Wij hebben ook zo'n aparte legpress die nooit helemaal fijn aanvoelt. Als je je quads wilt aanspreken moet je misschien front squat gaan doen
WPB's Pumping Iron
Collapse
X
-
Originally posted by quibus View PostJa je zou fr sq kunnen doen, en als je in de press je voeten wat hoger zet?\
oja iron mind it is
Dan pak ik nog meer glutes, hamstrings, omdat mijn onderbeen dan meer verticaal blijft en dan pak je sowieso al veel meer hams en glutes. Dus dat werkte ook niet. Dat is ook het verschil tussen nadruk van high bar vs. low bar."Straight outta gym"
Comment
-
Zometeen eten,
zit even in dubio wat te doen. Ideal zou zijn 3-4 uur te wachten na een maaltijd voordat ik 45-60 minuten cardio ga doen, maar eigenlijk wil ik ook niet lang wakker liggen van de koffie die ik neem voor me cardio, plus dan is het al donker eer ik dan op de fiets stap en eigenlijk wil ik even een frisse neus gaan halen.
Ik vind in de garage op de hometrainer zo hersendood, maar misschien doe ik dat toch maar en als ik daarna nog lang wakker blijf kan ik in ieder geval nog wat leren..
Zout meter op 13g zometeen de laatste 2g voor vandaag."Straight outta gym"
Comment
-
Zo genoeg gestudeerd voor vandaag,
nu braaf me cardio doen. Koffie zit er al een tijdje in, sinds uurtje of 7, maar anders slaap ik helemaal pas om 4 uur.
Normaliter fiets ik hooguit 40 minuten naar het station, maar misschien doe ik nu wel 60 minuten. Ik zie wel, waarschijnlijk 45 minuten. Ik denk dat dat het wordt dan kan ik eerder me bed in."Straight outta gym"
Comment
-
60 minuten cardio gedaan hartslag 130-140.
Ging vrij soepel, flink gezweet, maar nog niet super zwaar. Dat komt over een paar dagen pas dat de cardio echt zwaar wordt door de low carbs en lege glycogeen voorraden.
30km gefietst en 870kcal volgens die meter, haha.
Morgen wekker om 6 uur. En alweer de laatste depletion workout, morgen. Zin in."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View Post60 minuten cardio gedaan hartslag 130-140.
Ging vrij soepel, flink gezweet, maar nog niet super zwaar. Dat komt over een paar dagen pas dat de cardio echt zwaar wordt door de low carbs en lege glycogeen voorraden.
30km gefietst en 870kcal volgens die meter, haha.
Morgen wekker om 6 uur. En alweer de laatste depletion workout, morgen. Zin in.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View Post
Morgen wekker om 6 uur. En alweer de laatste depletion workout, morgen. Zin in.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Gus View PostJe laatste van heel je cut toch? Veel plezier nog de laatste keer afzien
Originally posted by inferno_0666 View PostEn wat gaat er na UD2.0 gebeuren?
Vaker per week me spieren aanspreken bevalt me wel, de ene keer meer focus op lage reps, vooral zware compounds en de andere training hoger in reps en wat meer isolaties. Eigenlijk precies wat ik zoek, ik heb er in ieder geval erg veel zin in!"Straight outta gym"
Comment
-
Net die power perfect 2 schoenen besteld. Hopelijk is het de goede maat. Pas ook nog een powerlift riem gekocht, schoenen erbij. Dan kan ik voorlopig weer vooruit. Straps had ik al, dus genoeg materiaal om mijn spiergroei hier en daar een extra steuntje in de rug te kunnen blijven geven.
Ik hoop met die schoenen fatsoenlijk te kunnen front squatten en als de high bar squat dan gaat bevallen, switch ik misschien wel van low bar naar high bar weer, zodat me quads weer meer aandacht krijgen. Ik blijf gewoon deadliften (zonder die schoenen weliswaar) en dan high bar squat en/of front squat voor quads. Deadlift voor me hams en glutes als echte compounds evt. romanian deadlift (als ik low bar ga vervangen)
Als ik low bar blijf squatten ga ik sowieso front squats, leg press (leg press doe ik al) voor quads doen en low bar squat, deadlift voor hamstrings, glutes. Als compound oefeningen. Er moet namelijk nu gewoon meer massa op me quads komen. Op alles natuurlijk, maar t.o.v. me hams, glutes, vind ik.
