Calorie behoefte

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Calorie behoefte

ik heb even op een site iets ingevuld,
    maar ik schrok er een beetje van, want ik mag best heel veel calorieen nog hebben.
    4150 kc!

ik ben 2.00 meter lang en weeg 107-108 kilo.
    klopt dit dan wel?

Ligt er aan. Is die 105 kilo ontstaan door een abonnementje FEBO of ben je door sport zwaar geworden.
    als je vetpercentage laag is dan kan dit heel goed kloppen.
    dus wat is je vetpercentage? alleen dan is er iets zinnigs te zeggen over je bhoefte.

gr

Comment

ik heb geen idee wat mijn vetpercentage is...
      maar idd, het is niet gekomen door het sporten, voornamelijk door het lekkere eten

Comment

met zo een lengte kan je een hoge behoefte niet echt uitsluiten. Vergelijk de uitslag eens met die op voedingsbehoefte.nl
        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Als je je bf niet weet is je behoefte dus blijkbaar ook berekend zonder dat mee te wegen, in dat geval zou ik er zeker niet al te veel waarde aan hechten...
          Vet hoef je immers niet te voeden alleen spieren.
          Zou je gegevens idd ff invullen op voedingsbehoefte.nl, daar kun je ook een schatting van je vetpercentage krijgen door bepaalde gegevens in te voeren.

Comment

Maar het allerbeste is het om je vetpercentage op de sportschool te laten meten.
            gr

Comment

Uiteraard, op de site krijg je zoals gezegd ook niet meer dan een schatting.
              Wat overigens al wel een heel stuk beter is dan geen flauw idee natuurlijk.

Comment

oke bedankt! ik zal vandaag wel even op de sportschool vragen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X