Fearion 2.0

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Bedankt voor de warme woorden allemaal!

    Ja kort inderdaad, ik ben erachtergekomen dat ik 3 herexamens heb en volgende week beginnen mijn 3 intensieve tentamenweken. Ik raak altijd heel chagerijnig en geirriteerd in het begin van een cut dus heb ik maar besloten om op onderhoud te blijven soms iets erboven en gewoon 4x per week te trainen tot na mijn examens.
    Ik zou graag zeggen dat ik het tegelijk kan maar ik wil niet gaan experimenteren dus zet ik school maar voor voor nu.


    Ben van plan na deze 3 weken wel gewoon door te gaan met het streven van mijn goals.
    Still motivated as fuarkk

    Comment


    • #17
      Consistentie ouwe. Consistentie. Plannen en motivatie en hard werken is allemaal leuk maar de schilpad wint het keer op keer van de haas in dit verhaal
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

      Comment


      • #18
        Originally posted by pescatore View Post
        Consistentie ouwe. Consistentie. Plannen en motivatie en hard werken is allemaal leuk maar de schilpad wint het keer op keer van de haas in dit verhaal
        Zonder twijfel, begin mij dit steeds meer te realiseren jammer genoeg door het zelf te voelen.


        Het probleem met mij is de afgelopen maanden geweest dat als ik qua voeding off was ik geen motivatie meer had om te trainen, en als het qua trainen off was dan had ik geen motivatie om binnen mijn macros te eten. Ik zie dingen te zwart/wit en al ben ik me hier heel bewust van, het is echt moeilijk om deze gedachtegang te veranderen. 't Zal toch moeten. Ik zal uiteindelijk toch een plateau of moeilijkere periode bereiken hoe dan ook, en dan zal ik door moeten eten en trainen ookal gaat alles niet perfect.

        Misschien als ik het typ dringt het beter tot me door haha.
        Ik heb nu al spijt dat ik de afgelopen 2 weken de tentamens als excuus heb gebruikt, maar zo heb ik wat tijd gehad om over alles na te denken.

        Ik ben van plan mijn 5 day split in een 4 day UB/LB schema te veranderen, ik train alles liever 2x per week en heb met ub/lb de meeste gains gemaakt.

        Ma: UB
        Di: LB
        Wo: Rust - HIIT Cardio
        Di: UB
        Vr: LB
        Za: Rust
        Zo: Rust

        Voeding:
        Trainingsdagen +/- 2200 calorieen k/e/v 46%/36%/18% (myfitnesspal)
        Rustdagen +/- 2000 calorieen (ongeveer hetzelfde als trainingsdagen met minder carbs)


        Mentaal:
        Heb vaker gelezen dat het opschrijven van je doelen in een boekje dagelijks, je motivatie helpt. Ik ga proberen mezelf elke keer dat ik weer wil gaan voedselbinge (wat minstens 1x per dag zal gebeuren) eraan te laten herinneren waarom ik lift en tijd besteed aan voedsel.
        Na ongeveer een maand wordt alles een gewoonte en zal alles mij makkelijker af gaan, voornamelijk het begin is het moeilijke gedeelte, altijd al geweest.

        Comment

        Sidebar top desktop

        Collapse

        Actieve discussies

        Collapse

        Working...
        X