Kevster's Aestheticization

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ah zo....

    En ga je dat dan bij hun sportschool doen, of komen ze allemaal naar jouw sportschool?
    I'm in transformation mode!!!!

    Comment


    • Originally posted by leandero10 View Post
      Kijk dan heb ik een beeld hoe je te werk gaat, interessant! Kom je ook wel eens bij een klant thuis om de "leefsituatie/stijl" te bekijken of gaat dat wat te ver?
      Originally posted by Ramon1983 View Post
      Ah zo....

      En ga je dat dan bij hun sportschool doen, of komen ze allemaal naar jouw sportschool?

      Ik heb contracten/regelingen met verschillende sportscholen. Trainingen zijn verder ook niet aan een plek gebonden. Primair in mijn aanpak staat voeding, dat coveren we eerst en dan kijken we hoe trainen daar bij past. Trainen is eigenlijk maar bijzaak. Ik ga zeker ook naar mensen thuis, ik vind dat personal training persoonlijk moet zijn. Geen lopende-band trainingen in sportscholen zoals alle andere personal trainers dat doen. Ik wil een vriendschappelijke informele band met mijn klanten dus ik loop gewoon de deur plat. Ze mogen ook naar mij thuis komen en als ik toevallig langs hun huis kom dan pik ik ze ook nog op. Gewoon lekker over en weer whatsappen over trainen en eten zonder rare shit. Een klant moet niet hoeven aarzelen of die iets moet vragen. Ik heb het liefst dat ze me de hele dag de kop gek zeveren, dan weet ik tenminste dat ze op weg zijn naar lange termijn resultaten. Klanten die alles voorgekauwd moeten hebben heb ik niet veel aan. Die zullen altijd afhankelijk van mij zijn en dat is misschien voor mijn portemenee wel goed maar voor hun ongunstig want zo zijn lange termijn doelen veel lastiger want ze zullen het toch zelf moeten doen. Ik kan ze alleen maar de weg geven maar ze zullen hem zelf moeten bewandelen.

      Ik loop verder ook gewoon incognito door de sportschool als ik met klanten train. Ik hoef geen grote pijl boven mijn hoofd dat ik personal trainer ben want ik wil in alle rust met mijn klanten kunnen trainen zonder dat de halve sportschool loopt te kijken of vragen komt stellen. Ben geen kermis attractie, ik ben er voor die betreffende klant. Als ze iets willen dan weten ze me toch wel te vinden.
      The Sky Ain't The Limit

      "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

      Comment


      • Precies, zo zie ik het ook voor me en denk dat veel pt er een voorbeeld aan kunnen nemen! Denk toch dat veel PT gaan voor het geld en daarna pas de klant! Petje af!
        I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

        Comment


        • Originally posted by Kevster View Post
          Ik heb contracten/regelingen met verschillende sportscholen. Trainingen zijn verder ook niet aan een plek gebonden. Primair in mijn aanpak staat voeding, dat coveren we eerst en dan kijken we hoe trainen daar bij past. Trainen is eigenlijk maar bijzaak. Ik ga zeker ook naar mensen thuis, ik vind dat personal training persoonlijk moet zijn. Geen lopende-band trainingen in sportscholen zoals alle andere personal trainers dat doen. Ik wil een vriendschappelijke informele band met mijn klanten dus ik loop gewoon de deur plat. Ze mogen ook naar mij thuis komen en als ik toevallig langs hun huis kom dan pik ik ze ook nog op. Gewoon lekker over en weer whatsappen over trainen en eten zonder rare shit. Een klant moet niet hoeven aarzelen of die iets moet vragen. Ik heb het liefst dat ze me de hele dag de kop gek zeveren, dan weet ik tenminste dat ze op weg zijn naar lange termijn resultaten. Klanten die alles voorgekauwd moeten hebben heb ik niet veel aan. Die zullen altijd afhankelijk van mij zijn en dat is misschien voor mijn portemenee wel goed maar voor hun ongunstig want zo zijn lange termijn doelen veel lastiger want ze zullen het toch zelf moeten doen. Ik kan ze alleen maar de weg geven maar ze zullen hem zelf moeten bewandelen.

          Ik loop verder ook gewoon incognito door de sportschool als ik met klanten train. Ik hoef geen grote pijl boven mijn hoofd dat ik personal trainer ben want ik wil in alle rust met mijn klanten kunnen trainen zonder dat de halve sportschool loopt te kijken of vragen komt stellen. Ben geen kermis attractie, ik ben er voor die betreffende klant. Als ze iets willen dan weten ze me toch wel te vinden.
          Je pakt het zo te zien goed aan.
          Ben ook van mening dat de drempel voor een klant die het graag wil ook laag moet zijn om een vraag te kunnen stellen.

          Mijn motto is hierin.....

          Iemand die honger heeft kun je een vis geven, maar je kunt hem beter leren vissen
          I'm in transformation mode!!!!

          Comment


          • haha, die quote staat in het engels levensgroot op mijn website.
            The Sky Ain't The Limit

            "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

            Comment


            • Nice website!
              I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

              Comment


              • Originally posted by Kevster View Post
                haha, die quote staat in het engels levensgroot op mijn website.
                Hahaha geweldig!!!!!

                Ik ga je website eens bekijken
                I'm in transformation mode!!!!

                Comment


                • Speurneuzen jullie!
                  The Sky Ain't The Limit

                  "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                  Comment


                  • Jep, duidelijk 15%.

                    The Sky Ain't The Limit

                    "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                    Comment


                    • Vetzak!

                      Comment


                      • Dit 15%?? Dacht dat ik 15-16% had maar dan heb ik nog wel wat % meer!
                        I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

                        Comment


                        • Originally posted by leandero10 View Post
                          Dit 15%?? Dacht dat ik 15-16% had maar dan heb ik nog wel wat % meer!
                          Zo denk ik er ook over, als dit 15% is zit ik zo op 17-20%
                          Ik vergelijk het met die plaatjes van DBB, als ik hem vanaf daar pak zit ik wel zo rond de 12-15%

                          OT: staat er lekker bij kev
                          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

                          Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

                          Comment


                          • Vergeet niet dat Kev een flinke bak aan spiermassa geeft. Dat kan het optisch wat vertekenen
                            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

                            Comment


                            • Dat was uiteraard sarcastisch omdat de meting van vorige week op 14.5% uit kwam. Maar de meting van gisteren was al een stuk meer richting de de 12%. Hij was niet helemaal goed gegaan met huidplooien pakken. Mijn voorkant oogt ook veel droger dan mijn achterkant want de huidplooi op mijn rug trok mijn gemiddelde flink omhoog. Als die in verhouding was geweest dan had ik denk ik onder de 10 gezeten kijkende naar de huidplooien aan de voorkant. Dit krijg ik met de 7-punts, dus er klopt geen ene flikker van. 4-punts vs. 7-punts scheelt dus gewoon 4%.



                              The Sky Ain't The Limit

                              "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                              Comment


                              • Moet je die rugzak even droogtrainen!

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X