Kevster's Aestheticization

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by quibus View Post
    Zoiets maar dan tegen me zoon plus een flinke douw zodat hij viel.
    Doesn't sount too pretty Afleren met gesloten vuist te slaan trouwens in het geval het nodig is. Krav Maga trucje Maar is vaak een reflex.

    Originally posted by sjoerdiezee View Post
    Kev, als jij 15% staat staat heel bodyfat op fat as fuaarrrkk. Ik zou serieus niet zeggen dat je op 15% staat na die fotos van jou.
    Die foto's zijn toch ook geen 15%? No way!
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

    Comment


    • Ja het verbaasde mij ook echt, zeker omdat ik nog redelijke abs zichtbaar heb. Ja klopt, ik zat even uit de blote bol, biceps 3mm, triceps 6mm, suprailiac 7mm en subscapulair 20mm, dus mijn achterkant is duidelijk veel vetter dan mijn voorkant. Mijn rug trok mijn gemiddelde aardig uit verhouding.

      Zal vanavond eens even een 7-site doen. Kijken wat dat zegt.
      The Sky Ain't The Limit

      "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

      Comment


      • Originally posted by Kevster View Post
        Omdat je aan de hand van repranges ongeveer je time-under-tension (TUT) kunt bepalen en je aan de hand van bepaalde TUT in een ander energiesysteem traint. Zo train je met een reprange van 5 meer op je fosfatensysteem waar je dus gebruik maakt van ATP en creatinefosfaten. Terwijl je met een reprange van 15 een veel langere TUT hebt en dus meer in het melkzuursysteem traint. Waar door er veel meer gevraagd wordt van je energiesystemen. Nu is het zo dat je met training in het fosfatensysteem meer myofibrilaire hypertrophy veroorzaakt (uitbreiding van spiereiwitten) en met training die meer taxing is voor de energiesystemen meer sarcoplasmatische hypertrophy. Wat inhoud dat spiercellen meer glycogeen, creatine, IMT en water gaan vasthouden. Hiernaast moet iemand veel langer herstellen van zwaardere 5 rep training den iemand hoeft van 15 reps. Dus het komt er eigelijk op neer dat je een zwaardere en een minder zware dag hebt. Met de heavy LB training vlak voor het weekend. Dat is een beetje mijn insteek van de semi en max dagen.
        Doe je dit toevallig ook om makkelijker te kunnen verhogen op de heavy dagen? Misschien kan dat ook makkelijker als je nog een lichte dag hebt na je heavy dag. Ikzelf merk bijv dat ik bij de 2e LB van de week nog niet helemaal hersteld ben van de eerste en dat ik daardoor minder lift of minder makkelijk verhoog.

        Hoewel ik me afvraag of dat niet te hinderlijk is zulke uiteenlopende repranges voor je lichaam i.v.m. "gewenning" aan oefeningen en gewichten.

        /edit: ik zag dat je ook gaat shredden. Naiss. Ik join je volgende week maandag. Kunnen we lekker samen kankeren in elkaar topics en onszelf zielig vinden .
        "Straight outta gym"

        Comment


        • Originally posted by Waterpoloboy View Post
          Hoewel ik me afvraag of dat niet te hinderlijk is zulke uiteenlopende repranges voor je lichaam i.v.m. "gewenning" aan oefeningen en gewichten.
          Ik denk eerder dat je dat hebt als je keer op keer dezelfde dagen draaid. Ik ruil soms ook mijn dagen qua oefeningen. Dan doe ik semi reps met de max oefeningen. Af en toe voor wat variatie. Ik zorg overigens wel dat ik een redelijk progressieve load in mijn intensiteit heb.
          The Sky Ain't The Limit

          "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

          Comment


          • Originally posted by Kevster View Post
            Ik denk eerder dat je dat hebt als je keer op keer dezelfde dagen draaid. Ik ruil soms ook mijn dagen qua oefeningen. Dan doe ik semi reps met de max oefeningen. Af en toe voor wat variatie. Ik zorg overigens wel dat ik een redelijk progressieve load in mijn intensiteit heb.
            Hmm okay, ikzelf probeer juist zoveel mogelijk vaak hetzelfde te houden zodat ik makkelijker kan bijhouden of ik progressie maak qua reps, gewichten etc.
            "Straight outta gym"

            Comment


            • Originally posted by Waterpoloboy View Post
              Hmm okay, ikzelf probeer juist zoveel mogelijk vaak hetzelfde te houden zodat ik makkelijker kan bijhouden of ik progressie maak qua reps, gewichten etc.
              Ik hou wel globaal in de gaten dat er zeker een opwaartse lijn in zit. Misschien was bijhouden tijdens het trainen de ideale situatie maar daar door verlies ik mijn focus om volle gas te knallen. Dat merkte ik al tijdens Madcow 5x5. Ik loop nu al bijna met de rekenmachine en mijn tas met laptop, klappers en weet ik wat van apparaat naar apparaat.





              Anyways:

              Als ik mijn skinfolds in de calc voor een 7-site formule kom ik op 10%, wat overigens een stuk aannemelijker is. Iets is er mis gegaan in de process dus ik moet nog even gaan achterhalen waar de valkuil zit. Mijn skinfold op de rug is 20mm wat ik echt bizar veel vindt. Meer volgt.

              Capture.JPG

              Derde dag lowcarb vandaag na 2 barre dagen op 1200kcal. Ook maar een halve depletiontraining kunnen doen door de drukte helaas dus moeten even roeien met de riemen die ik heb. Vandaag de intake omhoog gegooid naar 1600kcal met bijna 100gr carbs om mijn hersenpan weer een beetje in het gerail te krijgen. Heb al 2 dagen chaos in mijn hoofd dus even back on track. Die 15% uitslag maakte me compleet psychotisch. Zomer komt er weer aan dus heb toch maar besloten even shredded tot op het bot te gaan. Zit er weer lekker in, mijn focus is kneiter en mijn motivatie is through the roof. Tevens kan ik dan lekker volgende maand mee rennen aan de Roermond city run (16km) en sta ik er deze zomer toch nog een beetje toonbaar op. En dan kan tevens door het minder zware trainen mijn schouder nog een beetje aansterken.
              The Sky Ain't The Limit

              "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

              Comment


              • Originally posted by Kevster View Post
                Ik hou wel globaal in de gaten dat er zeker een opwaartse lijn in zit. Misschien was bijhouden tijdens het trainen de ideale situatie maar daar door verlies ik mijn focus om volle gas te knallen. Dat merkte ik al tijdens Madcow 5x5. Ik loop nu al bijna met de rekenmachine en mijn tas met laptop, klappers en weet ik wat van apparaat naar apparaat.
                Hoe verlies jij je focus dan met MadCow? Met dat soort programma's is alles al van tevoren uitgerekend dus het is een kwestie van de juiste gewichten aan de stang hangen en die sets doen.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

                Comment


                • Ik haal vaker nummertjes door elkaar door dat ik niet goed kijk op die muur van cijfers en dan ben ik ineens aan het squaten wat ik moet benchen ofzo. En als ik sets faal en bij moet houden wanneer ik terug moet gaan en waar ik verder moet gaan dan verlies ik mijn concentratie. Sta zowiezo al altijd half te trippen van de pre-workouts. Daarbij komt ook nog eens dat ik graag met iedereen zever en iedereen ook nog eens tegen mij aan zevert, dus kort om moet ik gewoon zo weinig mogelijk storing om me heen hebben.
                  The Sky Ain't The Limit

                  "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                  Comment


                  • Originally posted by Kevster View Post
                    Ik haal vaker nummertjes door elkaar door dat ik niet goed kijk op die muur van cijfers en dan ben ik ineens aan het squaten wat ik moet benchen ofzo. En als ik sets faal en bij moet houden wanneer ik terug moet gaan en waar ik verder moet gaan dan verlies ik mijn concentratie. Sta zowiezo al altijd half te trippen van de pre-workouts. Daarbij komt ook nog eens dat ik graag met iedereen zever en iedereen ook nog eens tegen mij aan zevert, dus kort om moet ik gewoon zo weinig mogelijk storing om me heen hebben.
                    Oh ok. Dan is het inderdaad lastig.

