Originally posted by Jay1993
View Post
(foto) Log - JGP91
Collapse
X
-
Update voor vandaag
Was met mijn vriendin en we kwamen nogal laat op start, bulkschema vandaag niet gelukt. Sowieso altijd moeite met vakantie's en weekenden i.v.m. later op staan e.d. maar het gaat steeds beter en de goede kant op.
Sportschool sluit in het weekend om half 5 kwart voor 5 en wilde rond half 3 met de auto gaan. De accu van mijn vriendin haar auto was leeg dus dat werd duwen en om even de accu op te laden 20-30 minuten even rijden dus we waren er rond een uurtje of 3, even snel omkleden en gaan! Werd al een beetje hyper toen ik de auto uit stapte en had nogal een haastig gevoel en wilde lekker knallen.
Rug:
Pullups gingen kut, kan gewoonweg nog steeds geen 3x10 uitvoeren. Kwam de eerste keer op 8, vervolgens op 5 en daarna nog eens 5. Daarna even om toch nog mijn voldoening te halen even wat lat-pulldowns gedaan 40 12x en 50 12x.
Barbell rowing 3x10 ging lekker in vergelijking met de pullups, 30kg - 35kg - 35kg
Dumbbel rowing 3x10 14kg - 15kg - 15kg
Hyperextensions 3x10, lichaamsgewicht + schijf, ging ook lekker, 10kg - 10 kg - 15kg, hierna wel een last van mijn onderrug vanwege een eerdere blessure waar ik tot 2-3 maanden geleden bij de fysio voor liep. Had helaas te weinig fysio behandelingen in mijn zorgpakket dat ik zo af en toe wat oefeningen zelf moet doen die ik van hun heb mee gekregen om mijn onderrug+stabiliteit te verstevigen. Maar wil toch wel progressie boeken betreft mijn onderrug. Vervelende dat dit altijd ten koste gaat van mijn Squat en Deadlift.
Biceps:
Biceps curl (ez-bar) 3x10 geen idee hoeveel de ez-bar weegt. Gewoon maar de schijven in kg's meegeteld: 15kg - 20kg en vervolgens 22kg.
Incline dumble curl 3x10 gingen zwaar k*t, boek hier maar weinig progressie mee: 10x10 - 12x8 - 12x8, telkens als ik rond de 8 zit krijg ik mijn linkerarm gewoon niet meer omhoog
Benen:
Squats 3x10 gingen goed los gedaan zonder rek: 60kg - 70kg en met genoeg zelfvertrouwen 80kg gedaan en hiermee weer een stapje verder naar de 100kg gekomen!
Full deadlift 3x10 50kg - 60x8, kreeg toen teveel last van mijn onderrug maar wilde toch aan mijn 3 sets komen dus 50kg gepakt en 10x gedaan. Wel moeite om hem nog netjes uit te voeren.
Leg press, maar dan voor de kuiten 3x10 140kg - 160kg - 180kg
Buik:
niet gedaan, was inmiddels al 5 over half 5.
Voelde als een gehaaste training en het zweet stond in mijn naad. Beetje een 'down' momentje toen ik thuis kwam maar na een lekkere douche en daarna een warme avondmaal hete kip weer opgeladen.
Dat was het dan, morgen mijn rustdag pakken en di/wo trainen, daarna vrij/za zodat ik de volgende week weer ma/di en do/vrij kan pakken en zo weer routine erin kan krijgen
Weltrusten BN.Last edited by JGP91; 18-11-2012, 23:56.
Comment
-
Originally posted by Jay1993 View PostIk hield mij gewoon aan de compound oefeningen en heb eigenlijk nooit oefeningen als pushdowns gedaan en toch zijn mijn triceps sterker geworden.
Kan natuurlijk ook zijn dat triceps bij jou gewoon sowieso lekker gaat, maar het is wel iets waar vaak fouten mee gemaakt worden.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostDan kan je je ook afvragen of jij je borst oefeningen niet teveel met je triceps doet. Net als wanneer mensen klagen dat na een rugoefening je biceps op zijn, de kans is dan groot dat je de oefening teveel met biceps doet. En dan heb je in plaats van 3 tricep/bicep oefening er ineens 6, en ja, dat is wel teveel.
Kan natuurlijk ook zijn dat triceps bij jou gewoon sowieso lekker gaat, maar het is wel iets waar vaak fouten mee gemaakt worden.
