Kevster's Aestheticization

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Kevster View Post
    Thanks allemaal! Vandaag is de photoshoot en ik sta echt keiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hard. Sodiumload rocked srs. <3

    Hoop spoedig wat gruwelijke foto's te posten.
    Nice, klinkt goed. Hoeveel dagen heb je dit keer hoog in zout gezeten? Meer dan een x aantal dagen heeft geen meerwaarde t.o.v. hardheid op het einde of wel?

    Ik ben benieuwd.
    "Straight outta gym"

    Comment


    • Ik heb vooral het gevoel dat het verschil inname de doorslag geeft. Dus van hoog naar laag afbouwen. Ik heb de hele vorige week (vanaf dinsdag) concequent op 7-8gr natrium (let op: niet zout) gezeten. Eergisteren op 4,5gr en gisteren op 1,4gr. Vanmorgen iets hoger voor wat extra volheid. En vanaf maandag op 4000kcal met veel complexe carbs om even te bekomen van de 5,5 cyclus UD2. Het lijkt net of ik nog net wat harder trek als ik dan een paar dagen boven behoefte eet. Klopt mooi met Lyle's theorie over de woosh. Korte samenvatting voor de geintesseerde: Of Whooshes and Squishy Fat | BodyRecomposition - The Home of Lyle McDonald

      Voor een diepere uitleg zou ik the stubborn fat sollution eens lezen van Lyle. Erg interessant als je het hebt over de rare fenomenen die plaatsvinden bij single digit body fat.
      The Sky Ain't The Limit

      "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

      Comment


      • Ik ben ook erg benieuwd. Hoop dat ik deze shape een beetje vast kan houden gedurende dag. Moet nog een paar uurtjes werken en heb net een halve kilo sweet potato's naar binnen geknaagd en gisteravond ook. Normaal loop ik over een feest en eet ik vrijwel de hele dag niks en weet ik dat mijn shape compleet naar de haaien gaat gedurende de dag vordert. Nu moet ik tussen 14:00u en 18:00u scherp staan dus is voor mij ook nieuw.

        En volgens mij zag ik daarna McDonalds in onze agenda staan, of niet Suus?
        The Sky Ain't The Limit

        "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

        Comment


        • HAPPY MEAL voor Kevster eindelijk mag je weer een speelgoedje uitzoeken na maanden zeuren bij Suus
          Een dag niet getraind...

          Comment


          • The Sky Ain't The Limit

            "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

            Comment


            • Quaterpounder ! Veel plezier vandaag, en ben benieuwt.
              Mind is everything.

              Comment


              • Goedemiddag mag ik 15 bigmac van u?
                15 zei u?
                Oh zei ik 15 ,ik bedoel 20 en doe er maar een cola light bij ,want ik ben op dieet.



                Smakelijk buddy
                Last edited by Mvos; 02-08-2013, 10:05.
                Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

                Comment


                • Ik denk dat we nog netjes braaf blijven helaas vanavond. Dit weekend is Solar dus zou een beetje zonder zijn onze resultaten meteen te verpesten op de dagen waar we zo naar toe hebben geleefd.

                  Maandag is onze dag. Dan gaan we compleet loco.







                  Maandag staat o.a. deze op het menu. Wie weet wat dit is?

                  The Sky Ain't The Limit

                  "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                  Comment


                  • Originally posted by Kevster View Post

                    Maandag staat o.a. deze op het menu. Wie weet wat dit is?

                    Uhm,ik zou zeggen dat het lijkt op iets dat GIP over het algemeen post
                    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

                    Comment


                    • Zeeuwse bolus?
                      Mind is everything.

                      Comment


                      • Bagels?? Btw interdasting van dat "je shape over de dag verneukt". Wat voeding wel niet doet. Nooit zo bij stil gestaan die kleine dingen.

                        Comment


                        • Een Donut? Welke weet ik niet. Of Wat Resike zegt

                          Comment


                          • Mede-limburgers, kom er maar in.
                            The Sky Ain't The Limit

                            "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                            Comment


                            • nonnevottekes

                              pa komt uit limburg haha
                              'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

                              Comment


                              • Nu hij is niet moeilijk meer
                                Mind is everything.

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X