                    Ik zet de oefeningen en de te tillen gewichten per oefening onder elkaar als het varierende gewichten zijn zoals bijvoorbeeld MadCow op een vrijdag. En eronder tel ik dan af wanneer een set is afgerond:

                    Sq:
                    5 x 70
                    5 x 90
                    5 x 110
                    5 x 120
                    3 x 140
                    8 x 110

                    6, 5, 4, 3, 2, 1
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

                    Comment


                    • Ohja, dat is inderdaad wel handig om te doen. Ik heb gewoon dat standaard concept gebruikt steeds. Tollend hoofd krijg je er van bijna in combinatie met noxipro.
                      The Sky Ain't The Limit

                      "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                      Comment


                      • Originally posted by Kevster View Post
                        Ohja, dat is inderdaad wel handig om te doen. Ik heb gewoon dat standaard concept gebruikt steeds. Tollend hoofd krijg je er van bijna in combinatie met noxipro.
                        Je hebt er geen omkijken meer naar als je het op die manier doet vind ik. Gewoon na de set dat nummer erin typen. Want ook zonder pwo raak je de tel kwijt tijdens de training.

                        Enig nadeel is dat andere leden van de sportschool dan vaak denken dat je iets anders aan het doen bent met je telefoon. Laatst kwam er een vent op me af en vroeg of ik al klaar was met trainen omdat ik aan het SMS-en was.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

                        Comment


                        • Ik gebruik de app JEFIT, dat is echt super handig daar kan je al je oefeningen inzetten sets reps, Als je de volgende keer weer die oefening doet kan je zien wat je vorige keer heb gedaan zodat je daar weer op in kan spelen probeer maar is uit
                          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

                          Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

                          Comment


                          • Originally posted by Kevster View Post
                            Ohja, dat is inderdaad wel handig om te doen. Ik heb gewoon dat standaard concept gebruikt steeds. Tollend hoofd krijg je er van bijna in combinatie met noxipro.

                            gebruik jij ook pre workouts tijdens UD2.0 low carb dagen?
                            I'm in transformation mode!!!!

                            Comment


                            • Originally posted by inferno_0666 View Post
                              Je hebt er geen omkijken meer naar als je het op die manier doet vind ik. Gewoon na de set dat nummer erin typen. Want ook zonder pwo raak je de tel kwijt tijdens de training.

                              Enig nadeel is dat andere leden van de sportschool dan vaak denken dat je iets anders aan het doen bent met je telefoon. Laatst kwam er een vent op me af en vroeg of ik al klaar was met trainen omdat ik aan het SMS-en was.
                              haha ja ik ken het fenomeen.

                              Originally posted by InfineGhost View Post
                              Ik gebruik de app JEFIT, dat is echt super handig daar kan je al je oefeningen inzetten sets reps, Als je de volgende keer weer die oefening doet kan je zien wat je vorige keer heb gedaan zodat je daar weer op in kan spelen probeer maar is uit
                              Dat is misschien wel eens een optie. Zal er eens naar kijken als ik tijd heb.

                              Originally posted by Ramon1983 View Post
                              gebruik jij ook pre workouts tijdens UD2.0 low carb dagen?
                              Jep en ladingen caffeine en andere meuk om mezelf staande te houden.
                              The Sky Ain't The Limit

                              "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                              Comment


                              • Originally posted by Kevster View Post



                                Jep en ladingen caffeine en andere meuk om mezelf staande te houden.

                                Dus dat zou dan ook geen problemen moeten leveren......
                                Niet dat ik het echt nodig heb, maar soms kan het wel eens helpen.
                                I'm in transformation mode!!!!

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X