Ja wil hem binnenkort sowieso weer is filmen kan ik zelf ook kijken hoe of wat is toch makkelijker zien hoe het gaat als vanuit de spiegel. De form van de squat is gewoon nog kut denk dat daarom mn onderrug moe word ofzo :/. Vandaag al lekkere zware benen en vanavond UB knallen
Robin's log
Collapse
X
-
UB Training dinsdag 17-06-2014
3 minuten roeien
Bankdrukken
3x 50kg x 8
Lat pulldown
3x 40kg x 8
Incline press machine
3x 40kg 8x
Dumbell rows
3x 20kg 10x
Rear lateral cables
3x 1 8x
En wat triceps / biceps.
Trainde vandaag alleen, relatief laag in gewicht maar alles 3 seconde zakken seconde vast houden en 3 seconde omhoog.. Lekker branden dus! Nu moe en voldaan aan m'n shake . Morgen ga ik de kipfelt van Muscle meat proberen, ben benieuwd! Het ziet dr in iedergeval goed uit.
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostOok een aantal keer besteld bij Olivier, maar ik kreeg ruzie met mijn meissie omdat de vriezer elke keer propvol zat
Ik wilde een extra vriezer bestellen,maar dat vindt ze weer overdreven.
Vrouwen......DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Haha, ik had er al een hoop zooi van haar uit gegooid en daar werd ze al helemaal niet vrolijk van. Wel clean spul wat ze bij m-meat hebben.
En service is ook echt top. Ik had voor zo'n 90 euro besteld maar de verzending had vertraging opgelopen, intussen stond het pakketje te smelten in het posthuis... Dit aangegeven en de levering werd terug gehaald en gratis opnieuw verzonden.
Comment
-
Ja, dit is de tweede keer dat ik wat heb besteld en elke keer zeer prima! Die biefstuk van hun is ook fucking lekker, vond me lekkerder als die van een gemiddelde slager, moet alleen even op 't geld letten dus aankomende maanden geen biefstuk voor mij . Gelukkig heb ik mijn vriendin ook enthousiast gekregen over Musclemeat dus die vind het alleen maar lekker. Ben persoonlijk enorm benieuwd naar hun kipfilet beleg aangezien ik die van de supermarkt echt smerig vind en daar zoveel zooi bij zit en maar iets van 70% echt kip in zit.. Bij hun staat die wel onder de cheat maar is gewoon 94% kip.
Heb na de benen training van eergisteren echt lekkere spierpijn in mn benen en mn core, ben benieuwd hoe dat gaat moet morgen werken en dan wordt er nogal wat getild haha.. Hoe doen jullie dat eigenlijk, hou je er rekening mee als je weet dat je zwaar werk moet gaan doen of gewoon trainen en je ziet het dan wel zoals ik nu heb gedaan? Moet zaterdag namelijk een dubbele klus dus kan nu nog beslissen over de workout van do en vrij :P!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
Kanaal: Algemeen
9 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...1 day ago
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...1 day ago
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment