Originally posted by M-nation
View Post
Mike from Fatcunt to Sickcunt!
Collapse
X
-
Thnx whahaha! Doe er goed me best voor en met begeleiding van Kevster moet dit zeker goedkomen! Heb iig geduld..! Dit wat er genoeg niet hebben! Beetje bij beetje word het beter en ga zeker dit volhouden!Ja trainen met hem is lastig..!Succes is buried in the garden of Failure!
Prepping for Flexcup 2014!!
18% ------> 12% and going further!
Comment
-
Vandaag UB gehad ! Trainen ging lekker en goed! Oefeningen plaats ik nog wel een X. Straks nog bij Kevster langs geweest voor weer een nieuwe meting te doen! En tot mijn verbazing na een weekje met toch wel wat "cheat" dagen ertussen zijn mijn huidplooien weer smaller geworden. Helaas gaat de plooi bij de buik het langzaamste. Dus me lichaam is echt uit balans en het klopt gewoon niet.
Hebben mijn eetschema wat bijgeschroeft en gaan over 2 weken kijken wat het uitgebracht heeft.
Keep you guys updated!
Daarbij moet ook de marketing upgedate blijven!
Zyzz brahhh`sss
Whahahah!
486680_557358477649278_42719948_n.jpg
Sorry voor de overrated spulletjes maar vind het gewoon een super gave trollen gast! (No-HOMO)Succes is buried in the garden of Failure!
Comment
-
Originally posted by M-nation View PostZoo net upperbody gehad!
Hier nog wat fotos van net.. Iemand een gok voor mijn VP..?
[ATTACH=CONFIG]16522[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]16523[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]16521[/ATTACH]
Helaas blijft me buik / zwemband nog altijd vrij vet.. Terwijl het boven al redelijk droog begint te worden..! Maar goed ik ga gewoon door tot de blokjes
goed zichtbaar zijn!
Ben jij Graziano Pelle?BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Welkom kerel . en veel succes !
Je hebt imo al een erg nette fysiek , en ook nog eens een kickke beroep .You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Je gaat nog gestaag vooruit en na alles 5x gecontroleerd te hebben komen zowel de 4 als de 7-punts meting veel lager uit dan je in de eerste instantie zou schatten met het oog. Ik vermoed dat dat te wijten is aan de plooien rond je middensectie die in verhouding veel dikker zijn. Daarom hebben we een vertekend beeld omdat de plooien rond je armen en schouders weer heel erg lean zijn. Ik denk dat je gewoon even lekker moet doorzetten en dat dalijk ook die plooien beginnen te krimpen terwijl de rest spaak loopt.
In ieder geval een super dikke thumbs up voor de adherence aan je schema's en je discipline.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostJe gaat nog gestaag vooruit en na alles 5x gecontroleerd te hebben komen zowel de 4 als de 7-punts meting veel lager uit dan je in de eerste instantie zou schatten met het oog. Ik vermoed dat dat te wijten is aan de plooien rond je middensectie die in verhouding veel dikker zijn. Daarom hebben we een vertekend beeld omdat de plooien rond je armen en schouders weer heel erg lean zijn. Ik denk dat je gewoon even lekker moet doorzetten en dat dalijk ook die plooien beginnen te krimpen terwijl de rest spaak loopt.
In ieder geval een super dikke thumbs up voor de adherence aan je schema's en je discipline.Succes is buried in the garden of Failure!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
Kanaal: Algemeen
6 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...1 day ago
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...1 day ago
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment