Vandaag een lekkere been training achter de rug. Vrijdag niet benen getraind gezien ik toch wel erg last van mn been had en zaterdag de hele dag moest werken. Zaterdag wel de hele dag gewerkt waarvan 4 uur shit trappen op sjouwen was een workout anzich dus. Zaterdag avond lekker de BBQ aangestoken en zondag een cheat meal bij mijn ouders gegeten. Indisch eten is niet te weerstaan! Woog vanmorgen dan ook 0,4kg meer als de dag ervoor haha.
LB Training maandag 19-05-2014
5 minuutjes op de crosstrainer
Barbell back squat
Warming up - 30kg x 15 - 50kg x10
Werkset - 3x 60kg x6 (+10kg -2x)
Even gevraagd aan een instructeur of hij mijn vorm kon bekijken, hij vond alleen dat ik een kleine butwink had maar verder prima vorm. Ga me hier op focussen en misschien eerst gewoon parallel oefenen ipv ATG.
Romanian deadlift
Warming up - 60kg - 15x - 70kg 8x
Werkset - 3x 75kg x6 (+5kg -2x)
Voelde dit keer niet heel lekker, ik zie dat veel mensen hun schoenen uitdoen bij deze oefening, ga ik misschien toch maar proberen gezien ik op hardloop schoenen train.
Legpress
Werkset - 3x 151 x8 (+18kg)
Leg curl
Werkset - 3x 63kg x12 (+7kg)
Standing calfs
Werkset - 3x 84 x12 (+38kg)
Hanging leg raises
Werkset - 3x 12x
De training was erg lekker, zie alleen dat ik met sommige oefeningen een beetje veel verhoogd heb. Zal volgende keer wat minder hoog inzetten anders zit ik binnen no time op m'n top en zal ik niet wekelijks meer kunnen verhogen.
Hier nog een fototje van m'n "cheatmeal"
Rijst, wat verschillende groente, heel veel kipsaté, gebakken tahoe (tofu) wat pindasaus en uiteraard sambal
LB Training maandag 19-05-2014
5 minuutjes op de crosstrainer
Barbell back squat
Warming up - 30kg x 15 - 50kg x10
Werkset - 3x 60kg x6 (+10kg -2x)
Even gevraagd aan een instructeur of hij mijn vorm kon bekijken, hij vond alleen dat ik een kleine butwink had maar verder prima vorm. Ga me hier op focussen en misschien eerst gewoon parallel oefenen ipv ATG.
Romanian deadlift
Warming up - 60kg - 15x - 70kg 8x
Werkset - 3x 75kg x6 (+5kg -2x)
Voelde dit keer niet heel lekker, ik zie dat veel mensen hun schoenen uitdoen bij deze oefening, ga ik misschien toch maar proberen gezien ik op hardloop schoenen train.
Legpress
Werkset - 3x 151 x8 (+18kg)
Leg curl
Werkset - 3x 63kg x12 (+7kg)
Standing calfs
Werkset - 3x 84 x12 (+38kg)
Hanging leg raises
Werkset - 3x 12x
De training was erg lekker, zie alleen dat ik met sommige oefeningen een beetje veel verhoogd heb. Zal volgende keer wat minder hoog inzetten anders zit ik binnen no time op m'n top en zal ik niet wekelijks meer kunnen verhogen.
Hier nog een fototje van m'n "cheatmeal"
Rijst, wat verschillende groente, heel veel kipsaté, gebakken tahoe (tofu) wat pindasaus en uiteraard sambal
Comment