Kevster's Aestheticization

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Update:

    Best alweer een tijdje geleden. Ik heb het het afgelopen half jaar onmogelijk druk gehad waardoor ik dus vrijwel geen tijd over had om zo actief te zijn op bodynet als ik eigenlijk zou willen. Maar dat heeft wel zijn vruchten afgeworpen. Ik heb inmiddels mijn baan als beveiliger opgezegd en sta nu volledig op eigen benen. Mijn personal training bedrijf loopt inmiddels zo goed dat ik er makkelijk van kan leven. Ik begeleid nu bijna 50 mensen en heb het afgelopen jaar met bijna 150 man gewerkt. Jongens, meisjes, dikke, dunne, gehandicapte, atleten, de diversiteit kon niet verder uit elkaar liggen. En dat is fantastisch. Ik had nooit durven dromen dat het zo'n succes ging worden. Vandaag de dag zo'n twee en een half jaar geleden besloot ik om te gaan scholen naar personal trainer. Dit besluit kwam omdat ik mijn saaie baan als beveiliger moe was en ik in mijn jaren op bodynet en in de sportschool er achter was gekomen dat dit mijn allergrootste passie was. En dat ik echt goed in ben. Verschillende opleidingen gevolgd (en nog steeds), honderden boeken verslonden en duizenden forumtopics doorgespit resulteerde in van mijn hobby mijn werk kunnen maken. Nu kan ik eindelijk mijn eigen ding doen, mijn eigen tijden bepalen, alles zelf indelen hoe het mij uitkomt en hoef ik niet meer 2 banen te werken, me in bochten te wringen en prioriteiten te stellen.

    Ik heb inmiddels mijn dagen zo ingedeeld dat ik lekker iedere dag tijd heb om mezelf te trainen. Ik heb samenwerkingen met bijna alle sportscholen hier in de regio en die supporten me met de toestroom van klanten, trainingsfaciliteiten om met klanten te trainen en natuurlijk trainingsfaciliteiten voor mezelf. Nu ik dus een beetje een luxeprobleempje heb kan ik zelf kiezen waar ik welke spiergroep het beste train, en dat doe ik natuurlijk ook.

    Het is nu zelfs bijna zo ver dat Suusje en ik de NASM-CPT gehaald hebben waardoor Suus dadelijk ook het team komt versterken als personal trainer. And a good one she's gonna be. Mijn oogappeltje. Wat ons zo uniek maakt is dat voeding onze rode draad is. Alle trainers hier in de regio zijn totaal geen concurrentie omdat ze alleen maar uurtje factuurtje doen trainen. Wij doen onze klanten als het ware opleiden zodat ze goed theoretisch onderlegd aan de slag gaan. We leren ze energiebalans, lichaamsverhouding, voeding bijhouden en we leren ze supercompensatie en dan is resultaat onvermijdelijk.

    Vandaag zijn de Open Limburgse Kampioenschappen in Roermond en we hebben zelfs een atlete mee doen bij de body-fitness. De horizon verbreed zich langzamerhand. Helaas kan Suusje door haar liesbreuk niet mee doen. Maar volgende keer beter.

    We hebben in ieder geval de middelen en de omstandigheden om het beste van onze eigen lijven te maken dus dat gaan we de komende maanden ook doen. Deze zomer zal dit dynamic duo er op het best ooit bij staan. We zijn uiteindelijk onze eigen visitekaartjes.

    Verder ga ik ook weer regelmatig proberen mijn log te updaten met de progressie. En mijn steentje bijdragen aan het forum en alle hulpvragende mensen.
    Last edited by Kevster; 29-03-2014, 08:40.
    The Sky Ain't The Limit

    "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

    Comment


    • Super man, dat het zo goed met jullie gaat.
      Het enthousiasme spat er van af.

      Leuk dat je ook weer meer kan gaan posten/loggen, daar kunnen een hoop mensen van leren .

      Succes verder.
      DIVIDE ET IMPERA

      Comment


      • Goed te lezen Kev.

        Dromen komen uit door hard te werken.

        Living the dream.

