Fuuaarkk's UD 2.0 FOTO LOG

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hey allemaal , deze week een beetje verkloot eigenlyk.
    Zou gister me power workout hebben gedaan alleen de gym was dicht en vandaag ook CRAP!
    Nu begint dinsdag morgen dus mijn 5de week ud2.0.

Ik heb een vraag wat betreft carb cycle, vind het ud2.0 vrij simpel en het is wel degelijk vol te houden alleen enigste waar ik elke keer tegen opkijk zijn die depletion workouts, het is zo veel en dan twee dagen achter elkaar.
    Stel als ik mijn diet omgooi en ik doe een carb cycle waarbij ik mijn spiergroepen verdeel over de week en mijn carbs elke dag verhoog is dat ook een goeie manier om droog te worden of zal ik gewoon doorgaan met wat ik nu doe?

Comment

Ud2 is veel effectiever. Het gaat sneller en je behoud je spiermassa. Maar die depletion workouts zijn inderdaad niet fijn Aan de andere kant: het zijn ook maar twee workouts. Vier uurtjes per week en voor je geval zit de helft van de week er alweer op. Ik zou dit gewoon doorzetten.
      Ik doe een gok

Comment

Geval = gevoel* :')
        Ik doe een gok

Comment

Ja misschien komt t ook wel dat het tussen me oren zit heb niet kunnen trainen en me carb load een beetje verkloot.
          heb wel genoeg carbs binnen gekregen maar denk iets te veel heb serieus hier alle kasten leeg gegeten maar ook alle verkeerde dingen die ik beter had kunnen laten liggen haha kutzooi!

Comment

Gewoon doorzetten. De depletion workouts zijn een hel, zo is het nu eenmaal. Je voelt je slap en het huilen staat je nader dan het lachen. Denk dat het een kwestie van gewenning is dat je jezelf zo moet pushen voor je sport. Het went in een ander opzicht nooit, want je wordt altijd gewoon sterker. Je moet van die pijn houden anders wordt het inderdaad erg lastig om vol te houden. En denk altijd maar zo, het is maar pijn. Je gaat er niet dood van ofzo (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, ik weet het).

Als het makkelijk zou zijn zou iedereen er bijlopen als Arnold

Volhouden, kerel! Je moet altijd rekening houden met feestdagen en vooruit plannen. If you fail to plan you plan to fail. Laat dit een les voor je zijn. Je zult dus even wat aanpassingen moeten doen als je die power workout nog gaat doen gezien je carb-load ervoor etc.
            "Straight outta gym"

Comment

Heb netjes mijn kip en brood en noem maar op gegeten voor me carbload maar daarna ging er nog eens een shitload aan snoep en ijs in denk dat ik twee zakken snoep en een hele bak slagroom ijs heb weggegeten en paar magnums en chips

Comment

Heb jezelf een verklaring voor deze uitlating qua junk consumptie?
                "Straight outta gym"

Comment

Ja me power workout skip ik dan voor deze week , zou vandaag en eergister 10% onder onderhoud eten maar omdat ik zoveel gegeten heb begin ik me low carb vandaag al en dan morgen en overmorgen me depletion workouts

Comment

Ik zou in het vervolg proberen niet je power workouts te skippen dat zijn de trainingen die echt je massa zouden moeten doen behouden. Het is geen ramp, maar bedenk dit wel.
                    "Straight outta gym"

Comment

Nee geen verklaring voor , had super trek in allerlei lekkere dingen haha

Comment

Ja thnx voor de reply guys! Morgen maar weer knalle

Comment

Ga nu ff boodschappen doen en zal zo mijn voedingschemas ff uploaden hier

Comment

Naja je fysiek zal er niet direct van naar de klote gaan, maar leer dat dit soort gevoelens nou eenmaal in je op gaan komen. Hoe gemotiveerd en vastberaden je ook bent. Je zult verlangens krijgen naar allerlei eten tijdens zo'n behoorlijk extreem dieet als UD2.0. Zo is het nu eenmaal. Het is volstrekt normaal dat je dit hebt en je zult deze "cravings" vanzelf leren controleren.

Zie het als een leermoment en zolang je er maar goed van genoten hebt, zit het allemaal wel goed . Leer ook wel dat dit altijd maar korte-termijn bevredigingen zijn, deze cravings. Impulsieve gevoelens die behoorlijk gauw voorbij kunnen gaan. Ze kunnen zomaar opkomen, maar verdwijnen vaak ook weer gauw als je ze leert negeren.

Succes, verder.
                            "Straight outta gym"

Comment

Krijg dat excel bestand niet goed op me pc , type ze morgen wel even over op me werk

Comment

Dayumm!! Wat ga jij hard.. goed man!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X