Na een aantal weken actief op dit forum, besloten een log aan te maken. Ik zal vorderingen bij gaan houden. Dit zal ik wekelijks gaan doen. Ben er achter gekomen dat ik al lange tijd niet effectief train (veel te veel ISO oefeningen). Sinds ik veel gelezen heb en constructief feedback krijg, lukt het mij om m'n training/voeding steeds verder te optimaliseren.
Doel: cutten
Leeftijd: 34
Gewicht: 84,2
Lengte: 177
bf: 24,1 (veel te hoog, wil ik naar 15% krijgen).
Onderhoud: 2714 (4x trainen per week)
Hier heb ik 650 kcal afgehaald. Ik heb gelezen dat het prima kan met zo'n hoge bf??
Op trainingsdagen zit ik rond de 2300 en niet trainingsdagen rond de 1850.
Training doe ik volgens 1 van de 4 daagse schema's die ik op een sticky heb gevonden. Met name compounds dus. Voorafgaand aan de KT doe ik 15 min warm-up en na KT 45 min fietsen. Ik train dus ongeveer 4x 2 uur per week.
Ik hoop ergens tegen de zomer volgend jaar zo ver te zijn. Echt een doel is dat niet. Elke week afvallen door cm in te leveren, is mijn primaire doel. Hoe lang het duurt zie ik wel.
Kan iemand mij advies geven of -650 op mn onderhoud verstandig is? Ik twijfel enorm. Ik val nu omgeveer 0,3 kg per week af. Dat zou eigenlijk meer moeten zijn toch? Of ben ik nu te gehaast.
Doel: cutten
Leeftijd: 34
Gewicht: 84,2
Lengte: 177
bf: 24,1 (veel te hoog, wil ik naar 15% krijgen).
Onderhoud: 2714 (4x trainen per week)
Hier heb ik 650 kcal afgehaald. Ik heb gelezen dat het prima kan met zo'n hoge bf??
Op trainingsdagen zit ik rond de 2300 en niet trainingsdagen rond de 1850.
Training doe ik volgens 1 van de 4 daagse schema's die ik op een sticky heb gevonden. Met name compounds dus. Voorafgaand aan de KT doe ik 15 min warm-up en na KT 45 min fietsen. Ik train dus ongeveer 4x 2 uur per week.
Ik hoop ergens tegen de zomer volgend jaar zo ver te zijn. Echt een doel is dat niet. Elke week afvallen door cm in te leveren, is mijn primaire doel. Hoe lang het duurt zie ik wel.
Kan iemand mij advies geven of -650 op mn onderhoud verstandig is? Ik twijfel enorm. Ik val nu omgeveer 0,3 kg per week af. Dat zou eigenlijk meer moeten zijn toch? Of ben ik nu te gehaast.
Comment