        Echt relaxt dat Suus er ook helemaal inzit en dat je van je passie je werk heb kunnen maken. Daar draait het hele leven tenslotte om, plezier hebben in wat je doet.


        Benieuwd naar de verdere updates!
        "Straight outta gym"

        Comment


        • Hey Kevin, super dat je bedrijf zo goed loopt en dat jullie samen hiervan een succes gaan maken. Je hebt er hard voor gewerkt en dat werpt zeker zijn vruchten af.

          ook fijn dat je nu wat meer tijd hebt om zelf te trainen en op bodynet actief te zijn. Ik ga je logje weer in de gaten houden.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

          Comment


          • Wat een geweldig gepassioneerd stukje tekst. Moest gelijk aan de volgende quote denken:

            Some people dream of succes, while others wake up and work for it!

            Super inspiratie voor velen hier op het forum en mooi dat je weer wat actiever gaat worden op BN. Succes in de toekomst met je bedrijf.
            'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

            Comment


            • Mooi man. Doen wat je leuk vindt en dat iedere dag maakt je vanzelf een gelukkig mens. Nice!

              p.s. Wat bedoel je trouwens met supercompensatie? Iedereen op de ud2 stylo of wa?
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

              Comment


              • Goed te horen Kevin, waar een wil is, is een weg.
                je hebt er zo te horen genoeg voor gedaan en zoals dynobet al aangeeft, het werpt zijn vruchten af.

                Succes in de toekomst en ik ga je logje ook weer bijhouden.

                Is Suusje verder helemaal genezen en gaan de trainingen goeed?
                Stats: 74kg at 11%
                Vision: 85kg at 8%

                Comment


                • Zeer mooi om te lezen!
                  Als ik dit lees heb ik echt het gevoel dat ik dit kan zijn binnen een paar jaar.
                  Zoals je wel weet, of niet weet willen wij (ik, gleke en een derde) uiteindelijk ons eigen stekje oprichten maar dan in België. .
                  Gleke zal al klein zelfstandig beginnen normaal in september, in combinatie met diëtist. Ik en die andere moeten eerst nog onze studie afronden (volgend jaar laatste jaar) en kunnen dan ook langzaam van start gaan (afhankelijk van gleke zijn succes al dan niet in bijberoep in het begin).

                  Ondertussen hebben we alreeds wat ervaring opgedaan en coachen we al meer dan een jaar een 10-15 tal leden in onze garage. Door dit te doen bestond er geen twijfel meer, dit moeten we verder uitbouwen!

                  Als diploma zijn wij van plan om NSCA-CPT te halen en eventueel in combinatie met CSCS en dit in combinatie met gleke die nog eens een diploma heeft van sportdiëtist.

                  Als visie hebben wij dat iedereen verplicht is coaching te volgen. Na een aantal maanden waarbij hun techniek en kennis actief wordt bijgeschaafd kunnen ze eventueel zonder coaching beginnen trainen. Of via voordeligere tarieven met beperkte coaching etc. Zo willen wij voorkomen dat er mensen zijn die hun doelen niet halen en maar wat lopen te lullen in de gym.

                  Ik ben benieuwd naar hoe jij dit hebt aangepakt, en als ik het goed versta coach jij in verschillende sportscholen? Eventueel via pm, tenminste als je er iets over kwijt wilt.

                  Alvast bedankt.
                  I'm not special, but not the same as you.
                  Because I do things you will never do.
                  SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

                  Comment


                  • Ik zei het je op de meets al man dus dit komt niet echt als een verassing..wat het natuurlijk niet minder maakt.
                    top voor jullie.

                    Comment


                    • Leuke update Kev, echt goed bezig, succes nog, the sky ain't the limit!
                      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

                      Comment


                      • Super bezig, echt gaaf! Mooi dat het zo goed gaat! Wat is zon beetje jullie werkgebied?
                        Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                        People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                        BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

                        Comment


                        • Geweldige update Kev. Goed om te horen dat je keuzes allemaal zo goed uitgepakt zijn en dat je je draai helemaal gevonden hebt.
                          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

                          Comment


                          • Thanks allemaal.

