Waarom heb je je bloed laten onderzoeken?
Papi's tweede logje!
Collapse
X
-
Ik had een best hoge bloeddruk (bovendruk) en hartslag voor een 18-jarige, en de huisarts zegt dat dat aan je nieren kan liggen als die niet goed hun restafval kwijt kunnen.
En ik heb denk een beetje ziektevrees (hypochondrie)Still in a learning process!
Comment
-
Normaal doe ik dat ook niet.. alleen een maatje zat aan het einde van zijn training en moest dus nog planken.. En ik moest hem ook nog doen, dus even samen gedaan en wat bijgekletst en zeg eerlijk planken met zijn 2en is nog altijd beter dan alleen.Still in a learning process!
Comment
-
Weekend weer voorbij en school voor vandaag zit er weer op vanavond weer lekker naar de gym!
Net even 3 maaltijden klaar gemaakt en eentje al lekker opgesmuld en de andere 2 zijn voor morgen en woensdag!
Dit is mijn lievelingsrecept terwijl ik aan het bulken bent.
Kip/rijst/pinda-chili saus.
Benodigheden:
Kipfilet 150 gram (1 kipfilet en dan heb ik de vieze delen weggesnede
1 uien
1 tenen knoflook
1 eetlepels pindakaas (ongeveer 20 gram)
100 ML water
een spuitje chilisaus.
1/4 blokje kippenbouillon.
zilvervlies rijst/surinaamse rijst
Bereidingswijze.
Ik zit water aan de kook voor de rijst, wanneer deze kookt zet ik het gas pitje op het laagst en doe de rijst erin (een koffie kopje volgens mij is dat ongeveer 50 gram ongekookte rijst). Deksel erop en dan 10 minuten laten staan. Daarna afgieten en dan nog 5 - 10 minuten met de deksel erop en gas uit laten staan. (nagaren noemt ons mam het).
Eerst even kipfilet in blokjes snijden en ui snipperen en teentje snijden wijst zichzelf. Terwijl de rijst staat na te garen doe ik een kleine beetje archideolie (olie uit pinda's) in de pan. (echt heel weinig wij hebben van die pannen waar je zonder boter in kan bakken, maar een beetje olie geeft smaak). Eerst de kip bakken als die bijna gaar is doe ik de ui, knoflook, peper bij voor de smaak. als alles goed dan doe ik 100 ML water bij en 1 EL pindakaas (20) en de spuit chilisaus. Als dat allemaal is vermengd en gesmolten dan doe ik even goed doorroeren en dan 1/4 blokje kippenbouillon erbij, nog een keer goed doorroeren en de saus op de juist dikte maken.. dus water toevoegen of nog even laten indikken..
Daarna rijst opscheppen en de kip pinda/chili er over heen. (misschien nog lekker gebakken uitjes er over doen!)
Voedingswaarde:
Kcal: Ca. 500-600
E: Ca 45 gram
K: Ca 50 gram
V: Ca 15 gramStill in a learning process!
Comment
-
Bloedonderzoek is binnengekomen.. Cholesterol laag en nieren functioneren prima! Dus green light... Niet dat ik had verwacht dat er iets mis was.. Maar altijd fijn om te weten dat het goed zit!
Ook ben ik terug naar een UB/LB schema, split lag mij niet helemaal!
Maandag: UB1
Dinsdag: LB
Woensdag: Rust
Donderdag: UB
Woensdag: LB
LB1 (maandag)
Bench press
Incline dumbell press
Barbell row
Chin ups
Military Press
Rear cable laterals
Shrugs
Ez bar bicep curls
LB (dinsdag)
Front squat
Leg press
Deadlift
SLDL
Standing calf raise
Hanging knee raise
UB2 (Donderdag)
Flat dumbell press
Incline bench press
DB rows
Pull ups
Wide grip upright rows
Side raises
Dumbell shrugs
Hammer curls
LB2 (vrijdag)
Backsquat
Leg Extension
Deadlift
Good mornings
Sitting calf raise
Powerball sit ups
Ik heb het schema zelf samengesteld.. Dus mensen die aanmerkingen of verbeteringen hebben hoor ik het graag!
Qua volume en frequentie.. Wil ik 4-5 werksets gaan hanteren op elke oefening! (8 -12 reps)Still in a learning process!
Comment
-
Dit is hoe ik er nu bij sta!
Ik heb denk ik een VP van 15%
Gewoon hoe ik in rust sta dus niks aanspannen ofsu.
Front 2 maal - Back 1 maal
uuI6OV6.jpg4VSGa5o.jpgIHoVrry.jpg
Mijn doel is nu om te gaan carb cyclen naar de 8-9% verpentage
En daarna een nieuwe bulk om naar 70 KG lichaamsgewicht te gaan!Last edited by iTzPapi; 07-10-2014, 18:50.Still in a learning process!
Comment
-
Dinsdag - 7 Oktober
Vandaag een LB1dag gehad. Ik was erg moe van gisteravond niet kunnen slapen!
Front Squat
10 x 50 KG
10 x 60 KG
10 x 65 KG
8 x 75 KG
Squaten vind ik altijd fijn om te doen!
Leg press
12 x 50 KG
12 x 90 KG
12 x 102 KG
12 x 127 KG
Deadlift
8 x 60 KG
8 x 70 KG
8 x 80 KG
8 x 90 KG
SLDL -> vandaag geskipped te moe
Standing calf raise
12 x 50 KG
12 x 60 KG
12 x 70 KG
12 x 80 KG
Hanging knee raises
12 reps
12 reps
12 reps
12 reps
Nu nog lekker bakje kwark finishen en dan optijd te bed!Still in a learning process!
Comment
-
Lekker bezig man, maar sldl skippen omdat je te moe bent?
Tssss.
Als je het wel doet, valt het reuze mee.
Maar volhouden zo.Still in a learning process!
Comment
-
Keer wat vroeger op de dag getraind i.v.m school! Ik merk wel dat je veel minder kracht hebt dan wanneer ik na het avondeten ga.
Flat dumbell press
12 x 12 KG
12 x 16 KG
12 x 20 KG
11 x 24 KG --> die laatste Rep viel opeens al de kracht in mijn linkerarm weg, gelukkig niks ergs gebeurd!
Incline bench press
12 x 30 KG
12 x 40 KG
10 x 50 KG
8 x 55 KG
DB rows
12 x 10 KG
12 x 14 KG
12 x 16 KG
12 x 20 KG
Pull ups
6 reps
6 reps
5 reps -- > Bij pull ups merkte ik echt dat ik minder kracht had!
Wide grip upright rows
12 x 20 KG
12 x 20 KG
12 x 25 KG
12 x 30 KG --> dit was toch iets te veel.. de form viel helemaal weg!
Side raises
12 x 2 KG
12 x 4 KG
12 x 4 KG
12 x 6 KG
Dumbell shrugs --> Ik vind dit fijner dan barbell shrugs
12 x 12 KG
12 x 18 KG
12 x 20 KG
12 x 24 KG (elke arm 24 KG dumbell)
Hammer curls
12 x 10 KG
12 x 10 KG
12 x 8 KG
12 x 6 KG ---> snel oefening achter elkaar gedaan... want moest rijlessen.. leek beetje op dropsetjes
Toch lekker zoon ochtend training... super rustig in de sportschool.. alleen mijn kracht is minder misschien is dit bijgelovig of komt het omdat ik nog niet ben opgeladen met carbs???Still in a learning process!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
7 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
5 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-