Ik ga ook een trainingslog bijhouden, is het gemakkelijker om mijn progressie bij te houden.
Hier mijn schema:
Maandag
Benen: Varieert veel, vooral onderkant en binnenkant van mijn benen, die lopen serieus achter op de rest van mijn benen. Tips voor oefeningen zijn hier zeker welkom.
Schouders: Front raise, lateral raise, dumbell shoulder press
Dinsdag
Rug: Cable front pull down, seated row, back extension
Biceps: Alternate curl, barbell curls, incline dumbell curl
Woensdag
Borst: Bench press, incline dumbell press, fly's
Triceps: Cable push down, overhead extension, pull down met 1 arm
Donderdag: rust, eventueel cardio, maar zit momenteel in de bulk dus wil cardio zoveel mogelijk weg laten.
Vrijdag
Schema herhalen
Buik doe ik minstens 4 keer per week
Tips zijn altijd welkom, als iemand van jullie een oefening of meerdere zouden weg laten of andere in de plaats zouden zetten of meerdere oefeningen voor een bepaalde spiergroep zouden, hoor ik het graag.
Grtz
Hier mijn schema:
Maandag
Benen: Varieert veel, vooral onderkant en binnenkant van mijn benen, die lopen serieus achter op de rest van mijn benen. Tips voor oefeningen zijn hier zeker welkom.
Schouders: Front raise, lateral raise, dumbell shoulder press
Dinsdag
Rug: Cable front pull down, seated row, back extension
Biceps: Alternate curl, barbell curls, incline dumbell curl
Woensdag
Borst: Bench press, incline dumbell press, fly's
Triceps: Cable push down, overhead extension, pull down met 1 arm
Donderdag: rust, eventueel cardio, maar zit momenteel in de bulk dus wil cardio zoveel mogelijk weg laten.
Vrijdag
Schema herhalen
Buik doe ik minstens 4 keer per week
Tips zijn altijd welkom, als iemand van jullie een oefening of meerdere zouden weg laten of andere in de plaats zouden zetten of meerdere oefeningen voor een bepaalde spiergroep zouden, hoor ik het graag.
Grtz
Comment