Quibus: he man! Waarom niet? Na het seizoen als ik wat meer tijd heb lijkt me dat wel leuk! Kan je me misschien wat wijs maken in het meer bodybuilding gericht trainen!
------------------
rain; dat klopt, probeer altijd me HIIT ervoor te doen, is belangrijk voor me sport prestatie maar natuurlijk nooit echt leuk om te doen. Ik zie het als een soort 'buy in' om het leuke te mogen doen moet ik eerst even knallen en zweten . Minimaal 8 maximaal 16 minuten . Het is natuurlijk ook meteen goede warm up
------------------
A&A : bedankt! Ik hoop toch niet dat zo zou zijn nee, betreft mijn schouder! Als het goed is gaat het met rust vanzelf weg.. 5-6 weken maar zo veel tijd heb ik niet! Nog een weekje en dan ga ik er weer tegenaan met die schouder omdat het moet.. "Power of the mind"
===========
het is hier heerlijk verder! Ik lees met jullie mee en verder voornamelijk rust! Lekker eten, veel eten haha en Savonds een biertje!
heb gister en vanmorgen vroeg wel even gelopen. Voor iedereen wakker was om uur of 7
gister 12 km over strand
vanmorgen 6 km door bos
heel ontspannen en het is hier schitterend met zon opkomst; puur genieten
straks een uurtje spinnen ( was mee gevraagd door kennis hier )
en vanaf dan weer eten en ontspannen!
hou het verder kort; fijne paas!
------------------
rain; dat klopt, probeer altijd me HIIT ervoor te doen, is belangrijk voor me sport prestatie maar natuurlijk nooit echt leuk om te doen. Ik zie het als een soort 'buy in' om het leuke te mogen doen moet ik eerst even knallen en zweten . Minimaal 8 maximaal 16 minuten . Het is natuurlijk ook meteen goede warm up
------------------
A&A : bedankt! Ik hoop toch niet dat zo zou zijn nee, betreft mijn schouder! Als het goed is gaat het met rust vanzelf weg.. 5-6 weken maar zo veel tijd heb ik niet! Nog een weekje en dan ga ik er weer tegenaan met die schouder omdat het moet.. "Power of the mind"
===========
het is hier heerlijk verder! Ik lees met jullie mee en verder voornamelijk rust! Lekker eten, veel eten haha en Savonds een biertje!
heb gister en vanmorgen vroeg wel even gelopen. Voor iedereen wakker was om uur of 7
gister 12 km over strand
vanmorgen 6 km door bos
heel ontspannen en het is hier schitterend met zon opkomst; puur genieten
straks een uurtje spinnen ( was mee gevraagd door kennis hier )
en vanaf dan weer eten en ontspannen!
hou het verder kort; fijne paas!
Comment