Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
SQ ging veel beter dan de vorige 5x5 training, erg blij mee dus.
DL kon ik met perfecte beweging niet van de grond krijgen en dus ook niet gedaan dan. Hier eindigt coan voor mij, eens kijken naar een ander schema.
Speed DL, normaal moet dit met 132.5 maar dat is gwn onmogelijk.
Dan maar wat op techniek gedaan.
2x110
2x110
2x110
2x110, hierbij vooral gelet op de harmonie tussen rug en benen tijdens het liften.
1-legged leg ext
8x62.5
8x62.5 --> 65, was lastig maar lukte toch dus wat bijwerpen.
Leg curl
8x45
7x45
5x45 --> 45/46.25
Vond het best een goede training enkel denk ik dat ik coan niet ga uitdoen. Het is echt men schema niet, te snel stijgen, te weining werksets met daarop te zware speedsets. De komende week eens nadenken welk schema ik nu volgende week ga volgen.
Vandaag rug/biceps en kuiten/lopen
I'm not special, but not the same as you. Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Training van gisteren
SQ
10x20
5x62,5
5x72,5
5x82,5
5x5x92,5 --> 95
DL
8x60
4x100
2x137.5
2x157.5 harmonie tussen benen en rug was slecht en kromme rug..
Speed DL '130' maar onderrug was al vermoeid + beweging zat er niet echt goe in, daarom hebben we op beweging gelet. (harmonie benen en rug+ rechte rug)
2x100
2x110
2x110
2x110
Training van gisteren
SQ
10x20
5x62,5
5x72,5
5x82,5
5x5x92,5 --> 95
DL
8x60
4x100
2x137.5
2x157.5 harmonie tussen benen en rug was slecht en kromme rug..
Speed DL '130' maar onderrug was al vermoeid + beweging zat er niet echt goe in, daarom hebben we op beweging gelet. (harmonie benen en rug+ rechte rug)
2x100
2x110
2x110
2x110
nu al coan fail? is ook niet zn goed schema vind ik, draai volume op dl!
Idd, echt een kut schema
En neen ik ga geen sheiko volgen, dat ga ik nooit volhouden met de manier waarop wij nu trainen
Ik moet in elk geval trager stijgen met DL, liefst 2.5 kg per week en geen 10 kg zoals die fag van een coan doet.
I'm not special, but not the same as you. Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Idd, echt een kut schema
En neen ik ga geen sheiko volgen, dat ga ik nooit volhouden met de manier waarop wij nu trainen
Ik moet in elk geval trager stijgen met DL, liefst 2.5 kg per week en geen 10 kg zoals die fag van een coan doet.
ik zeg tog niets vn sheiko, na 3 weken kan ik nog niet zeggne of dat goed werkt bij mij he, maar volume dl, voorbeeld 3x3, 5x2 ofzo werkt wel!
ruimte houd mij tegen, ben nog op zoek naar een plek waar ik het kan doen maar worden allemaal belachelijke prijzen voor gevraagd.
Wil gewoon iemand met de zelfde passie vinden in mijn dorp die wel de ruimte er voor heeft en dat ik dan de spullen koop. (eerlijke deal lijkt mij)
ruimte houd mij tegen, ben nog op zoek naar een plek waar ik het kan doen maar worden allemaal belachelijke prijzen voor gevraagd.
Wil gewoon iemand met de zelfde passie vinden in mijn dorp die wel de ruimte er voor heeft en dat ik dan de spullen koop. (eerlijke deal lijkt mij)
Ik wil op termijn een loots of schuur gaan huren en daar dan 5 powerracken en wat platformen in plaatsen etc.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment