Hallo, ik ben dus Axel, 17 jaar.
mijn stats: ik weeg 76.4kg, vetpercentage 21.5% (2weken geleden), 1.70m groot.
Ik ben sinds 3 maanden aan het lopen (zo'n 3 à 4 keer per week aan zo'n 30 à 60min per keer). Als ik nu loop is het meestal tegen een tempo van zo'n 10km/h.
Maar goed, het fitnessen. Ik ga nu zo'n 10 weken naar mijn sportschool.
mijn doel is ... wel gewoon gespierder worden en vet afvallen (want ik ben van plan om naar de legerunif te gaan).
Ik heb niet echt een voedingsschema maar ik let wel op mijn eten.
Ik eet nu ruw gezegd: 3 volkeren boterhammen met kip s'morgens, 3 volkeren boterhammen met kip s'middags en wel s'avonds ... wat mijn moeder maakt. tussenin nog eens 2 stukken fruit.
Sport:
maandag: rust
dinsdag: rust
woensdag: fitness (eenmaal elke 2 weken ook nog lopen)
donderdag: lopen
vrijdag: fitness
zaterdag: lopen
zondag: fitness in de voormiddag en lopen in de namiddag
Dus ik kwam naar deze site om een logje bij te houden en wat informatie te zoeken. Ik werd toch wel wat afgeschrikt door al die BB'ers hier maar ik heb toch het advies gekregen om een log bij te houden.
Als ik nog iets moet zetten in de inleiding, zeg het dan even.
Ok hier gaan we.
edit: maak het log van vandaag na mijn huiswerk
mijn stats: ik weeg 76.4kg, vetpercentage 21.5% (2weken geleden), 1.70m groot.
Ik ben sinds 3 maanden aan het lopen (zo'n 3 à 4 keer per week aan zo'n 30 à 60min per keer). Als ik nu loop is het meestal tegen een tempo van zo'n 10km/h.
Maar goed, het fitnessen. Ik ga nu zo'n 10 weken naar mijn sportschool.
mijn doel is ... wel gewoon gespierder worden en vet afvallen (want ik ben van plan om naar de legerunif te gaan).
Ik heb niet echt een voedingsschema maar ik let wel op mijn eten.
Ik eet nu ruw gezegd: 3 volkeren boterhammen met kip s'morgens, 3 volkeren boterhammen met kip s'middags en wel s'avonds ... wat mijn moeder maakt. tussenin nog eens 2 stukken fruit.
Sport:
maandag: rust
dinsdag: rust
woensdag: fitness (eenmaal elke 2 weken ook nog lopen)
donderdag: lopen
vrijdag: fitness
zaterdag: lopen
zondag: fitness in de voormiddag en lopen in de namiddag
Dus ik kwam naar deze site om een logje bij te houden en wat informatie te zoeken. Ik werd toch wel wat afgeschrikt door al die BB'ers hier maar ik heb toch het advies gekregen om een log bij te houden.
Als ik nog iets moet zetten in de inleiding, zeg het dan even.
Ok hier gaan we.
edit: maak het log van vandaag na mijn huiswerk
Comment