Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Succes met je doelen, hoop dat je hier nog een tijdje rondhangt mooi motivatie verhaal kan het zijn voor alle mensen die willen gaan cutten
pluimpje voor dyno met zijn hulp
Dank je wel!
Als ik met mijn log cq resultaat mensen kan motiveren en/of helpen, dan zou ik dat geweldig vinden!
En inderdaad een dikke plum voor Dyno voor zijn hulp!
Maar Dyno.........damn you!!!
Wat een heerlijk schema!!!
Zojuist de eerste LB training gedaan en het ging erg lekker!
Het was ff wennen om voor de eerste keer weer zwaar trainen en dan vooral benen.
Watvoor mij ook erg wennen is, is de 2 min. Rust tussen de sets!
Voorheen was dit 20 sec, dus voor me gevoel had ik veel te lang rust.
Alle oefeningen gingen lekker ook al wa de RD voor mij de eerste keer!
Ook is de Barbell rolout de eerste keer voor mij en wat een heerlijke oefening!
Mijn eerste dag is goed gegaan met een heerlijke training!
Hopelijk gaat het goed af!
En over vaak eten in de auto, ik rij veel, maar eten doe ik toch om de 2 a 3 uur en proberen gezond te blijven eten, en toch nog wat beweging te krijgen!
Ik zit ook veel in de auto, en werk onregelmatige werktijden waarbij ik op mijn werk mee-eet, neem gewoon mijn eigen eten mee in de auto en wanneer ik met clienten eet heb ik ook gewoon eigen eten bij me. Het is wel moeilijke je eigen eet tijden aan te houden, maar ik kan zelf wel extra eetmomenten inlassen. Het is meer dat je er zelf aan moet denken.
De delicious van XXL is ook echt lekker, vooral de cappucino.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Ik was namelijk in de veronderstelling dat BCAA's in elke training passen.
Bcaa's hebben het voordeel dat ze snel worden opgenomen, vaak word het dan ook gebruikt als men een stuk droger staan(10%) en nog wat %eraf willen hebben. Een goede cardio methode zou dan kunnen zijn op lege maag cardio of kt, aangezien je je spieren wil beschermen neem je dan bcaa's. Maar omdat jij nog zo hoog in je vet zit is er geen weinig risico van spierafbraak.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment