WPB's Pumping Iron

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik zou persoonlijk ook eiwitten en vetten op rustdagen gelijk houden en dus alleen wat carbs eraf op rustdagen.
    zo weet je beter waar je aanpassingen moet maken en wat deze met je doen wanneer het niet helemaal loopt zoals gehoopt.

maar goed dat moet je zelf maar beslissen want dyno weet ook wel waar hij het over heeft.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Goed, hier mijn fysieke progressie van mijn cut. Brand los, alles is welkom. Tekortkomingen zoals algehele massa, specifieke spiergroepen, tips & trucjes voor poseren. Al het commentaar, opbouwende kritiek is welkom. Dus schroom niet, ongeacht je ervaring, om te reageren. Zijn er dingen die volgens jou qua symmetrie niet kloppen of verhoudingen, meld het gewoon J.

Jammer dat ik geen foto’s had van week 1, dat was wel bruut geweest volgens mij. Morgen begint PHAT en mijn bulk op naar de 85-90kg, maar eerst wil ik graag reacties van jullie kant.

22-4-2013 na 3 weken UD2.0
      Abdominal thigh

26-5-2013 na 8 weken UD2.0
      Abdominal thigh

Back double bicep

Back double bicep

Front lat spread

Front lat spread

Back lat spread

Back lat spread

front benen

front benen

Most muscular

Most muscular

Side chest

Side chest

Side tricep

26-5-2013
      Side tricep
      Last edited by Iron Mind; 26-05-2013, 11:21.
      "Straight outta gym"

Comment

• Dat heb je toch maar mooi klaar gespeeld! Vooral die abdominal thigh ziet er bruut uit
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• laatste foto ziet er goed uit!
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Ziet er echt dik uit. je heb er zeker wat uitgehaald met die UD2
            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• Prachtig hoor in 8 weekjes, je delts komen er nu veel groter uit ook imo.

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                Dat heb je toch maar mooi klaar gespeeld! Vooral die abdominal thigh ziet er bruut uit
                Thanks, ja die 8 weken zijn zo achteraf sneller gegaan dan gedacht.

Originally posted by maar7en8 View Post
                laatste foto ziet er goed uit!
                Bedankt, ja inderdaad. Die vind ikzelf ook wel bruut!

Originally posted by InfineGhost View Post
                Ziet er echt dik uit. je heb er zeker wat uitgehaald met die UD2
                Dank, ja, dat mag ook wel het is niet bepaald een ontspannen manier om droog te trainen, maar het werkt wel.

Originally posted by aktito View Post
                Prachtig hoor in 8 weekjes, je delts komen er nu veel groter uit ook imo.
                Bedankt, delts lijken inderdaad een stuk groter. Vooral bij de back lat spread lijken ze een stuk groter dan eerst.

Hier even nog een foto's van enkel me abs, heel dichtbij een 6-pack dus in principe bij deze pose:

Last edited by Iron Mind; 26-05-2013, 12:09.
                "Straight outta gym"

Comment

• Laatste foto is bruut, netjes man. Jaloers op je abs haha!

Comment

• Jammer dat nog steeds niet die onderste abs naar voren komen, de rest is wel netjes
                    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• Man man, als ik die foto's zo bekijk zie ik dat ik nog een lange weg te gaan heb
                      Mooi resultaat inderdaad, na die 8 weken stukken droger geworden en ziet er ook gewoon veel beter uit!
                      hoelang heb je voor die ud2.0 8 weken cut, gebulkt?

Comment

• Wat vind je zelf van het resultaat?

Mooie lat spread, zowel front als back.
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                          Laatste foto is bruut, netjes man. Jaloers op je abs haha!
                          Ja, die side triceps is vet. Haha, thanks man.

Originally posted by InfineGhost View Post
                          Jammer dat nog steeds niet die onderste abs naar voren komen, de rest is wel netjes
                          Jep, dat vind ik ook, maar die gaan er wel aan als ik straks weer 10kg zwaarder ben. Als ik over een tijd 85-90kg weeg ga ik diep cutten en al die zooi eraf trainen. Dan ziet me fysiek er vele malen imposanter uit als ik dan droog sta. Thanks.

Originally posted by NickP View Post
                          Man man, als ik die foto's zo bekijk zie ik dat ik nog een lange weg te gaan heb
                          Mooi resultaat inderdaad, na die 8 weken stukken droger geworden en ziet er ook gewoon veel beter uit!
                          hoelang heb je voor die ud2.0 8 weken cut, gebulkt?
                          Iedereen moet ergens beginnen eh en ik heb nu alles weer op de rit. Gewoon geduld hebben en door blijven gaan.. Ik ben sinds afgelopen zomer weer begonnen met bodybuilding, daarvoor ongeveer 1,5 jaar niet getraind voor bodybuilding en dus spiermassa verloren en vet-massa aangekomen . Dus ik heb soort van "recomp" gedaan qua fysiek en soort van bulk met kleine kcal verhogingen t/m 1 april.

Originally posted by Nocerino View Post
                          Wat vind je zelf van het resultaat?

Qua resultaat ben ik tevreden, ik vraag me af of het beter had gekund of dat ik er meer uit had kunnen halen, maar ik vermoed van niet? Ik heb alles gegeven, alle junkmaaltijden afgeslagen, geen alcohol, cardio gedaan tot 's avonds laat als dat nodig was. Ik heb 8 weken enkel geleefd voor mijn doel en alles dusdanig inplannen, zodat ik geen een training, maaltijd of wat dan ook hoefde te missen.

Ik ging voor 8% bf en ik had verwacht daar toch wel strepen op me quads bij te hebben en een dikke six-pack, maar dat is blijkbaar niet zo of ik houd toch nog teveel vocht vast dat kan ook of ik zit nog niet op 8% geen idee. Dus mijn echte doel heb ik niet bereikt, maar qua bf% misschien wel.

Dank, de lat spread vind ikzelf ook wel bruut. Vooral de separatie van de rear delts met de rug vind ik er vet uitzien.
                          "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post

Idd vind ik ook!
                            Ernstig noh!

Comment

• Originally posted by bvds View Post
                              Idd vind ik ook!
                              Thanks kerel.

Eindevaluatie 8 weken UD2.0

De tijd is achteraf sneller voorbij gegaan dan ik had gedacht. Ik heb veel geleerd qua training, voeding en vooral mentaal door deze stap gemaakt te hebben en gewoon diehard te gaan cutten met deze methode. Kracht is in ieder geval gelijk gebleven en bij sommige oefeningen zelfs verhoogd. Alles is te doen, zolang je er maar voor wilt gaan. Mijn echte valkuil leek toch echt het slaaptekort te worden. Ik slaap gewoon heel slecht op low carbs, kan lastig inslapen en over dag ben ik "tired as hell". Ondanks drukte op school, dagelijks leven etc. Alles voor elkaar gekregen, niet gejunkt, geen alcohol gedronken, geen drugs etc. Enkel 100% vastberadenheid en toewijding aan mijn doel.

Mijn fysieke progressie mag er wezen al zeg ik het zelf. Misschien had ik mijn doel te hoog ingeschat om dat te bereiken in 8 weken tijd, maar ik denk dat als ik nog 4-6 weken door had gegaan ik er behoorlijk/echt ripped bij had gestaan. Op het moment is dat het me gewoon niet waard, want ik wil eerst gewoon meer massa bouwen. En ik kan nu volgens mij wel met een gerust hart me kcal gaan ophogen en lekker gaan groeien tot en met (hopelijk) volgend jaar februari, maart.

Ik zal een nieuwe log gaan openen voor mijn "bulk" periode, zodat het allemaal wat overzichtelijker blijft. Ik heb morgen weer een meting en die zal ik dan ook gelijk als beginstats vermelden in mijn nieuwe log.

Hier mijn eigen gewichtsupdate van de afgelopen 8 weken:
                              1 april:81,5kg
                              8 april: 81,3kg
                              15 april: /
                              22 april: 79,6kg
                              28 april: 78,8kg
                              6 mei: 77,8kg
                              13 mei: 77,3kg
                              19 mei: 77,6kg
                              26 mei: 76kg

Er is toch best wel wat gewicht af, maar ook vocht omdat ik heb zitten spelen met zout inname, echter denk ik dat ik amper/geen spiermassa ben verloren, aangezien me kracht op z'n minst is gelijk gebleven en misschien wel wat heeft toegenomen omdat ik hier en daar vooruitgang heb geboekt qua kracht op bepaalde oefeningen.

Kortom, erg tevreden met het resultaat en ik ben benieuwd wat de huidplooimeting laat zien morgen, ik zal dan nog even een overzicht hier droppen van de meetresultaten en de laatste meetwaarde vermelden in mijn nieuwe log, zodat ik daar ook de resultaten kan bijhouden van mijn voortgang qua spiermassa.

Tijd om met mijn nieuwe basis qua fysiek dus spiermassa te bouwen en de volgende lange (8-12 weken?) shred sessie gaat waarschijnlijk volgend voorjaar worden.
                              "Straight outta gym"

Comment

• Veel succes met je doelen, aangezien je vastberadenheid en het resultaat van deze keer gaat dat zeker goedkomen man, keep the pics coming!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X