                            Originally posted by pescatore View Post
                            p.s. Wat bedoel je trouwens met supercompensatie? Iedereen op de ud2 stylo of wa?
                            Nee de manier hoe men zichzelf verbeterd. Zoals stapeling van spiermassa, conditie, etc. Niet perse alleen glycogeen. Het is toepasbaar op alles.

                            Originally posted by gripmaster View Post
                            Goed te horen Kevin, waar een wil is, is een weg.
                            je hebt er zo te horen genoeg voor gedaan en zoals dynobet al aangeeft, het werpt zijn vruchten af.

                            Succes in de toekomst en ik ga je logje ook weer bijhouden.

                            Is Suusje verder helemaal genezen en gaan de trainingen goeed?
                            Yes, Suus is zo goed als hersteld. Ze heeft lang niet kunnen trainen dus ze moest langzaam de draad weer op pakken en trainingen zijn nog erg zwaar. But we ll get there.

                            Originally posted by nbtp View Post
                            Zeer mooi om te lezen!
                            Als ik dit lees heb ik echt het gevoel dat ik dit kan zijn binnen een paar jaar.
                            Zoals je wel weet, of niet weet willen wij (ik, gleke en een derde) uiteindelijk ons eigen stekje oprichten maar dan in België. .
                            Gleke zal al klein zelfstandig beginnen normaal in september, in combinatie met diëtist. Ik en die andere moeten eerst nog onze studie afronden (volgend jaar laatste jaar) en kunnen dan ook langzaam van start gaan (afhankelijk van gleke zijn succes al dan niet in bijberoep in het begin).

                            Ondertussen hebben we alreeds wat ervaring opgedaan en coachen we al meer dan een jaar een 10-15 tal leden in onze garage. Door dit te doen bestond er geen twijfel meer, dit moeten we verder uitbouwen!

                            Als diploma zijn wij van plan om NSCA-CPT te halen en eventueel in combinatie met CSCS en dit in combinatie met gleke die nog eens een diploma heeft van sportdiëtist.

                            Als visie hebben wij dat iedereen verplicht is coaching te volgen. Na een aantal maanden waarbij hun techniek en kennis actief wordt bijgeschaafd kunnen ze eventueel zonder coaching beginnen trainen. Of via voordeligere tarieven met beperkte coaching etc. Zo willen wij voorkomen dat er mensen zijn die hun doelen niet halen en maar wat lopen te lullen in de gym.

                            Ik ben benieuwd naar hoe jij dit hebt aangepakt, en als ik het goed versta coach jij in verschillende sportscholen? Eventueel via pm, tenminste als je er iets over kwijt wilt.

                            Alvast bedankt.
                            Leuk man. Wij doen heel veel coaching vanaf de zijlijn. Mensen komen bij ons voor een plan van aanpak en dan gaan ze er zelf mee aan de slag. Daar naast gaan we ook met ze trainen, maar dat is niet verplicht. We hebben afspraken met sportscholen gemaakt en werken dus daar. Evaluaties, workshops en plannen van aanpak doen we vanuit thuis. We hebben een kleine studio ingericht. Wij gaan ook de NSCA-CPT halen maar voorlopig zijn er helaas geen examendatums bekend in nederland dus dat zal wel 2015 worden hopelijk.

                            Originally posted by Rickbeen View Post
                            Super bezig, echt gaaf! Mooi dat het zo goed gaat! Wat is zon beetje jullie werkgebied?
                            Thanks. We zitten in Roermond en omstreken.
                            The Sky Ain't The Limit

                            "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                            Comment


                            • Trainen gaat ook weer goed. Ik heb een 3 day split die ik draai over 6 dagen per week. Ik weeg momenteel 87kg met een vetpercentage van 10% schat ik. Doel voor over precies 18 weken (Solar) rond de 90kg te zitten met 6-7%.
                              The Sky Ain't The Limit

                              "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                              Comment


                              • Van je hobby/passie je beroep maken, helemaal geweldig dit! Komt er ook een webpagina, etc?
                                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X