110% motivation log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Owh daarom kwam je naar alkmaar je wilde met iemand die groter was trainen, ik ben idd een paar cm langer

Comment

• daarom wil hij niet met mij trainen
      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Originally posted by quibus View Post
        Owh daarom kwam je naar alkmaar je wilde met iemand die groter was trainen, ik ben idd een paar cm langer
        Haha,dat is ook erg moeilijk bij mij.

Originally posted by jobr View Post
        daarom wil hij niet met mij trainen
        Nee,jij bent te dik
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
          Nee,jij bent te dik
          Correct!
          SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Vandaag naar Zoetermeer afgereist om benen te trainen samen met Nocerino.

De gym vond ik echt supervet ook al was het een echte health club met veel oude vrouwtjes en everyday is UB day mannen.

Ze hadden een goede scheiding tussen het meer BB gedeelte en het fitness gedeelte.
            Met veel goede app.,schijven , 2 power racks en 48 kilo db's

We hadden mijn training gedaan waarbij we met hamstrings begonnen en waarbij we geen back squats hebben gedaan om het eens anders aan te pakken.
            Mijn trainings stijl is zoals jullie wel weten,zwaar,snel en erg intensief.
            Voor Nocerino was dit dus totaal anders dan dat hij gewend was,maar hoe en wat laat ik wel aan hem over.

Ik vond het super leuk trainen in die gym en mijn benen waren en zijn heemaal leeg.
            Het voordeel van het vaak trainen in een andere gym is dat je ook veel andere app. gebruikt,maar die toch je spieren net weer even anders raken.

Leg curl
            Set 1 - 12/15 reps
            Set 2 - 12/15 reps met min.2 sec vasthouden
            Set 3 - 4x drop set met bij de laatste drop een rep out - 10sec wachten en dan partials onderin

Standing leg curl
            Set 1 - 10/12 reps
            Set 2 - 10/12 reps - zwaarder gewicht
            Set 3 - 8/10 reps - zwaarder gewicht en 2 sec vasthouden

Leg press
            Set 1 - 12/15 reps
            Set 2 - 12/15 reps - zwaarder gewicht
            Set 3 - mega drop set vanaf 340 kilo. Iedere drop was 40 kilo minder tot er maar 40 op zat.
            10 sec rust en dan super lage en smalle voet positie partial rep out voor de tear drop

Smith Front squat
            Set 1 - 12/15 reps - pause onderin en 3/4 reps
            Set 2 - zelfde maar zwaarder
            Set 3 - zelfde maar zwaarder

Leg extension
            Set 1 - partials boven in , partials onderin , full reps , vasthouden bovenin en focus op negatief.
            Set 2 - 40 reps (rest/pause) - laatste beetje eruit persen.

Calf raise machine
            5 sets - snel,langzaam,lage reps,hoge reps.

Nogmaals een erg lekker training en het feit dat Nocerino een erg relaxte gast is hielp natuurlijk ook mee.

Vandaag zou qua voeding een hoge carb dag zijn,maar ik voelde me goed genoeg dus ik heb er een low/medium dag van gemaakt.
            6 sneen brood en 4 rijste wafels waren de carbs voor vandaag.

Ook net terug van de laatste avond voor de avond4daagse en ik ben helemaal trots op de kleine man voor het halen van zijn eerste 4daagse!

Yeah buddy!

Comment

• Hele leuke ervaring om te trainen met mvos. Training was echt afzien, zat er op een gegeven moment aan te denken om te,zeggen dat het hem niet meer ging worden. Maar toch nog kunnen pushen door mvos.

Naast leuk, ook leerzaam. Ik dacht dat ik mn benen zwaar trainde.............nou niet dus. Die intensiteit is zeker iets wat ik in mijn eigen trainingen ga opnemen. Ook gewoon een hele chille gast om mee te praten.

Thanx voor de training
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Noc, waarschijnlijk trainde je al zwaar, maar als jij samen met Mvos als een dolle stier je rust dan dramatisch verkort gaat de intensiteit van je training gewoon omhoog. Correct me if I'm wrong over de rustperiode.

Verder bruut getraind samen dan. Dropsets leg press, 40 reps rest/paused bij de leg extensions. Ik zit al bijna te huilen als ik de 20 reps moet halen op die manier, laat staan 40.

Goed werk, mannen!
                "Straight outta gym"

Comment

• Het lijkt me inderdaad een erg zware en intensieve training.
                  Wel leuk dat je ook het aantal reps etc erbij zet,ga het zondag gelijk proberen zo.
                  Afwisseling houdt het leuk namelijk.

En dan als cooling down de avond4daagse
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Het gaat vooral om de combinatie van alles wat het zo zwaar maakt.
                    Zeker als je dat nie gewend bent.

Veel volume , bijna geen rust , partial ,dropsets ,rest pause ,negatief.

As je bv weinig rust neemt ,maar straight sets doet is het lange na niet zo intensief als dit.

Comment

• Blijft een leuke log om te volgen, Ben benieuwd hoe je dr nu bij staat!

Comment

• Originally posted by Robin P View Post
                        Blijft een leuke log om te volgen, Ben benieuwd hoe je dr nu bij staat!
                        Thanks,

Progressie zit er goed in maar nog lange na niet waar ik wil zijn.
                        Het blijft altijd moeilijk om te zien wat de progressie nu in 9 weken is geweest en je "doel"

Het verschil met 9 weken geleden is enorm en ik ben ongeveer een kilo aan gewicht kwijt.
                        (Yeah muscle memory)

De nieuwe dingen die ik qua voeding gebruik werken echt goed.

Overall dus blij,maar nog niet waar het moet zijn.

Comment

• Zo mijn ontbijt zit er weer in.

Vanmorgen de kleine op school gedropt en meteen 45 min cardio gedaan op mijn nuchtere maag.
                          Daarna nog 12 sets voor Abs.

Nu dus mijn hele ontbijt weer naar binnengewerkt en tijd om mijn spullen weer te pakken voor een lichte schouder training. (hoge reps ,laag gewicht)
                          Daarna wacht er een lekker stokbrood met gerookte zalm op me!

Eventueel nog wat kuitwerk,omdat dat er gisteren een beetje bij inschoot.

Trainen met Q deze week was cool en mijn rug voelt nog steeds wat stijfjes.
                          Trainen met Noc was ook cool en mijn hams en quads doen fucking veel pijn.

Goede week gehad!

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                            Daarna wacht er een lekker stokbrood met gerookte zalm op me!
                            Jaloers

Aardig slopende training met Noc als ik het programma zo zie, lekker hoor
                            'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Net dus schouders gedaan en geprobeerd met iets lichtere gewichten te werken en meer reps.
                              Niet helemaal gelukt,maar ik had een branderig gevoel in mijn schouder die maar niet wegging.

Fokking lekker dus

Seated machine raises
                              6 sets - 30/15 reps

Behind the back cable raises
                              2 sets - 12/15 reps

Superset standing DB side raises en power side raises
                              3 sets - 10/12 - 8/10 reps

Reverse pec deck
                              3 sets - 15/20 reps

Face pulls
                              3 sets - 12/15 reps

Seated bent over raises
                              2 sets - 8/12 reps

Standing millitary press
                              3 sets - 8/15 reps

Db shrugs
                              2 sets - 20 reps

Stokbrood zit in de oven

Comment

• Eet smakelijk, zalm doet het altijd goed!
                                Ernstig noh!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X