Kevster's Aestheticization

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ziet er goed uit ! roomboter bakken ivm de hitte of gwoon lekker ?
    Mind is everything.

    Comment


    • Originally posted by Waterpoloboy View Post
      Ziet er goed uit.

      Wat is de reden waarom je de ene dag low reps gaat en de andere dag hoger in reps bij je UB/LB schema?
      Omdat je aan de hand van repranges ongeveer je time-under-tension (TUT) kunt bepalen en je aan de hand van bepaalde TUT in een ander energiesysteem traint. Zo train je met een reprange van 5 meer op je fosfatensysteem waar je dus gebruik maakt van ATP en creatinefosfaten. Terwijl je met een reprange van 15 een veel langere TUT hebt en dus meer in het melkzuursysteem traint. Waar door er veel meer gevraagd wordt van je energiesystemen. Nu is het zo dat je met training in het fosfatensysteem meer myofibrilaire hypertrophy veroorzaakt (uitbreiding van spiereiwitten) en met training die meer taxing is voor de energiesystemen meer sarcoplasmatische hypertrophy. Wat inhoud dat spiercellen meer glycogeen, creatine, IMT en water gaan vasthouden. Hiernaast moet iemand veel langer herstellen van zwaardere 5 rep training den iemand hoeft van 15 reps. Dus het komt er eigelijk op neer dat je een zwaardere en een minder zware dag hebt. Met de heavy LB training vlak voor het weekend. Dat is een beetje mijn insteek van de semi en max dagen.

      Originally posted by pescatore View Post
      Mocht het niet lukken, kun je altijd Dam tot Damloop overwegen komend jaar. Mijn huis staat er ook in de buurt dus je kan ook nog de hort op de stad in mocht je willen.
      Ik was al aan het denken aan de Roermond city run volgende maand.

      Originally posted by laurann View Post
      Je hebt hem toch niet gelopen verwacht ik?
      Veel succes met je voorbereidingen voor de Flex cup.

      Maak er wat van komend jaar!
      Thanks gab. Nee ik heb niet mee gedaan. Ik heb toch maar na veel wikken en wegen besloten niet mee te doen. Waarschijnlijk een wijs besluit geweest. Ik heb natuurlijk wel aan staan moedigen langs de kant met een pot bier erbij.
      The Sky Ain't The Limit

      "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

      Comment


      • Originally posted by Kevster View Post
        Omdat je aan de hand van repranges ongeveer je time-under-tension (TUT) kunt bepalen en je aan de hand van bepaalde TUT in een ander energiesysteem traint. Zo train je met een reprange van 5 meer op je fosfatensysteem waar je dus gebruik maakt van ATP en creatinefosfaten. Terwijl je met een reprange van 15 een veel langere TUT hebt en dus meer in het melkzuursysteem traint. Waar door er veel meer gevraagd wordt van je energiesystemen. Nu is het zo dat je met training in het fosfatensysteem meer myofibrilaire hypertrophy veroorzaakt (uitbreiding van spiereiwitten) en met training die meer taxing is voor de energiesystemen meer sarcoplasmatische hypertrophy. Wat inhoud dat spiercellen meer glycogeen, creatine, IMT en water gaan vasthouden. Hiernaast moet iemand veel langer herstellen van zwaardere 5 rep training den iemand hoeft van 15 reps. Dus het komt er eigelijk op neer dat je een zwaardere en een minder zware dag hebt. Met de heavy LB training vlak voor het weekend. Dat is een beetje mijn insteek van de semi en max dagen.
        'Lulwut. Mirin sickknt mindset gecombineerd met science.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

        Comment


        • Originally posted by Kevster View Post
          Omdat je aan de hand van repranges ongeveer je time-under-tension (TUT) kunt bepalen en je aan de hand van bepaalde TUT in een ander energiesysteem traint. Zo train je met een reprange van 5 meer op je fosfatensysteem waar je dus gebruik maakt van ATP en creatinefosfaten. Terwijl je met een reprange van 15 een veel langere TUT hebt en dus meer in het melkzuursysteem traint. Waar door er veel meer gevraagd wordt van je energiesystemen. Nu is het zo dat je met training in het fosfatensysteem meer myofibrilaire hypertrophy veroorzaakt (uitbreiding van spiereiwitten) en met training die meer taxing is voor de energiesystemen meer sarcoplasmatische hypertrophy. Wat inhoud dat spiercellen meer glycogeen, creatine, IMT en water gaan vasthouden. Hiernaast moet iemand veel langer herstellen van zwaardere 5 rep training den iemand hoeft van 15 reps. Dus het komt er eigelijk op neer dat je een zwaardere en een minder zware dag hebt. Met de heavy LB training vlak voor het weekend. Dat is een beetje mijn insteek van de semi en max dagen.
          Ik wist niet dat dit te maken had met hypertrophy en tut. Ik ken het verhaal alleen in de context van explosiviteit en uithoudingsvermogen.
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

