Kevster's Aestheticization

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zal we alvast een helm om zetten. Geen Rush voor Kevin.
    The Sky Ain't The Limit

    "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

    Comment


    • Korte foto update; vond em wel nice. Was maandag 3 dagen in depletion dus praktisch zonder vocht.

      IMG-20130408-WA0014.jpg
      The Sky Ain't The Limit

      "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

      Comment


      • Focking nice !
        Mind is everything.

        Comment


        • Ziet er goed iit (homo)

          Comment


          • Netjes man!!!!!
            I'm in transformation mode!!!!

            Comment


            • Netjes!

              Vraagje: jij traint twee dagen op hoge reps voor sarcoplasmatische stimulatie. Kan dat ook op 12hh per set? Ik zat er aan te denken om, in navolging van jou, ook een combinatie te maken van 2 dagen zwaar en 2 dagen licht, maar dan met 12 reps.
              Train hard or go hormone

              Comment


              • Lekker Kev! (yes homo)

                Comment


                • sick.
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

                  Comment


                  • Thanks guys!

                    Originally posted by Toph View Post
                    Netjes!

                    Vraagje: jij traint twee dagen op hoge reps voor sarcoplasmatische stimulatie. Kan dat ook op 12hh per set? Ik zat er aan te denken om, in navolging van jou, ook een combinatie te maken van 2 dagen zwaar en 2 dagen licht, maar dan met 12 reps.
                    Ik zorg gewoon veel variatie in mijn repranges en heb eigenlijk de repranges ver uit elkaar gezet. Maar 12 is ook prima hoor. Dan zit het er weer een beetje tussen in. Hoe langer je time under tension hoe meer je op glycogeen gaat teren. Dus 12 is toch iets zwaarder qua gewicht en toch ook redelijk belastend voor je energiereserves. Dus eigenlijk gewoon er tussen in.
                    The Sky Ain't The Limit

                    "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                    Comment


                    • Allright, nu al 2.5 week keihard aan het werken om mijn vetpercentage terug te krijgen naar een acceptabele niveau. Mijn aanpak is vooral heel chaotisch en amper op papier vast te leggen maar het lijkt op een kruising tussen UD2 en carbcyle. Ik wissel verschillende lowcarb/lowcal dagen af met met semi-carbloaddagen en het werkt echt prima. Zaterdag ga ik me weer eens laten meten om te kijken wat de schade/progressie is. Schouder is herstellende, vandaag weer voorzichtig wat hoge rep setjes gemaakt op de overhead press en de bench om het gewricht weer netjes in de plooi te krijgen en langzaam weer op te bouwen naar een normaal niveau van trainen. Het voelt goed en mijn schouders voelt weer een beetje gesmeerd omdat hij nog maar amper knakt. Vanaf morgen ga ik voor een nog ongepaald aantal dagen net iets boven behoefte zitten en enigszins ub/lb proberen te trainen zover als mijn schouder toelaat om mijn lichaam even balans laten vinden na 2-3 weken zwaar onder behoefte eten. Ik ben vanaf 3 weken geleden tot aan de flexcup mijn voeding per dag netjes bij aan het houden en ga dit doen tot december. Zo kan ik aan het einde van het jaar een mooi overzicht maken met structurele wegingen/vetpercentagemetingen er bij zodat ik mijn lichaam nog beter leer kennen en altijd terug kan zoeken wanneer ik wat gedaan heb.

                      Komend weekend gezellig met Suus naar de FIBO om de hele dag rond te struinen en zeker nu het niet meer alleen voor vermaak is maar ook zakelijk, heel veel inspiratie op te doen. Misschien ook nog wel wat pro's zien en hopelijk nog even op de foto met een van hun.
                      The Sky Ain't The Limit

                      "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                      Comment


                      • Gaat goed man! Lukt het wel om te squatten met die schouder?
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

                        Comment


                        • squaten mag/kan hij nog niet!! kijken naar anderen die squaten wel

                          Comment


                          • Originally posted by inferno_0666 View Post
                            Gaat goed man! Lukt het wel om te squatten met die schouder?
                            Nee, daar baal ik nog het ergste van. Ik krijg mijn linker arm niet om de barbell. Daar heb ik me de laatste keer ook echt mee bezeerd. Voelt echt zwaar geforceerd. Ik kan wel squatten met wijde greep, dus daardoor heb ik geen spanning op mijn rug/core en sta ik onder de barbel als een fido dido. Ik red me momenteel met lunges, romanians en legpresses.

                            Originally posted by suusje86 View Post
                            squaten mag/kan hij nog niet!! kijken naar anderen die squaten wel
                            Jep, sad but true. Al kijk ik graag naar sommige squats.
                            The Sky Ain't The Limit

                            "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                            Comment


                            • Das wel k*t man. succes

                              Hmmm merk ik hier een beetje liefde
                              If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

                              Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

                              Comment


                              • What the fuck trouwens, ik was vanmiddag even in de stad en ik dacht ik loop eventjes de Vitamine Store in voor een bult omega's en wat vitamine preps. Dus ik zeg tegen die vrouw "ik zoek omega's, en veel". Waarop ze antwoord "Waarom veel, je hebt maar 1500mg nodig." Wat dus meteen mijn rechter wenkbrauw deed heffen. Dus ik zeg tegen haar "Ik heb zeker 10gr visolie nodig per dag dus ik zoek eigenlijk een grootverpakking die niet te duur is." Zegt ze: "Ja maar dat is toch helemaal niet goed, 1500-2000mg is meeeer dan genoeg." Ik was aan het sterven van de honger en had al niet hele goede zin dus terwijl ze mij aan het lecturen was ging in mijn hoofd haar stem op mute en zag ik alleen nog maar zo'n Terrence & Phillip hoofd op en neer bewegen. Dus ik zeg tegen haar "Ik volg een protein sparing modified fast en krijg dus amper vetten binnen, de vetten die ik binnen wil krijgen moeten topvetjes zijn dus vandaar mijn keuze voor visolie en MCT olie, aangezien dat de ketose bevorderd." Zegt ze letterlijk; "Oh dat moet je niet doen, ketose is echt slecht voor je lichaam." en "Ik weet waar ik het over heb want ik ben orthomoleculair voedingsdeskundige." Waarop ik bijna in tranen uitbarste. Nouja, uiteindelijk kwam ze aan zetten met een dubbele verpakking van 60 euro. Niet bepaald goedkoop dus. En toen deze: "Ik gebruik ze zelf ook." Dus uiteindelijk ben ik maar met een potje Solgar onder de arm naar buiten gegaan want wat een verschrikkelijk wijf zeg. De klere. En ze bleef maar af gaan als een wekker; "En dit is goed voor het huidje en dan neem je dit erbij en dat erbij en dan zus en zo". En het enige wat ik zag was haar dikke pens en haar kwebbelnek. Wat the fuck gaat er om in zulke mensen? Jezus Christ, was meteen de laatste keer dat ik daar binnen kwam. "Wil je een lidmaatschapspasje?" "NEIN!"

                                The Sky Ain't The Limit

                                "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X