Ik ben het met je eens dat er wel fouten gemaakt worden wat betreft uitvoering van oefeningen zoals teveel biceps gebruiken bij rug en triceps bij borst. Misschien gebruik ik mijn triceps inderdaad teveel bij borstoefeningen
Comment
-
Originally posted by JGP91 View PostWas met mijn vriendin en we kwamen nogal laat op start, bulkschema vandaag niet gelukt.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Jay1993 View PostWat ik bedoelde te zeggen is dat sommige mensen een shitload aan oefeningen gaan doen als een bepaalde spiergroep achterloopt, terwijl als je gewoon op de basisoefeningen focust de spiergroep vanzelf bij zou moeten lopen.
Originally posted by inferno_0666 View PostWat is nou een bulkschema, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Comment
-
Begonnen met 5 min warming-up op de crosswalk.
Borst:
Incline dumble press 3x10, zelfde als vorige week 24kg-26kg-26kg
Flyes 3x10 14kg-15kg-16kg
Chest dipping 3x10 lekker langzaam gepakt. Gingen goed.
Schouders:
Neck press in de squatrek 3x10 30kg - 35kg - 37,5kg
Upright rowing 3x10 30kg - 32kg - 34kg.
Bend over raise met de borst op een schuin bankje 3x10 4kg - 5kg - 5kg.
Triceps:
Triceps pull forward 3x10 25kg - 27,5kg - 27.5kg
Push down 3x10 27.5kg - 30kg - 32,5kg
Kick back 3x10 4kg - 4kg -4kg
Buik:
Side bend met dumbell 3x10 26kg - 26kg - 26kg
Roll away crunch 4x10
Crunches 4x20
Lekkere training, geen tegenslagen
Trainingsdagen veranderd naar woe/do en za/zo i.v.m. het feit dat ik nu 2 projecten moet maken doordat ik een switch heb gemaakt binnen mijn opleiding. Hierdoor heb ik doordeweeks wat meer tijd nodig.
Comment
-
Rug:
Pullups 3x10 zwaar, 3x8 gelukt..
Barbell rowing 3x10 35kg - 37,5kg - 37,5kg
Dumbbel rowing 3x10 15kg - 16kg - 16kg
Hyperextensions 3x10 lichaamsgewicht+10kg
Biceps: Iemand enig idee hoeveel zo'n ez bar weegt eigenlijk?
Biceps curl (ez-bar) 3x10 enkel schijven geteld: 20kg - 22kg - 24kg
Incline dumble curl 3x10 9kg-9kg-9kg, langzaam uitgevoerd maar ontevreden over het gewicht =(
Benen:
Full deadlift 3x10 50kg - 55kg - 60kg
Squats 3x10 gingen lekker! 70kg - 80kg - 90kg, binnekort een poging om de 100 te halen.
Leg press, maar dan voor de kuiten 3x10 160kg - 180kg - 190kg, was het zwaarst wat op de machine te doen is. Nooit echt een voldaan gevoel bij als ik hiermee klaar ben. Vind het beetje een bout oefening omdat het te makkelijk gaat.
Comment
-
Za:
Borst:
Bench Press, was druk dus kon de dbp niet doen 3x10, 60kg - 70kg - 75kg
Flyes 3x10 14kg-15kg-16kg
Chest dipping 3x10
Schouders:
Neck press in de squatrek 3x10 35kg - 40kg - 40kg
Upright rowing 3x10 30kg - 32kg - 34kg.
Bend over raise met de borst op een schuin bankje 3x10 4kg - 5kg - 5kg.
Triceps:
Triceps pull forward 3x10 25kg - 25kg - 25kg
Push down 3x10 27.5kg - 27.5kg - 27,5kg
----------
Zo:
Rug:
Lat pulldowns 3x10 50kg-50kg-50kg
Barbell rowing 3x10 32kg - 34kg - 34kg
Dumbbel rowing 3x10 16kg - 17kg - 17kg
Hyperextensions 3x10 lichaamsgewicht+10kg
Biceps:
Biceps curl (ez-bar) 3x10 20kg-20kg-20kg
Incline dumble curl 3x10 10kg-10kg-10kg
Benen:
Full deadlift 3x10 50kg - 60kg - 60kg
Squats 3x10 80kg - 90kg - 90kg
Seated calve raises 3x10, opgezocht op internet maar niet echt een oefening waar ik warm van werd.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment