Originally posted by Dr Rude
View Post
rawa92's log
Collapse
X
-
Ai het is 2012, nieuw trainingsjaar gaat vandaag voor mij van start.
Gister was ik zo brak als een malle, slecht gegeten, moe etc.
Vandaag ben ik weer fit maar ik heb net wel een bullshit pre-workout meal op haha --> 2 oliebollen met 100gr kipfilet.Carpe Diem
Comment
-
Mensen fuck no-xplode, fuck creatine, fuck powerbooster, fuck al die neppe sups
Oliebollen geven je training swag!!!!!! haha no je hoeft me niet serieus te nemen maar ey ze geven je wel swag for sure
Bench: 5x5 62,5kg no problem
push press: 4x8 37,5kg
low grip: 4x8 42.5kg
Incline Bench: Ok hier hebben de oliebollen mijn training swag gegeven !!!
8x40kg(prima), spotter geroepen en 8x45kg (alleen), 8x45kg (spotter hielp met laatste rep), 8x45kg (spotter hielp met laatste 3reps over dode punt heen), 4x45kg(probleem)-daarna maar gedropset
Incline dumbell flyes: 4x8 12kg
tot slot weer rustig met de kabels flyes gemaakt
Note: oliebollen geven je training swag!!Carpe Diem
Comment
-
Vandaag benen en rug getraind
Heb 8 minuten rustig gefietst als opwarming
Daarna nog 5 minuten stretch oefeningen gedaan.
Squat: 5x5 67,5kg (goed diep gegaan en geen bullshit gehad met mn knie)
Stiff legged deadlift: 4x8 52,5kg
Pendlay row: 4x8 52,5kg
leg curl: 4x8 35kg (meer zat er niet in vandaag)
DB row: 4x8 20kg
2x 1minuut plank holdsCarpe Diem
Comment
-
Sup tijdje niet getraind, omdat ik een flinke griep te pakken had.
Ik ben gedurende een week een kilo afgevallen.
Ok vandaag dus weer geprobeerd om de draad op te pakken. Ik heb geprobeerd om de gewichten van de vorige sessie aan te houden (niet helemaal gelukt)
Bench: 5x5 62,5kg
Pushpress: 4x8 30kg (armen waren zo slap als een vaatdoek)
SGBP: 4x8 32,5 (triceps zijn aan het slapen ofso)
Incline bench: 4x8 35kg
Dumbell flyes: 4x8 10kg
Cable flyes
Ik heb opgemerkt dat mn lichaam nog niet helemaal is hersteld. Ik voel me niet helemaal sterk en mn armen zijn gewoon aan het slapen ofso maarja fuck it volgende sessie ga ik gewoon 100%Carpe Diem
Comment
-
Vandaag een groot deel van mn lichaam wakker geschud na een tijdje niks.
Warming up: 8minuten rustig gefietst/stretch oefeningen/ standaard routine
Squat: 5x5 67,5
SLD: 4x8 52,5
Pendlay: 4x8 52,5
Leg curl: 4x8 35kg
DB row: 4x8 20kg
Barbell curl: 4x10 32,5kg (even lekker voor de afwisseling en om mn armen een wake-up call te geven)
plank hold: 2x 1minuutCarpe Diem
Comment
-
Vandaag een rare training gehad.
Bench press: Hoezo niet standaard 5x5? daarom had even zin in iets anders
3x4 65kg
3x5 62,5kg"
1x8 40kg
Pushpress: hahah eindelijk de 40kg gedaan
3x6 40kg (8 herhalingen lukte nog niet)
2x10 32,5kg (nice and easy)
Low grip bench:
4x8 40kg
incline bench:
4x8 35kg (zonder een spotter ga ik geen gekke dingen doen die stang is echt gevaarlijk, ik maak de volgende keer er een foto van)
Dumbel flyes:
4x8 12kg
*Misschien moet ik nog skullcrushers ofso toevoegen en dan 5x5 gaan om meer kracht in mn triceps te krijgen. Weet niet of CGBP voldoende is.... we zien welCarpe Diem
Comment
-
Whatsup vandaag getraind met mn broeder Bas S.
Bench:
5x5 65kg
1x5 65,5kg
1x4 69kg
Pushpress
1x15 30kg
3x7 40kg
Low grip bench
1x15 30kg
3x8 42,5kg
Incline bench:
3x8 40kg
1x8 35 kg
Incline flyes
3x10 12kg
Cable flyes
3x10 nummer 4
*Note, ik heb zaterdag een feest gehad van een maand. Alcohol vloeide rijkelijk. Ik heb 2 dagen alleen maar junk gegeten. Metabolisme weet niet waar wat er aan de hand is. Weinig slaap alles, maar toch voelde ik me sterker dan normaal.
Volgens mij voel ik me superman als ik mn voeding verwaarloos....Carpe Diem
Comment
-
Ik voel me nog steeds sterk.
Ik weet niet waar ik mn energie vandaan haal maar goed mij hoor je niet klagen.
Vandaag lekker benen en rug getraind.
Mn linker knie gaat gewoon smooth mee dus geen geouwehoer geen pijn enzo dus ik kan hieruit concluderen dat mn knie weer sterker is geworden.
Squat:
5x5 70kg
1x5 72,5kg
Stiff legged deadlift:
4x8 55kg
Pendlay row:
4x8 55kg
DB row:
4x10 22kg
Barbell curl:
4x10 32,5kg
En tot slot 10 minuten op de hardloopband met hellingsgraad 12, 5km/ph gelopen.Carpe Diem
Comment
-
Gisteren stond rugtraining op de programma maar ik had geen zin om te gaan trainen in de avond. Dus ben ik vanochtend om 10 uur wezen sporten jaja en zometeen moet ik door naar mn werk pff.
Deadlift:
5x5 85kg
Stiff legged:
4x8 55kg
pendlay:
4x8 52,5kg
DB row:
4x10 22kg
Face pull:
3x10 nummer 8 (volgens mij is dat 40kg maar dont know for sure..)
Holla at ya peepsCarpe Diem
Comment
-
Dag BN'ers,
Ik heb een tijdje niet/onregelmatig getraind in verband met school. Ik kan niet elke dag trainen en ik heb niet echt tijd dus dat is erg jammer maar ja school is mijn prioriteit 1. Zijn er andere studenten hier die ook hiermee zitten en zo ja hoe lossen jullie het op?
__________________________________________________ __________________________________
iig training van vandaag
Maar benen gedaan
Squat:
5x5 70
Stiff legged
4x8 55
Pendlay
4x8 52,5
dumbel row:
4x8 22kg
barbel curl
4x10 30
21'en
2x21 10Carpe Diem
Comment
-
kun je niet max 1,5 uurtje per dag vrij houden? Als je een 24 uurs indeling hebt waarbij je 8 uur slaapt en 8 uur bezig bent met school/werk, wat doe je die andere 8 uur dan?sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by kojak View Postkun je niet max 1,5 uurtje per dag vrij houden? Als je een 24 uurs indeling hebt waarbij je 8 uur slaapt en 8 uur bezig bent met school/werk, wat doe je die andere 8 uur dan?Carpe Diem
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
16 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
23 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
19 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
22 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment