijk geeft dat me weer ff een boost om nog harder te knallen..
                                Failure is your friend

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X