Kevster's Aestheticization

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Kevster View Post

    Jep en ladingen caffeine en andere meuk om mezelf staande te houden.
    Ik zou er helemaal naar van worden srs. Dat werk juist averechts bij mij.
    Mind is everything.

    Comment


    • Ik moet wel zeggen dat het bij mij echt wel positief werkt. Overigens wel met mate natuurlijk. Bij pre-workouts tijdens de lowcarbs moet je natuurlijk wel rekening houden met carbs zodat je lowcarb niet verstoord wordt.

      Caffeine en andere "thermogenics" (clen, efedrine etc.) verhogen de mobilisatie van vetzuren vanuit vetweefsel waardoor er dus meer energie beschikbaar is voor verbranding en het dus soort van eiwitsparend werkt omdat er minder drang is naar glucose. En het zorgt voor mij voor wat extra alertheid en wat meer drive tijdens het trainen want voel me altijd net een zombie de eerste paar dagen.

      Qua Pre-WO booster heb ik nog steeds eentje met 1,3 dimethylamylamine erin (Rush), dus dat lichte euforische roesje heb ik liever dan destructieve achterdochtige depressieve mindfucks moet ik zeggen. Overigens is dat natuurlijk ie**************** overdreven, maar jwz.
      The Sky Ain't The Limit

      "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

      Comment


      • Lol ik begrijp precies hoe jij denkt he, hahaah.

        Comment


        • Op zich kan ik me wel ertoe zetten om vol te gaan op de low carb dagen.
          daarnaast is het ook wel weer eens prettig niet zo afhankelijk te zijn van een pre workout.

          Denk wel dat ik de laatste 3 weken van UD2.0 een eca stack ga nemen, om zo de laatste weken nog het maximale eruit te halen.
          I'm in transformation mode!!!!

          Comment


          • He Kevster,

            ik weet niet of het 100% klopt wat er staat (ik ken de website niet en zie geen bronvermelding voor wetenschappelijk bewijs + gebruik het zelf niet), maar clen lijkt niet echt lekker spul:

            Eigen Kracht Publicaties
            Purist
            Verzuren zonder kuren
            ...ilse weet alles...

            Comment


            • Ik schrijf altijd per training me oefeningen en gewichten op wat ik ongeveer de vorige keer heb gebruikt. En dan schrijf ik vaak een "doel" op wat ik wil/moet/hoop te halen, zodat ik weet dat ik mijn gewichten, reps, rust van de vorige training "verslagen" heb. Je ziet mij dus ook altijd met pen en papier door de gym lopen. Sommige denken dat ik een dagboek bij hou ofzo .

              Misschien een idee, want ik wil niet teveel hoeven denken tijdens me training. Ik wil gewoon zien wat ik moet doen en hoeveel en hoe zwaar, niets meer. Daarom schrijf ik vaak ook op wat ik moet liften om progressief te trainen.
              "Straight outta gym"

              Comment


              • Originally posted by R2D2 View Post
                He Kevster,

                ik weet niet of het 100% klopt wat er staat (ik ken de website niet en zie geen bronvermelding voor wetenschappelijk bewijs + gebruik het zelf niet), maar clen lijkt niet echt lekker spul:

                Eigen Kracht Publicaties
                Clen is ook echt de grootste meuk die er is.

                Originally posted by Waterpoloboy View Post
                Ik schrijf altijd per training me oefeningen en gewichten op wat ik ongeveer de vorige keer heb gebruikt. En dan schrijf ik vaak een "doel" op wat ik wil/moet/hoop te halen, zodat ik weet dat ik mijn gewichten, reps, rust van de vorige training "verslagen" heb. Je ziet mij dus ook altijd met pen en papier door de gym lopen. Sommige denken dat ik een dagboek bij hou ofzo .

                Misschien een idee, want ik wil niet teveel hoeven denken tijdens me training. Ik wil gewoon zien wat ik moet doen en hoeveel en hoe zwaar, niets meer. Daarom schrijf ik vaak ook op wat ik moet liften om progressief te trainen.
                Ja, zo zou ik het eigelijk ook moeten doen. Zo doe ik het ook bij mijn klanten, tegen beter weten in laat ik het toch achterwege. Waarschijnlijk ook omdat ik echt veel verloop heb in mijn schema's. Dan UB/LB, dan weer een paar weken FB, dan weer een cycle UD2, dan blessure, dan weer dit, dan weer dat. Altijd even passen en meten met trainen want mijn agenda is een grote vierkante blok met allemaal kleuren vakjes en ik kan blij zijn als ik nog een uurtje naar de gym kan rennen om los te gaan.
                The Sky Ain't The Limit

                "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                Comment


                • Originally posted by Kevster View Post
                  Clen is ook echt de grootste meuk die er is.



