Kevster's Aestheticization

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • haha, ik zat het pas net een beetje globaal te lezen maar nee gewichten is ook niet alles, maar door die foto's dacht ik dat die makkelijk 100 zou benchen, niet lullig overigens bedoeld, ik bench maar 40 kilo

    Comment


    • Originally posted by talalelh15 View Post
      weet je wat ik me dan altijd afvraag, wat maakt het uit? 9 of 7%? Gaat toch nog steeds hoe je eruit ziet. Want jij wilt nu nog droger worden, wanneer stop je dan met droog worden? Totdat je het gevoel hebt dat je er ''perfect'' uit ziet in de spiegel of totdat er op meter 5% staat.
      Ja mij maakt het ook niet zoveel uit. Ik deel alleen maar mede wat de berekeningen zeggen. Ik vind de spiegel veel belangrijker en de progressie per meting. Maar omdat ze allebei twijfelachtig zijn geef ik maar gewoon beide aan.

      Originally posted by mike1998 View Post
      he? ik zie hartstikke goede foto's en dan een bencpress vid van 22 kilo? kan iemand mij even bijpraten? haha.

      Edit: Mijn fout, schouder blessure..
      Kan gebeuren.


      Vandaag overigens 50kg gebenched voor 15x, ging prima. Alhoewel de schouder toch nog instabiel blijft voelen en het soms lijkt alsof die ieder moment kapot scheurt. Vreemde zaak.
      The Sky Ain't The Limit

      "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

      Comment


      • hmm, zeker van je zaak om gewichten te blijven ophogen? ik zou het risico niet nemen om meteen weer een blessure te krijgen. sterkte er iig mee!

        Comment


        • Het festival seizoen komt er weer aan, en ik ga deze zomer helemaal loco;

          Om te beginnen:



          The Sky Ain't The Limit

          "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

          Comment


          • Originally posted by mike1998 View Post
            hmm, zeker van je zaak om gewichten te blijven ophogen? ik zou het risico niet nemen om meteen weer een blessure te krijgen. sterkte er iig mee!

            Uiteraard super voorzichtig en pijnvrij. Zodra het pijn doet hang ik de barbell terug. Ik doe voorzichtig en op 15-20 reps, super gecontroleerd.
            The Sky Ain't The Limit

            "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

            Comment


            • Originally posted by Kevster View Post
              Het festival seizoen komt er weer aan, en ik ga deze zomer helemaal loco;

              Om te beginnen:
              Zon op de kop, Vlamme als een malle. Overal sexy girls in korte rokjes!



              https://www.youtube.com/watch?v=KR2OM6eEIMM
              Last edited by resike; 16-04-2013, 12:56.
              Mind is everything.

              Comment


              • Dat 7th sunday festival ziet er best leuk uit kende ik nog niet.

                Emporium natuurlijk weer top! Nu nog even lekker weer
                'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

                Comment


                • Bodynet meetings at the festivals allemaal op een rij jullie abs showen. Ik keur wel

                  Comment


                  • Originally posted by suusje86 View Post
                    Bodynet meetings at the festivals allemaal op een rij jullie abs showen. Ik keur wel
                    Wat krijgt de winnaar dan..?

                    Kev is going loco
                    "Straight outta gym"

                    Comment


                    • Ab koning reporting in.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                      sigpic

                      "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                      Comment


                      • Originally posted by GeneralIx View Post
                        Ab koning reporting in.
                        Copy that. Moet helaas verstek laten gaan, na t voetbalseizoen UD2 dan gaan we het fixen. Ben er wel na 32 jaar achter dat ik symetrische abs heb maar shredcontests zijn nog nxt level voor me .
                        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

                        Comment


                        • Haha, ik lust jullie allemaal voor ontbijt!! (nog effetjes )


                          @GiX: Skinny en abs is hetzelfde als dikke tieten op chubby chicks. Dat telt niet.
                          The Sky Ain't The Limit

                          "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                          Comment


                          • mwhahaha, ik moest daar ook op reageren kon alleen even niks goeds bedenken, maar kev maakt hem gewoon....

                            Comment


                            • Originally posted by Kevster View Post
                              Haha, ik lust jullie allemaal voor ontbijt!! (nog effetjes )


                              @GiX: Skinny en abs is hetzelfde als dikke tieten op chubby chicks. Dat telt niet.
                              Abs below 80kg don't count
                              'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

                              Comment


                              • Waarom doen we ook niet zoiets als bodyfatmania ofzo? soort van vleeskeuring.. dat je gewoon iets kan winnen door daadwerkelijk vet te zijn... als soort van tegenhanger..

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X