Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Had ze ook bijna besteld vandaag Maar in 90% van de gevallen weet ik mezelf vervolgens te overtuigen het niet te doen. Maar man wat zijn die dingen goddelijk!
Nog een week of 6 te gaan voordat ik op vakante ga en dus de tijd die ik mezelf heb gegeven om weer in een fatsoenlijke shape te komen over is.
Tot aan nu ben ik erg tevreden met het resultaat ,maar het is nu tijd om alles wat strakker te gaan aantrekken.
Qua voeding heb ik tot nu toe gegeten wat ik wilde zolang in maar aan mijn proteine behoefte kwam en speelde met verschillende carb bronnen.
Nu gaan we dus werken met rijst en havermout als carb bron (eventueel zoete aardappel)
Proteine gaat komen uit whey / eieren / kip en de laatste 3 weken schakel ik over op alleen vis.
Vetten komen uit cocos olie , visolie ,advocado , noten ,eieren
Natuurlijk veel groentes als asperges ,sla ,spinazie ,boontjes
Drinken blijft water (spa) en EAA tijdens mijn training en overdag (20 gram totaal)
Cardio zal langzaam weer opgevoerd worden en zal na gelang het resultaat elke dag worden de laatste 2 weken.
Het doel is niet om super ripped te worden,maar weer gewoon een shape waar vandaan we in aug. de volgende fase mee in kunnen gaan.
Veel proteine en weinig cals en omdat het allemaal hetzelfde is kun je makkelijker schakelen en aanpassingen maken daar waar nodig.
Omdat er dus weinig cals in zitten kun je nog steeds vrij "veel" eten.
Veel asperges erbij als natuurlijke diurectica.
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Eerste deed ik die oefening nooit zoveel ,maar nu ik heb beter onder de knie heb zit die altijd in mijn schema.
Vroeger voelde ik mijn borst en/of schouder veel werk overnemen,maar tegenwoordig alleen nog maar mijn triceps die na een set zo vol zitten.
Ook mijn handpositie is nu een stuk binnen schouderbreedte en van mijn polsen heb ik ook geen last meer.
Wat ik meestal bij armen doe is:
Training 1 biceps / triceps
Training 2 triceps / biceps
Training 3 superset triceps/biceps
Training 4 super set voor biceps en daarna een super set training voor triceps
Training 5 herhaal training 1
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Cenforce is a popular medication for treating erectile dysfunction (ED) in men. This drug has gained significant attention due to its effectiveness and...
Comment