Kevster's Aestheticization

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by pescatore View Post
    lelijkste fysiek ooit. Ik zou me schamen.
    Ja, hij zou verplicht een burka moeten dragen wanneer hij die festivals bezoekt.

    Kevster heeft zo te zien niet stil gezeten afgelopen tijd, gaat goed!
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

    Comment


    • Tering nice hoor... heerlijk die droogheid, hopelijk volg ik je !! Ga zo door man
      Een dag niet getraind...

      Comment


      • die aderssssss

        Comment


        • Poeh wat een fysiek man! Zeer netjes, helemaal omdat je het met je werk ook zo druk hebt!
          I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

          Comment


          • Good job, boks
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

            you know they can't handle us like debbies does dallas

            Comment


            • zo nu zijn wij ook een beetje op dominator
              Hardcore Radio - Webplayer

              Comment


              • zeer mooi fysiek

                Comment


                • Gvd wat een beest .
                  17 Jaar 190CM 76KG

                  Comment


                  • nice, maar hoe the fuck blijf je zo droog....
                    Make it happen, shock everyone!

                    Comment


                    • Denk speed
                      Een dag niet getraind...

                      Comment


                      • Netjes man! Je houdt je vreet zeker mooi strak om je fysiek zo droog te handhaven of ben je alweer begonnen met UD2.0?
                        "Straight outta gym"

                        Comment


                        • damn brahh... ben ook 1.77, mocht willen dat ik jou fysiek had..

                          Comment


                          • Thanks allemaal. Jazeker, er gaat geen dag voorbij dat mijn voeding niet strak volgens regime is. Ik ben al bijna een half jaar van iedere dag afzonderlijk mijn voeding bij aan het houden. Exact tot op de laatste calorie en mg natrium uit gecalculeerd. Hier en daar wil er nog wel eens iets gezondigd worden in de vorm van kwalitatief mindere voeding maar dan wordt dit altijd kwantitatief tussen de macro's ingebouwd zodat het qua macro's nog precies hetzelfde is als de bedoeling zou zijn. Maar er gaat nog geen rijstkorrel in voordat deze op de weegschaal heeft gelegen.

                            Ik ben nu al 5 weken UD2 aan het volgen samen met Suus en we gaan echt als een speer. We motiveren elkaar echt super goed en houden elkaar echt scherp. Dit is volgens mij nu de 100ste cyclus die ik draai dus mijn UD2 is nowadays echt op maximaal rendement. We zouden er 7 draaien maar door tijdsgebrek en een geplande fotoshoot volgende week vrijdag hebben we ietsjes moeten sleutelen. We hebben besloten een 11 daagse cyclus te gaan draaien. 6 en een halve lowcarb, 2 carbload, 2 maintenance ipv 2x een 7-daagse cyclus.

                            Maar voeding is de sleutel, daar ben ik inmiddels wel achter. En als je precies monitort wat je doet, kun je sturen en je lichaam echt leren kennen. Ik ben mijn eigen proefpersoon dus probeer alles op mezelf uit. Ik werk stapels boeken naar binnen en als iets nieuws leer of lees dan moet ik dat natuurlijk effe uitproberen. En zo leer en weet je steeds meer en kun je je lijf precies maken als je zelf wil.
                            The Sky Ain't The Limit

                            "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                            Comment


                            • Holy shit

                              very myron.
                              Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

                              Comment


                              • Klinkt allemaal goed, kerel! Keep it up. Ik pomp er wel weer 2-4 weken UD2.0 doorheen over een week of 5-6 denk ik om het aangekomen vet kwijt te raken van mijn "bulk" + vakantie.
                                "Straight outta gym"

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X