Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik wou een full body workout doen en heb hierbij een depleting workout gedaan van ud2 (even kijken hoe het beviel). Het was even wennen, maar vind het heerlijk.
Ho eens even! Depletionworkout heerlijk? Ik denk dat je de eerste bent
Voordeel hiervan is dat ik niet meer zo ver onder mijn behoefte eet, wat me waarschijnlijk een flike boost geeft tijdens de training
Ieder zijn ding natuurlijk, maar ikzelf vond UD2.0 bulk totaal niets. Is zeker niet optimaal om massa aan te zetten vind ik. Het idee ook dat je 2-3 trainingen niet vol 100% kan trainen staat mij ook totaal niet aan, maar goed.
Probeer het maar gewoon uit zou ik zeggen en bepaal voor jezelf hoe je het vindt.
Ieder zijn ding natuurlijk, maar ikzelf vond UD2.0 bulk totaal niets. Is zeker niet optimaal om massa aan te zetten vind ik. Het idee ook dat je 2-3 trainingen niet vol 100% kan trainen staat mij ook totaal niet aan, maar goed.
Probeer het maar gewoon uit zou ik zeggen en bepaal voor jezelf hoe je het vindt.
Ik denk zowieso dat dat per persoon verschillend is.
Wil het zowieso gaan uitproberen. Qua massa aanzetten nog nooit een superstrak schema gehad.
en aangezien ik nog iets wil dalen in mijn vp tijdens de massa ananzet is dit waarschijnlijk een goede methode. Maar dat zal de komende tijd moeten uitwijzen.
Vandaag goed gemerkt dat er wat zaken waren veranderd.
Laat naar bed, dus weinig geslapen. 100 kcal eraf wat er behoorlijke inhakte. Was echt futloos vandaag.
Training ging bar slecht.
gisteravond moeilijk gehad. mijn vriendin en ik hadden een bbq georganiseerd.
en de spiesjes exact afgeweven met biefstuk en kip. 2 spiesjes en meer mocht ik niet.
Het was heel gezellig, maar geen spijt van dat ik niet meer vlees op had.
Ik wil sowieso dat er nog 1 % af is over 2 weken.
Gisteravond UB gehad,
Ging zeer goed naar mijn gevoel. Lekker door kunnen trainen. 3 weken geleden zag ik er enorm tegen op dat mijn trainingsmaat stopte. Nu vind ik het alleen maar fijn, aangezien je vol motivatie kunt knallen en ook makkelijker kan omgaan met je tijden qua voeding. Gisteren wel wat alternatieven moeten opzoeken i.v.m. de drukte.
incline dumbell press: 14x20 (+6 -7,5 kg) 10x25 10x22,5 (+2 -2,5 kg)
chin up: 8 (+3)
4 3
shoulder press (smith machine): (dit ga ik vaker doen, ben van mening dat ik oefening beter en geconcentreerder kan uitvoeren. Het voelt beter en minder blessure gevoelig). 8x50 8x50
10x45
8x40
Comment