Kevster's Aestheticization

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ik ga iig niet naast je staan al kom ik je tegen op een festival

    Comment


    • Zooooo heb ff een aantal pagina's gemist, tering.
      Hoe is je schouder?
      Bij mij is m'n infraspinatus ontstoken dus heb precies hetzelfde gezeur met geen ub werk kunnen doen.
      Slik je medicatie? Zo ja wat? Dyclofenac? Wordt het minder? Praat met me, lotgenoot .

      Comment


      • Originally posted by quibus View Post
        Ik ga iig niet naast je staan al kom ik je tegen op een festival
        Nee, dat moet je wel even doen! Even gezellig ouwhoeren.

        Originally posted by Jurvg View Post
        Zooooo heb ff een aantal pagina's gemist, tering.
        Hoe is je schouder?
        Bij mij is m'n infraspinatus ontstoken dus heb precies hetzelfde gezeur met geen ub werk kunnen doen.
        Slik je medicatie? Zo ja wat? Dyclofenac? Wordt het minder? Praat met me, lotgenoot .
        Het gaat goed. Ik gebruik hem veel en slik nu glucosamine. Ik weet niet of het placebo is maar het lijkt alsof dat mijn herstel wel een beetje versneld. Ik merk wel dat hem gewoon veel gebruiken in een gezonde manier veel beter is dan helemaal niks doen. Ik ben voorzichtig begonnen met schouder/borst trainen en dat gaat goed. Nu is het alleen maar voorzichtig aansterken. Diclofenac heb ik helemaal in het begin een paar werken genomen. Dat heeft niet zo veel gebaat had ik het gevoel. Succes er mee man. Ik weet hoe kut het is.
        The Sky Ain't The Limit

        "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

        Comment


        • Originally posted by Kevster View Post
          Oke, dat viel mee.

          De 4-puntsmeting zei 9.5%, de 7-punter zei 7%. I think the truth lies somewhere in the middle. We gaan gewoon vrolijk door. Ik wil deze zomer minimaal 6-7% hebben op de 4-punter. En op de flexcup dan ga ik echt voor het laagst haalbare. 3-4% anyone?


          Fuckin' sick kunt.

          Trouwens zit je te zeiken dat ik gek ben en niet teveel moet denken. Jij haalt je doel met onder de 10% met je meting en dan nog doe je het resultaat een beetje af van het zal wel meevallen. Wie is hier nou de gek, gij of ik?

          Ik zal binnenkort eens vragen of ze bij mijn gym ook de 7 punter doen, aangezien ik met een 4 punts volgens die man op 6,5-7% staat daar klopt geen kont van natuurlijk.

          Ik moet ook maar eens wat kaarten gaan fixen voor wat festivals. Decibel, defqon anyone?

          Dan weet ik waar Kev en die andere ripped mothafucka's heengaan, dan ga ik daar niet heen anders krijg ik alle leftovers aan dames. Fackkkk.
          "Straight outta gym"

          Comment


          • Netjes Kev!
            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

            Comment


            • Mijn vp kun je momenteel met een eenpuntsmeting wel gokken, ik gebruik er een baco voor die past beter

              Comment


              • Originally posted by quibus View Post
                Mijn vp kun je momenteel met een eenpuntsmeting wel gokken, ik gebruik er een baco voor die past beter
                Haha, baco? I get it bro, I get it.

                The Sky Ain't The Limit

                "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                Comment


                • Originally posted by Kevster View Post
                  Oke, dat viel mee.

                  De 4-puntsmeting zei 9.5%, de 7-punter zei 7%. I think the truth lies somewhere in the middle. We gaan gewoon vrolijk door. Ik wil deze zomer minimaal 6-7% hebben op de 4-punter. En op de flexcup dan ga ik echt voor het laagst haalbare. 3-4% anyone?
                  Netjes. Om die lagere waardes te meten moet je weer een andere methode gebruiken toch, want dan zijn die calipers niet meer echt betrouwbaar? Ik bedoel dan lager dan 6%. Dan moet je in zo'n bak water of een Bod Pod in.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

                  Comment


                  • haha is dat zo? Ik heb er eigelijk geen idee van. Misschien toch maar eens zo'n dexa-scan laten doen ergens dan.
                    The Sky Ain't The Limit

                    "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                    Comment


                    • Originally posted by Waterpoloboy View Post
                      Ik moet ook maar eens wat kaarten gaan fixen voor wat festivals. Decibel, defqon anyone?

                      Dan weet ik waar Kev en die andere ripped mothafucka's heengaan, dan ga ik daar niet heen anders krijg ik alle leftovers aan dames. Fackkkk.
                      Defqon en mysteryland in the pocket

                      Netjes hoor 8% maar als je het niet exact kan meten, kan je dan niet beter een 7-punts meting doen
                      'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

                      Comment


                      • Originally posted by Mcvk View Post
                        Defqon en mysteryland in the pocket

                        Netjes hoor 8% maar als je het niet exact kan meten, kan je dan niet beter een 7-punts meting doen
                        Ja, maar als ik naar mezelf kijk en vergelijk dan denk ik niet dat ik op 7 sta. Maar dat is meer gevoel. 7% is volgens mij toch nog iets droger.
                        The Sky Ain't The Limit

                        "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                        Comment


                        • weet je wat ik me dan altijd afvraag, wat maakt het uit? 9 of 7%? Gaat toch nog steeds hoe je eruit ziet. Want jij wilt nu nog droger worden, wanneer stop je dan met droog worden? Totdat je het gevoel hebt dat je er ''perfect'' uit ziet in de spiegel of totdat er op meter 5% staat.

                          Comment


                          • Originally posted by talalelh15 View Post
                            weet je wat ik me dan altijd afvraag, wat maakt het uit? 9 of 7%? Gaat toch nog steeds hoe je eruit ziet. Want jij wilt nu nog droger worden, wanneer stop je dan met droog worden? Totdat je het gevoel hebt dat je er ''perfect'' uit ziet in de spiegel of totdat er op meter 5% staat.
                            Dat is ook zo, maar vaak heeft men een beeld van een bepaald bf%. Ik schat dat als ik op 8-10% ik er toch al behoorlijk droog uit zie en dat is het doel. Ik snap je punt iig Tal, voor een wedstrijd boeit bf% als je er maar "perfect" uitziet op het podium.
                            "Straight outta gym"

                            Comment


                            • he? ik zie hartstikke goede foto's en dan een bencpress vid van 22 kilo? kan iemand mij even bijpraten? haha.

                              Edit: Mijn fout, schouder blessure..

                              Comment


                              • Gewichten zeggen niet alles he.
                                Is ook vreemd trouwens want in het topic wordt nergens over blessures ofzo gepraat

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X