Verder zal ik het einde van deze week UD2.0 evalueren zo goed als dat gaat en weer foto's plaatsen als dat uitkomt. Verder hoop ik dan van de (trouwe) lezers (eerlijke , wat niet goed is, is niet goed laten we wel wezen) feedback te kunnen krijgen over wat goed is, maar vooral hetgeen dat beter kan interesseert me, aangezien ik wil gaan proberen evt. achterlopende spiergroepen bij te gaan trekken, aangezien het rechttrekken van dit soort zaken veel tijd kost, dus ben ik er liever vroeg bij. Ik spreek namelijk over periodes van maanden om evt. tekortkomingen te kunnen aanpassen etc.
Ik heb zelf al wel een idee wat achterloopt t.o.v. andere spiergroepen, maar dat ga ik nog niet vertellen, aangezien ik niet de meningen van anderen wil beïnvloeden die misschien een reactie (zullen) gaan geven
Wat betreft dag 3, low carb van week 8.
Zoutmeter staat op 10g, cardio begint alweer zwaarder te worden. Ik zit weer lachend te vloeken op de fiets en om de paar minuten strooi ik met woorden als:"Fackkkkk", omdat ik zo zit te puffen en omdat me benen zo zwaar aanvoelen..
Verder prima energielevels ondanks de relatief kortere slaap, ik had zelfs nog zitten leren op de hometrainer gisteravond. Ideaal dus. Is prima te doen als ik wat vaker me handen afveeg met de handdoek, aangezien me papier zo net werd van het zweet dat van me gezicht droop en op me handen zatLast edited by Iron Mind; 21-05-2013, 13:26."Straight outta gym"
Comment
-
Nog steeds lekker bezig zie ik Ben benieuwd naar de before en after pics.
Btw mag ik weten welke belt je heb gekocht, ik ben ook op zoek naar een belt aangezien ik er zoveel goede dingen over leestIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
-
Originally posted by InfineGhost View PostNog steeds lekker bezig zie ik Ben benieuwd naar de before en after pics.
Btw mag ik weten welke belt je heb gekocht, ik ben ook op zoek naar een belt aangezien ik er zoveel goede dingen over leest
Sowieso vind ik het lastig vergelijken, want ik kan mezelf ook niet vergelijken natuurlijk in de rug poses en of er überhaupt wel verschil te zien is daar etc. Nog even afwachten, ik ben zelf ook erg benieuwd en of het me mee zal vallen of juist erg tegen de resultaten qua foto's.
Deze riem heb ik gekocht, prima prima. Nadeel is wel dat hij erg stug is en heel lastig te buigen, maar dat zal vanzelf wel minder worden. je moet flink sterk in je handen zijn om hem fatsoenlijk te kunnen buigen en dicht te krijgen. Plus de zijkanten zijn relatief scherp, dus een wat dikker shirt, vest aandoen tijdens je werksets kan geen kwaad. Ik heb best aanstekende heupbotten en dat doet best pijn met die riem aan. De eerste bloeduitstortingen, schaafplekjes heb ik namelijk al te maken, maar als je er een lapje tussen doet zal het al een hoop schelen.
Powerliftriem - Fitness Seller"Straight outta gym"
Comment
-
Das wel jammer dat die gast geen foto's wou maken, het verschil van die 8 weken had idd veel indrukwekkender geweest.
Ik train met redelijk dik t-shirt dus dat moet wel goed komen bedankt voor de kleine reviewIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
-
Straks laatste depletion training van 8 weken afzien, huilen, lachen. Resultaten zullen kritisch bekeken worden aan het einde van de week. Ongeacht de resultaten, even een euforisch moment dat ik met jullie wil delen. De laatste 2 trainingen van deze week zijn namelijk peanuts in vergelijking met deze trainingen.
Nog een keer over paar uurtjes, de laatste, de enige echte laatste hel training van UD2.0.
UNLEASH HELL!
At my signal - YouTube"Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment