Sjoerd's Total Destruction

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by sjoerdiezee View Post
    Jazeker! Maar eerst even flink wat boeken doorspitten voor school. Onder het genot van een bak kip, wat pindas en een kan groene thee!
    Mooie trainingen, ga je logje volgen! Wat studeer je? Nu al door te boeken spitten, college begint vandaag toch? Voor mij iig

Comment

Leuk dat je mn logje gaat volgen! Ik studeer international management in het zuiden. Dus was vorige week ook al begonnen! Meteen vol derop! Wat studeer jij?
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Lekkere training kerel, flink volume ook! En studeren en trainen gaat prima samen, in ieder geval bij mij met maar 6 tot 8 contact uren (die nog niet eens verplicht zijn) in de week haha.
        'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Bedankt man! Ja zeker! Af en toe soms lastig, maar als de wil er is krijg je het altijd wel voor elkaar om 4x per week te trainen! 6 tot 8 uur is wel echt zwaar weinig maat! Haha

Comment

Leuk dat je mn logje gaat volgen! Ik studeer international management in het zuiden. Dus was vorige week ook al begonnen! Meteen vol derop! Wat studeer jij?
            Ah vandaar

Ik studeer psychologie in Leiden. Deze week begonnen, dus nog niet echt iets om op te springen.

Comment

Originally posted by Matthias87 View Post
              Ah vandaar

Ik studeer psychologie in Leiden. Deze week begonnen, dus nog niet echt iets om op te springen.
              Thumbs up voor de psychologen! (Ik studeer psy in Enschede)
              'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Mooie studie! De ratio vrouwen/mannen is zekers te weten omgedraaid bij jullie! Bij mij is 1 op de 10 vrouw. Beetje jammer.

Comment

Mooie studie! De ratio vrouwen/mannen is zekers te weten omgedraaid bij jullie! Bij mij is 1 op de 10 vrouw. Beetje jammer.

Haha aii, dat is klote! Ik had zojuist college met 650 mensen waarvan 500 vrouwen. Paar keer verliefd geweest

Originally posted by Milestone View Post
                  Thumbs up voor de psychologen! (Ik studeer psy in Enschede)
                  +1

Comment

Vandaag rug en biceps getraind.
                    Deadlift
                    8x60
                    8x102,5
                    8x102,5
                    8x102,5
                    8x102,5 --> Had straps voor de laatste 2 sets, daardoor had ik betere grip en kon ik de oefening dus beter uitvoeren. Ging lekker.

T-Bar rows
                    8x52,5
                    8x55
                    8x55
                    8x55

BOR
                    8x50
                    8x50
                    8x50
                    8x50, blijft lastig. Als ik ervoor oefeningen verhoog zoals de t-bar of de DL, blijft dit een pittige oefening.

Lat pulldowns
                    8x54,5 + klein gewichtje
                    8x54,5 + klein gewichtje
                    8x54,5 + klein gewichtje
                    8x54,5 + klein gewichtje

Dumbell row
                    8x23
                    8x23
                    8x23
                    8x23

Dumbell curls
                    8x13
                    8x13
                    8x13
                    8x12

Hammer curls
                    8x9
                    8x9
                    8x9
                    8x9

Al met al goede training. Even kijken hoe het volgende week gaat als ik een volle week bulken erop heb zitten.

Comment

Kan je niet zwaarder gaan bij je DB row etc?
                      Gewoon goed zware gewichten nemen.
                      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Kan wel zwaarder maar dan moet ik mijn lichaamsgewicht gebruiken om de gewichten te liften. Snap je? Dan gaat het ten koste van de uitvoering denk ik dan niet? Nu gebruik ik echt mn arm gewoon alleen en mn lichaam blijft gewoon stil terwijl ik de oefening doe.

Comment

Kan wel zwaarder maar dan moet ik mijn lichaamsgewicht gebruiken om de gewichten te liften. Snap je? Dan gaat het ten koste van de uitvoering denk ik dan niet? Nu gebruik ik echt mn arm gewoon alleen en mn lichaam blijft gewoon stil terwijl ik de oefening doe.
                          Gewoon lekker zwaar gaan, je merkt vanzelf wel als het teveel wordt.
                          Cheaten kan op de juiste manier

Comment

Ik zou ook geen 8 reps gaan maken voor deadlift en je doet zoveel oefeningen die dezelfde spiergroepen op een gelijkaardige manier aanspreken, zoals BOR, T-bar, DBrow..
                            Ik zou hiervan gewoon 1 kiezen en heel wat sets mee maken, volgende training neem je een andere oefening etc. Of je neemt 1 oefening en verhoogt het gewicht progressief.

Wellicht projecteer ik nu teveel mijn gedachten gang op jouw trainingschema
                            Je ziet maar of je er iets mee doet
                            Veel succes!

Comment

Bedankt voor je tips gleke! Wordt vanzelfsprekend gewaardeerd. Ik kijk het eerst even aan, hoe ik gain op dit schema met de voeding. Als ik er over 2-3 weken niet tevreden mee ben gaan we sleutelen. Vind opzich wel dat je een punt hebt, met die BOR T bar etc. Dus hou het even in de gaten, ben ik er niet happy mee, dan gaat de BOR eruit en ga ik liever wat meer setjes doen met de dumbell rows zoals jij aangeeft.

Hoe bedoel je cheaten op de juiste manier? Hoe voer jij ze uit dan? Bovenlichaam gewoon stil, of dat je een beetje een kettingzaagbeweging maakt zeg maar?

Comment

Bedankt voor je tips gleke! Wordt vanzelfsprekend gewaardeerd. Ik kijk het eerst even aan, hoe ik gain op dit schema met de voeding. Als ik er over 2-3 weken niet tevreden mee ben gaan we sleutelen. Vind opzich wel dat je een punt hebt, met die BOR T bar etc. Dus hou het even in de gaten, ben ik er niet happy mee, dan gaat de BOR eruit en ga ik liever wat meer setjes doen met de dumbell rows zoals jij aangeeft.

Hoe bedoel je cheaten op de juiste manier? Hoe voer jij ze uit dan? Bovenlichaam gewoon stil, of dat je een beetje een kettingzaagbeweging maakt zeg maar?
                                Dat je een soort 'kettingzaagbeweging' maakt, zoals jij het zo mooi uitdrukt (wel niet te extreem, maar dat voel je vanzelf wel aan)

Ik zeg maar mijn eigen mening, niemand die jou verplicht om dit ook te volgen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X