110% motivation log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Die halve kilo gerookte zalm was zo op!
    Straks nog een kip en biefstuk maaltijd en alles zit er weer in voor vandaag.

Ik begin ook aardig een spa rood verslaving te creeren
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Die 3km met 0 carbs zullen wel lastig zijn of niet? Krijg je dan geen rare blikken van mensen die denken : 'wtf zo'n brede bink en dan met 3km nog zo lopen hijgen'
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Mmh spa rood helpt me altijd om een verzadigd gevoel te krijgen =D 3km met zo weining carbs petje af.

Comment

• Nou ,eigenlijk viel het allemaal wel mee.
          Als je een tijdje low carb doet went het wel.
          Alleen de eeste dag na een high carb day is kut.

Eergisteren 0 carbs
          Gisteren 4 sneen brood en 4 rijstewafels aan carbs
          Vandaag een heel stokbrood voor carbs

Is heel erg weinig,maar is nog prima te doen.
          De resultaten maken alles een stuk makkelijker vol te houden.

Comment

• poep?
            Make it happen, shock everyone!

Comment

• @Gip

Ik vond je vroeger altijd wel relaxt en goed bezig,maar de laatste tijd zit je jezelf nogal in de weg en dat uit zich dan door je kansloze gedrag op dit forum.
              Hopelijk ben je beter dan dit en is dit maar een fase voor je,maar misschien ben je je pubertijd gewoon genoeg niet ontgroeid.

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                Nou ,eigenlijk viel het allemaal wel mee.
                Als je een tijdje low carb doet went het wel.
                Alleen de eeste dag na een high carb day is kut.
                Apart, ik ben juist weer fris na high carb. Is het ook niet een deel mentaal met low carb cardio, dat je met een andere instelling begint, althans zo lijkt het bij mij? Je intensiteit onbewust op voorhand aanpassen zeg maar.
                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• zit wel wat verschil in jullie high carb ook natuurlijk, jij neemt 4x zoveel ongeveer

Comment

• Det is troew. Maar dan nog, ik dacht overigens dat in dit soort keto-cycles (dat is het in the end of the day, right?) een flinke refeed van belang was. Aan de andere kant, if it aint broke, don't try to fix it

Comment

• Ik refeed echt alleen als ik het nodig vind.
                      Dat is vooral als ik merk dat mijn trainingen er (teveel) onder gaan lijden.

Mijn vetten zijn daarentegen vrij hoog ,dus energie en het hoog proberen te houden van de test levels blijkt tot nu toe goed te werken.

Zoals ik op pagina 1 ook schreef moet ik echt laag gaan om vet goed te gaan verbranden in tegenstelling tot bv andere mensen.

Comment

• Ja zo simpel is het natuurlijk ook wel zoalng je je goed voelt en het gaat prima dan ga je beter niet sleutelen. Ik denk dat ik overigens in hetzelfde bootje zit, ik moet altijd lager tov onderhoud gaan zitten dan de meeste mensen. Ik sta zeg maar stil op 3k en moet naar 2k wil ik vet gaan verbranden. Beetje zuur.

Hoe gaat het wat dat betreft trouwens, of leg je alleen verantwoording af aan de spiegel?

Comment

• Spiegel is inderdaad het enige dat nu telt,maar sommige dagen zit ik dik onder de 2k.
                          Niet qua voeding,maar als daar training en cardio wat soms 2x is er vanaf gaat is het soms erg laag.

Het gaat eigenlijk erg goed,zeker gezien het feit dat er tot nu toe maar 1 kilo aan gewicht af is.
                          Begin punt tot nu is erg goed.
                          Nu tot waar ik wil zijn is nog een lange weg te gaan.

Ik mag absoluut niet klagen,dus dat doen we dan lekker wel en blijven we zeiken dat het niet snel genoeg gaat
                          Last edited by Mvos; 07-06-2013, 19:35.

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                            Spiegel is inderdaad het enige dat nu telt,maar sommige dagen zit ik dik onder de 2k.
                            Niet qua voeding,maar als daar training en cardio wat soms 2x is er vanaf gaat is het soms erg laag.

Het gaat eigenlijk erg goed,zeker gezien het feit dat er tot nu toe maar 1 kilo aan gewicht af is.
                            Begin punt tot nu is erg goed.
                            Nu tot waar ik wil zijn is nog een lange weg te gaan.

Ik mag absoluut niet klagen,dus dat doen we dan lekker wel en blijven we zeiken dat het niet snel genoeg gaat
                            You go girl ! Goed bezig dus, en sneller moet het altijd hahah. Ik hou eigenlijk alleen rekening met voeding, cardio doe ik toch wel (vind ik leuk )

Comment

• Moest het doen en had het ook nodig,..

SPARERIBS fok wat was dat lekker

Comment

• Haha spareribs altijd nice, er is ook zoveel lekker eten he.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X