Jammer van borst, maar hopelijk volgende training beter!
Sjoerd's Total Destruction
Collapse
X
-
Bij deze weer een updateje! Heb het razenddruk met school momenteel. Veel opdrachten dus heb weinig tijd om veel te loggen en ook om andere logjes te bekijken. Mijn excuses daarvoor! Ik haal het in! Het gewicht vanmorgen was 84,4kg. Had vantevoren wel gescheten! Dus zal tegen de 84,8 aanzetten. Wat wil ik hiermee zeggen? Het gaat nog gestaag omhoog. Dikke prima dus.
Vanaf volgende week dus het nieuwe schema wat eerder in mn logje gepost staat. Opmerkingen daarover zijn nog steeds van harte welkom!
Vandaag rug en biceps getraind
DL
8x60
8x110
8x110
8x110
8x110 --> Chill! Wel straps gebruikt maar hij ging echt net! 2-3 maanden geleden deed ik dit gewicht 5x5, dus zeker een vooruitgang.
T-Bar row
8x57,5
8x57,5
8x60
8x60 --> Goed zwaar maar lekker!
BOR
8x52,5
8x52,5
8x52,5
8x52,5 --> Beetje matig, maargoed, was al behoorlijk kapot voordat ik hier aan begon!
Lat pulldown
8x54,5
8x54,5
8x61,0
8x61,0 --> Goed zwaar, lekker!
Dumbell row
8x25
8x25
8x25
8x25 --> Prima, voelde hier wel dat ik aardig exhausted was!
Bicep curls
8x13
8x13
8x13
8x13
Hammer curls
8x10
8x10
8x10
8x10
Lekkere training, daarna theetje gedronken met een maat en net even 3 kwartier wat gelezen voor school. Even tv kijken en dan is het bedtijd! Morgen weer een ramdag op school en smorgens werken!
CiaooooBodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by Destron View PostHoe doe jij je BOR, handpalmen naar boven of naar beneden?
Is trouwens altijd afzien als je biceps na de rug traint, kan je alleen nog maar van die pussy gewichten aan.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Thanks for the compliments!!! Leuk om te horen! Ik heb inmiddels gisteren schouders nog even getraind.
Enige relevante oefening:
Dumbell press:
8x17
8x24
8x24
8x24
6x26
Vanaf morgen begin ik met het nieuwe schema, dus morgen begin ik met 5x5 op de squat. Normaal pak ik 4x8x75 of 77,5. Dus nu ga ik denk ik maar beginnen op 67,5 5x5 aangezien je moet beginnen op 70% van je gewicht???Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Net de eerste training van het nieuwe schema gehad!
Squat: 5x5 principe. Laag beginnen zodat ik lange tijd elke week 2,5 kilo erbij kan gooien!
8x40
5x60
5x67,5
5x67,5
5x67,5
5x67,5
5x67,5
Leg Press
8x166,5
8x171,5
8x175,5
Leg extensions
8x72,5
8x76,5
8x76,5
Seated leg curls
8x72,5
8x72,5
8x72,5
Standing calf raises
8x94,5
8x94,5
8x94,5
Squat ging simpel. Nu hopen dat ik ook echt rond de 5x5x90kg kan komen met de squat!!Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Net eerste push training van het nieuwe schema gehad. Gewicht vanmorgen was 84,6kg. Oftewel, het stijgt niet. Heb al 10g pindas per dag verhoogd maar de vraag is nu: nog 10 gram pindas erbij, dan heb ik een dikke 130kcals verhoogd en kan ik evne kijken hoe het gaat of moet ik ook de carbs verhogen?
Op rustdagen is het percentage vetten nu 34% en op trainingsdagen 30%. Ik denk dat vetten verhogen misschien het beste is, maar heb graag nog een bevestiging of eventuele kritiek hierop!!!!
----> Por favor, meningen hierover.
Dan nu de training:
BP
8x40
5x60
5x67,5
5x67,5
5x67,5
5x67,5
5x67,5 --> Was easy, maar elke week 2,5kg erbij nu dus zal vanzelf lastiger worden.
Incline BP
8x60
8x60
8x60 --> Volgende keer verhogen
Cable crossovers
8x22,5
8x22,5
8x22,5
Push Press/overhead press whatever, een barbell de lucht in duwen vanuit stilstand.
8x40
8x40
6,5x40 en toen was het op.
Triceps pushdowns
8x43,0
8x43,0
8x43,0
Side raises
8x9
8x11
8x10 --> Volgende keer 3x8x10kg.
Daarna nog wat buik en toen zat het er weer op. Vruchtbare training, ben benieuwd of ik nu meer kracht en massa op borst kan pakken ook. Het is de bedoeling dat elke push pull benen training 1x per 3 weken 2x per week aan bod komt. Het klinkt verwarrend, ik weet het. Laat het even op je inwerken, slaap er een nachtje over en dan valt het kwartje!
Ciaooo luitjes, ik sta weer stijf van de stress, ga even een ontspannende douche nemen en in mijn bedje tv kijken met een grammetje of 70 aan pindas erbij!Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Je bent door je lage vet% en het cutten van de de vorige periode een stuk inusline gevoeliger. Je cellen nemen beter glucose op, en je stofwisseling is wellicht beter/sneller (klinkt raar, maar ik ervaarde hetzelfde na mijn laatste 2x ud2).
