Oke. Ik ben een maand geleden gestart met een cutschema. Ik krijg hierbij de indruk, dat ik vooral mezelf voor de gek houd. Het schema volg ik deels wel, maar daarnaast junk ik te veel en heb ik erg vaak trek, wat zou wijzen op een kcal tekort. Ik zou daarom beter kunnen beginnen met een nieuw cutschema, dat ik beter zou kunnen volgen. Alleen het probleem is, dat ik m'n kcal behoefte niet exact weet. Daarom heb ik besloten om een schema aan te gaan houden met voedingsmiddelen, die ik het vaakst gebruik en om meteen te kijken waar me behoefte ligt en vanuit daaruit een plan te maken om toe te werken naar m'n 'droomfysiek'. Het is de bedoeling om deze maand door te gaan op 2365kcal, e152, k265 en v74. Daarna dus evaleuren waar ik sta, gewicht toegenomen, afgenomen etc. Dan weet ik meteen waar mijn behoefte ligt. Ik begin trouwens op een gewicht van 95kg, lengte 180 cm en leeftijd 20 jaar. BF weet ik niet exact. Ik hou hetzelfde trainingsschema aan.
Ik wil jullie vragen om naar het schema te kijken, en vragen of de productkeuze etc wel goed is. Alvast bedankt!
Ik wil jullie vragen om naar het schema te kijken, en vragen of de productkeuze etc wel goed is. Alvast bedankt!
Comment