                  Ja, zo zou ik het eigelijk ook moeten doen. Zo doe ik het ook bij mijn klanten, tegen beter weten in laat ik het toch achterwege. Waarschijnlijk ook omdat ik echt veel verloop heb in mijn schema's. Dan UB/LB, dan weer een paar weken FB, dan weer een cycle UD2, dan blessure, dan weer dit, dan weer dat. Altijd even passen en meten met trainen want mijn agenda is een grote vierkante blok met allemaal kleuren vakjes en ik kan blij zijn als ik nog een uurtje naar de gym kan rennen om los te gaan.
                  Ja, is fucked up man. Naja gaat goedkomen. Succes met UDX.
                  "Straight outta gym"

                  Comment


                  • Originally posted by Kevster View Post
                    Clen is ook echt de grootste meuk die er is.



                    Ja, zo zou ik het eigelijk ook moeten doen. Zo doe ik het ook bij mijn klanten, tegen beter weten in laat ik het toch achterwege. Waarschijnlijk ook omdat ik echt veel verloop heb in mijn schema's. Dan UB/LB, dan weer een paar weken FB, dan weer een cycle UD2, dan blessure, dan weer dit, dan weer dat. Altijd even passen en meten met trainen want mijn agenda is een grote vierkante blok met allemaal kleuren vakjes en ik kan blij zijn als ik nog een uurtje naar de gym kan rennen om los te gaan.
                    Heb je het al zo druk met je klanten dan????
                    I'm in transformation mode!!!!

                    Comment


                    • Ja, ik mag niet klagen. Ben er echt druk mee. En werk daarnaast ook nog fulltime. Heb gelukkig veel verlof staan dus neem veel vrij zodat ik mijn tijd in de PT kan steken.
                      The Sky Ain't The Limit

                      "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                      Comment


                      • Netjes! Hoe vaak per week begeleid je iemand in de praktijk? 1x of 2x? Of is dit heel verschillend?
                        I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

                        Comment


                        • Originally posted by Waterpoloboy View Post
                          Ik schrijf altijd per training me oefeningen en gewichten op wat ik ongeveer de vorige keer heb gebruikt. En dan schrijf ik vaak een "doel" op wat ik wil/moet/hoop te halen, zodat ik weet dat ik mijn gewichten, reps, rust van de vorige training "verslagen" heb. Je ziet mij dus ook altijd met pen en papier door de gym lopen. Sommige denken dat ik een dagboek bij hou ofzo .

                          Misschien een idee, want ik wil niet teveel hoeven denken tijdens me training. Ik wil gewoon zien wat ik moet doen en hoeveel en hoe zwaar, niets meer. Daarom schrijf ik vaak ook op wat ik moet liften om progressief te trainen.
                          is volgens mij ook de juiste manier om progressie te boeken! doe het ook al 2 jaar zo, hoewel ik ondertussen ook goed onthou welk gewicht ik hebben moet. daarnaar is het goed te loggen en terug te kijken.
                          focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

                          Comment


                          • Originally posted by Kevster View Post
                            Ja, ik mag niet klagen. Ben er echt druk mee. En werk daarnaast ook nog fulltime. Heb gelukkig veel verlof staan dus neem veel vrij zodat ik mijn tijd in de PT kan steken.
                            Ik ben erg nieuwsgierig hoe dat werkt Kev.
                            Betalen jouw klanten per sessie of hoe gaat dat
                            I'm in transformation mode!!!!

                            Comment


                            • Train toch wel 4-5 keer met klanten samen in de week vooralsnog. Maar de marketing begint op gang te komen dus dat worden er dadelijk hopelijk een stuk meer. Begeleiden doe ik een stuk of 10 mensen momenteel, maar dat is voornamelijk non-fysieke begeleiding. Dus beheer van schema's, beschikbaar voor feedback, vragen, whatever. Voornamelijk via de telefoon, whatsapp, facebook, email etc. Die mensen sluiten gewoon abonnementen bij mij af per 4 weken. Ook help ik heel wat mensen met het maken van een plan van aanpak. Dan krijgen ze een workshop over voeding, training, het menselijk lichaam en hoe dat allemaal bij elkaar past. Dan help ik ze me met het opstellen van een voedingsplan en leer ik ze hoe ze dat zelf kunnen onderhouden enzo. Ook help ik ze dan met een trainingsschema maken wat ze dan vervolgens zelf moeten toepassen of moeten laten uitleggen door een enigszins bekwame instructeur. Soms gebeurt dat allemaal samen, dan help ik ze met het maken van een PVA en hebben ze daar bij 4 weken doorlopende begeleiding en een paar losse trainingen waar in ik de techniek er in stamp. Gewoon in pakketvorm enzo.
                              The Sky Ain't The Limit

                              "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                              Comment


                              • Kijk dan heb ik een beeld hoe je te werk gaat, interessant! Kom je ook wel eens bij een klant thuis om de "leefsituatie/stijl" te bekijken of gaat dat wat te ver?
                                I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X