Ik zou zeker niet bang zijn, om mijn kcal inname op trainingsdagen op de 4200 te zetten en op rustdagen op 3800.
Verder vind ik dat je schema qua voeding echt vrij zwak is. Ik mis gewoon een pond van verschillende soorten groenten (tomaat, komkommer, wortel, ui, aubergine, courgette, witlof, en dergelijke varieer hier in).
Ik mis variatie in vlees/vis inname (niet alleen kip, maar ook rood vlees, witvissen, vette vissen en andere). Ik snap ook niet waarom je een heel magere vleessoort uitkiest, om vervolgens wel aan je vetten proberen te komen via pinda's. Pak dan gewoon een steak, rundertartaar, runderlappen of gehakt. Of een stuk zalm/haring/makreel.
Een maaltijd met kip en pindas zou je ook goed kunnen vervangen met een omelet met een aantal soorten groenten erin.
Verder is de verdeling tussen de verschillende vetten die je binnenkrijgt gewoon erg slecht om optimaal te groeien (doordat je ze vrijwel enkel uit pindas haalt). Je hebt vooral in de bulk meer verzadigde vetten nodig (de helft van je totale vet inname). Ook in de on verzadigde vetten zou meer variatie en balans gewenst zijn.
waarom ik je bovenstaande adviseer, is omdat het een grote invloed kan hebben op je groei/gains en algemene gezondheid. lees het volgende topic eens goed door. daarom wordt precies uitgelegd over het hoe en wat met betrekking tot vetten.
http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...ones-part.htmlMore knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostJe bent door je lage vet% en het cutten van de de vorige periode een stuk inusline gevoeliger. Je cellen nemen beter glucose op, en je stofwisseling is wellicht beter/sneller (klinkt raar, maar ik ervaarde hetzelfde na mijn laatste 2x ud2).
Ik zou zeker niet bang zijn, om mijn kcal inname op trainingsdagen op de 4200 te zetten en op rustdagen op 3800.
Verder vind ik dat je schema qua voeding echt vrij zwak is. Ik mis gewoon een pond van verschillende soorten groenten (tomaat, komkommer, wortel, ui, aubergine, courgette, witlof, en dergelijke varieer hier in).
Ik mis variatie in vlees/vis inname (niet alleen kip, maar ook rood vlees, witvissen, vette vissen en andere). Ik snap ook niet waarom je een heel magere vleessoort uitkiest, om vervolgens wel aan je vetten proberen te komen via pinda's. Pak dan gewoon een steak, rundertartaar, runderlappen of gehakt. Of een stuk zalm/haring/makreel.
Een maaltijd met kip en pindas zou je ook goed kunnen vervangen met een omelet met een aantal soorten groenten erin.
Verder is de verdeling tussen de verschillende vetten die je binnenkrijgt gewoon erg slecht om optimaal te groeien (doordat je ze vrijwel enkel uit pindas haalt). Je hebt vooral in de bulk meer verzadigde vetten nodig (de helft van je totale vet inname). Ook in de on verzadigde vetten zou meer variatie en balans gewenst zijn.
waarom ik je bovenstaande adviseer, is omdat het een grote invloed kan hebben op je groei/gains en algemene gezondheid. lees het volgende topic eens goed door. daarom wordt precies uitgelegd over het hoe en wat met betrekking tot vetten.
http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...ones-part.htmlBodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
qua vetten.
- drink/eet volle melk/yoghurt
- Neem hele eieren
- Eet ook rundvlees/lamsvlees. (hoeft niet perse mager te zijn).
- verwen jezelf een keer met een goed bereide eendenborst (goed bereiden).
- gebruik volvette kokosmelk bij currys en dergelijke.
- Eet zalm/makreel/haring/forel ( als het erg mager moet, ipv kip ook eens kabeljauw/tilapia).
- Eet ook andere soorten noten, zoals walnoten, pistache, macadamia, amandelen etc.
- Je kan ook cote dór noir 86% nemen. (bevat per 100g maar 20g suiker. als de daar 25g van eet, krijg je veel goede stofjes binnen zoals cacao en antioxidanten en vetten waarvan je nu te weinig binnenkrijgt. die 5g suiker weegt nooit op tegen alle voordelen. tijdens mijn ud2 bulk nam ik bijvoorbeeld 1x per dag 50g van deze chocolade met een 50g casseine shake).
- Tonijn op olijfolie (of olijfolie in salade dressing).
- gebruik echte boter in je keuken (op brood, eitje bakken, biefstuk bakken). als je erin wilt bakken, is het verstandig om deze eerst te klaren. dit doe je gewoon met een half pakje. en gebruikt dan deze geklaarde boter om mee te koken.
- supplementeer met omega 3,s.
zoiets.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Heb de amandelen er wat frequenter ingestopt. Had dit al, maar nog niet zoveel. Is wel wat duurder, maar als ik het mix, valt het wel mee. Vervolgens ga ik wat meer over op boter voor het bakken en ga ik ipv 1 portie kip per dag 1 portie rundertartaar erin gooien, of makreel. Ligt er maar net aan.
Is het dan een beetje beter op orde????Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment