Dus heb besloten om opnieuw te beginnen met een log te houden op bodynet.
Heb voorheen een foto/trainigslog bij gehouden maar ben er mee gestopt.
September 2011 ben ik begonnen met het trainen in de sportschool.
mager,klein en zwak... 55kg / 1.75-1.80
met ups en downs ben ik door gegaan met trainen tot ongeveer april/mei 2015.
Vervolgens ben ik gaan beginnen met Mma (mixed martial arts).
Ik heb sinds april/mei geen gewicht aangeraakt, hierdoor heb ik veel spiermassa verloren.
September ben ik gestopt met mma, doordat de team waarin ik trainde uit elkaar viel door bepaalde redenen.
Vanaf september t/m eind november heb ik niks gedaan, ik heb nog nooit zo lui geleefd, elke dag junkfood, minimale bewegingen etc.
Ik ging van 'bulky' 80kg naar een magere 68kg.
Begin december ben ik naar de sportschool gegaan en heb een contract genomen (mijn soort motivatie ).
Ben nu dus een klein 2 maanden weer bezig en gaat redelijk goed.
Ik weeg momenteel 70kg.
ik zal in de volgende post een paar foto's plaatsen van mijn physique en mijn stats momenteel.
Heb voorheen een foto/trainigslog bij gehouden maar ben er mee gestopt.
September 2011 ben ik begonnen met het trainen in de sportschool.
mager,klein en zwak... 55kg / 1.75-1.80
met ups en downs ben ik door gegaan met trainen tot ongeveer april/mei 2015.
Vervolgens ben ik gaan beginnen met Mma (mixed martial arts).
Ik heb sinds april/mei geen gewicht aangeraakt, hierdoor heb ik veel spiermassa verloren.
September ben ik gestopt met mma, doordat de team waarin ik trainde uit elkaar viel door bepaalde redenen.
Vanaf september t/m eind november heb ik niks gedaan, ik heb nog nooit zo lui geleefd, elke dag junkfood, minimale bewegingen etc.
Ik ging van 'bulky' 80kg naar een magere 68kg.
Begin december ben ik naar de sportschool gegaan en heb een contract genomen (mijn soort motivatie ).
Ben nu dus een klein 2 maanden weer bezig en gaat redelijk goed.
Ik weeg momenteel 70kg.
ik zal in de volgende post een paar foto's plaatsen van mijn physique en mijn stats momenteel.
Comment