          Comment


          • Originally posted by pescatore View Post
            Ik wist niet dat dit te maken had met hypertrophy en tut. Ik ken het verhaal alleen in de context van explosiviteit en uithoudingsvermogen.
            Explosiviteit wordt grotendeels bepaald door hoeveel motorunits er gefired worden. Maar explosieve bewegingen worden voornamelijk gedaan door direct gebruik van parate ATP en CP terwijl uithoudingsvermogen inderdaad meer gebruik maakt van glycogeen en zuurstof.
            The Sky Ain't The Limit

            "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

            Comment


            • Ik bedoel meer dat wanneer je sport doet met een relatief groot interval component (basketbal, voetbal, altletiek) de grootte van je fosfaat/creatinemotor bepaald hoe lang je een max of iig groot vermogen kunt leveren, voor jouw doen.

              Nu is het zo dat je met training in het fosfatensysteem meer myofibrilaire hypertrophy veroorzaakt (uitbreiding van spiereiwitten)
              Ik begrijp dit verhaal niet zo goed zeg maar.
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

              Comment


              • Wat begrijp je er niet aan dan?

                Het komt er eigelijk op neer dat je met zwaardere gewichten (1-6) herhalingen meer microtrauma veroorzaakt waardoor er meer eiwit hypertrophy plaatsvind.
                Last edited by Kevster; 25-03-2013, 15:29.
                The Sky Ain't The Limit

                "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                Comment


                • Wat is het direct verband tussen je fosfaatsysteem meer gebruiken en de toename van hypertrophy?
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

                  Comment


                  • Sorry, was te laat met editten.
                    The Sky Ain't The Limit

                    "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                    Comment


                    • Kev ik heb vanmorgen me hand gebroken dus trainen wordt effe naadje.

                      Ud2 is dus even van de baan, maar wilde je toch nog effe bedanken voor alle tips etc.

                      Ik woog 104 vanmorgen 96.3 is niet allemaal vet maar schat tch in dat het merendeel dat wel is.
                      Dus bedank man, met een maandje maar opnieuw starten.

                      Comment


                      • Radicale change of plans:

                        Zaterdag een huidplooimeting bij me laten doen die uitkwam op 15%. Iets hoger dan ik dacht dus. Dit betekend, zoals jullie waarschijnlijk al van mij gewend zijn, dat ik moddervet ben voor mijn doen. Shredden geblazen dus. UD2 weer uit de kast en depleten geblazen vandaag. Voorlopig moet dat bodyfat echt terug naar maximaal 10%. Laat ik nou echt een kei zijn in shredded worden, dus dat komt wel goed. Dusssss, lieve kuikbuiskindertjes, de komende tijd alleen maar steen en been geklaag in dit topic in plaats van PR's en bulky foto's.
                        The Sky Ain't The Limit

                        "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                        Comment


                        • Originally posted by quibus View Post
                          Kev ik heb vanmorgen me hand gebroken dus trainen wordt effe naadje.

                          Ud2 is dus even van de baan, maar wilde je toch nog effe bedanken voor alle tips etc.

                          Ik woog 104 vanmorgen 96.3 is niet allemaal vet maar schat tch in dat het merendeel dat wel is.
                          Dus bedank man, met een maandje maar opnieuw starten.
                          Dat meeeen jeeee! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Mooi vervelend man.

                          En graag gedaan. Veel herstel toegewenst brah.
                          The Sky Ain't The Limit

                          "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                          Comment


                          • Originally posted by quibus View Post
                            Kev ik heb vanmorgen me hand gebroken dus trainen wordt effe naadje.

                            Ud2 is dus even van de baan, maar wilde je toch nog effe bedanken voor alle tips etc.

                            Ik woog 104 vanmorgen 96.3 is niet allemaal vet maar schat tch in dat het merendeel dat wel is.
                            Dus bedank man, met een maandje maar opnieuw starten.
                            Originally posted by Kevster View Post
                            Radicale change of plans:

                            Zaterdag een huidplooimeting bij me laten doen die uitkwam op 15%. Iets hoger dan ik dacht dus. Dit betekend, zoals jullie waarschijnlijk al van mij gewend zijn, dat ik moddervet ben voor mijn doen. Shredden geblazen dus. UD2 weer uit de kast en depleten geblazen vandaag. Voorlopig moet dat bodyfat echt terug naar maximaal 10%. Laat ik nou echt een kei zijn in shredded worden, dus dat komt wel goed. Dusssss, lieve kuikbuiskindertjes, de komende tijd alleen maar steen en been geklaag in dit topic in plaats van PR's en bulky foto's.
                            Hmm minder mannen. Gaat soepel hier *sluipt weg voor jinx* Iemand lul tegen je gezegd Q?
                            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

                            Comment


                            • Zoiets maar dan tegen me zoon plus een flinke douw zodat hij viel.

                              Comment


                              • Kev, als jij 15% staat staat heel bodyfat op fat as fuaarrrkk. Ik zou serieus niet zeggen dat je op 15% staat na die fotos van jou.
                                Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X