kosten niets die dingen
Papi's tweede logje!
Collapse
X
-
Vandaag lekker Zondag, Gister nog even uurtje naar de sport school geweest, wat cardio gedaan en buikspieren!
Morgen ga ik er weer volle bak tegen aan, net 1,5 uur gefood prept!
foto (2).jpg
Mensen geniet nog eventjes van je weekend zolang die nog duurt!Still in a learning process!
Comment
-
Originally posted by iTzPapi View PostVandaag lekker Zondag, Gister nog even uurtje naar de sport school geweest, wat cardio gedaan en buikspieren!
Morgen ga ik er weer volle bak tegen aan, net 1,5 uur gefood prept!
[ATTACH=CONFIG]19071[/ATTACH]
Mensen geniet nog eventjes van je weekend zolang die nog duurt!
Comment
-
Ja ik eet dit in 2-3 dagen.. en deel gaat in de vriezer
Maar volgens mijn moeder kan je verst gekookt/gebakken eten best lang bewaren in de koelkast! Op heel veel producten staat een houdbaarheidsdatum die niet klopt.Last edited by iTzPapi; 12-10-2014, 17:15.Still in a learning process!
Comment
-
Een paar dagen gekookt/gebakken eten in de koelkast kan inderdaad geen kwaad.
Maar even over de houdbaarheidsdatum: vergeet niet dat er op veel produkten nieuwe houdbaarheidsdata worden geplakt op de laatste dag dat het verkocht mag worden.
Dat wordt o.a bij beleg gedaan door verschillende supermarkten zoals de Albert Heijn, Emté etc.
Dat het vaak langer houdbaar en eetbaar is dan dat er op de verpakking staat klopt, maar vaak dus ook niet.
Maar gedisciplineerd bezig hoor, top!DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rain View PostEen paar dagen gekookt/gebakken eten in de koelkast kan inderdaad geen kwaad.
Maar even over de houdbaarheidsdatum: vergeet niet dat er op veel produkten nieuwe houdbaarheidsdata worden geplakt op de laatste dag dat het verkocht mag worden.
Dat wordt o.a bij beleg gedaan door verschillende supermarkten zoals de Albert Heijn, Emté etc.
Dat het vaak langer houdbaar en eetbaar is dan dat er op de verpakking staat klopt, maar vaak dus ook niet.
Maar gedisciplineerd bezig hoor, top!Still in a learning process!
Comment
-
Vandaag eerste dag van het Carb cyclen. (no/low carb dag)
Net terug van de sportschool voel mij al iets levendiger dan vanochtend. Na mijn ontbijt (3 eieren) had ik rijlessen en ik voelde mij echt een zoutzak in die auto! Terug gekomen maaltijd met kip/groente, daarna nog zalm/groente en toen naar de sportschool gegaan.
Bench press
12 x 30 KG
12 x 40 KG
10 x 50 KG
8 x 65 KG -> laatste rep toch even 2 vingertjes van de spotter, maar niet veel!
Incline dumbell press
12 x 16 KG
12 x 20 KG
12 x 20 KG
12 x 22 KG
Barbell row
12 x 20 KG
12 x 30 KG
12 x 40 KG
12 x 50 KG
Chin ups
10 reps
8 reps
6 reps
Standing military press
12 x 20 KG
12 x 20 KG
12 x 25 KG
10 x 30 KG
Rear cable laterals
12 x 5 KG
12 x 5 KG
12 x 9 KG
Shrugs
12 x 30 KG
12 x 30 KG
12 x 40 KG
12 x 50 KG
Ez bicep bar curls
12 x 10 KG
12 x 15 KG
12 x 20 KG
12 x 25 KG
- Al bij al toch een goede training.. Ik ben benieuwd hoe de low carb dagen gaan na een week van carb cycling!Still in a learning process!
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostGoede voeding daar! Breng je het ook allemaal een beetje op smaak op een bepaalde manier of gaat het zo het mondje in?Still in a learning process!
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostIs het niet ontzettend droog icm die rijst?
Heb het namelijk ook een tijdje in dezelfde opzet gedaan maar liet al snel wat restjes staan omdat ik het niet meer weg kreeg.Still in a learning process!
Comment
-
Een normale dag!
Front squat
12 x 40 KG
12 x 40 KG
8 x 60 KG
8 x 70 KG
8 x 70 KG
Leg press
12 x 64 KG
12 x 72 KG
12 x 119 KG
12 x 124 KG
10 x 127 KG
Deadlift
12 x 40 KG
12 x 60 KG
8 x 80 KG
3 x 100 KG ---> echt zo doodop!
SLDL
8 x 40 KG ---> verzuring in mijn hamstrings en onderrug... Misschien haal ik deze eruit.
Sitting calf raise (smith machine was bezet door groepje van 3 dus geen standing)
12 x 46 KG
12 x 54 KG
12 x 72 KG
12 x 77 KG
Hanging knee raises
12 reps
12 reps
12 reps
12 reps --> beetje geoefenend om hanging legg raise goed uit te voerenStill in a learning process!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
9 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment