hulpmiddel?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hulpmiddel?

Ik ben nu pas begonnen met sporten, maar wil graag iets erbij gebruiken voor extra vet-verbranding.
    Wie weet wat ik het beste kan nemen?
    er is me al clenbuterol aangeboden, maar na enige research, heb ik besloten deze dus echt niet te gebruiken!veel te gevaarlijk.
    Ik heb jaren gefitnesst, maar met weinig resultaat, dan praat ik echt over 5kg op een half jaar, dat is me echt te weinig.
    Ik heb nu ook mijn voedingspatroon aangepast, maar wil toch graag iets extra's...

Ik zou eerst je voedingschema onder de loep nemen, als je voedingschema niet goed is zal je ook niet afvallen. En kijken wat er nog te verbeteren valt in je trainingschema. Zelf vind ik hulpmiddelen niet goed werken en geeft niet het goede resultaat. Hulpmiddelen zou ik pas nemen als je al erg laag zit in je vetpercentage en toch nog iets verder wilt zakken. Bij een hoog vetpercentage moet het toch makkelijk lukken om af te vallen.

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Precies, eerst maar eens op eigen kracht aan de slag en vooral de voeding een kans geven. Als dat niet klopt gaat een vetverbrandings supplement je sowieso niet veel brengen!

Plaats ff je voedingsschema in de juiste sectie, als dat klopt komt het resultaat echt wel en dat kan zelfs behoorlijk hard gaan.

Comment

Hoe meer je bereikt op eigen kracht,hoe groter het gevoel van welbehagen nadien...
        getting back in shape...

Comment

DAT VIND IK VERSTANDIG DAT JE DAT AF GEWEZEN HEB!!!
          ga eerst trainen goeie voeding en voldoende rust,en flink wat cardio als je het goed doet vliegt het vet er af! hahhahaha EN Die 5 kilo bedoel je droge spier massa op een half jaar,vind ik juist helemaal niet slecht/juist goed!!geen middeltjuhs grijpen denk erom he foei!
          of ben je ook een luie sporter nee toch dus kop en trainen!!!!!!!!
          Last edited by michel1981; 14-03-2007, 09:41.

Comment

ga eerst is een tijd trainen en cardio'n

kijk naar je voeding want als dat bagger is kan je zoveel glen nemen als je wil maar zal je niet helpen
            Who's the Chef

Comment

Ik ben het met de rest eens.

Indd zal je toch eerst je voeding op orde moeten hebben.
              kan je wel van alles gaan slikken, maar als je voeding niet op orde is zal je niet ver gaan komen.

Post je schema eens, misschien dat we je daar wel mee kunnen helpen.
              Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

Bedankt allemaal!

Ik heb mijn voedingspatroon aangepast, minimale koolhydraten, veel fruit en vezels,magere zuivel, veel groenten.
                komt neer op 1200 calorieën per dag, plus 2 liter water.
                Ik sport nu 2-3x per week.

Kan iemand mij iets vertellen over een STH kuurtje??
                nee...wil het nu niet gaan gebruiken, maar misschien in de toekomst, als ik het gewenste gewicht kwijt ben.

bedankt!

Comment

1200 calorieen met 73 kilo is echt veel te weinig.

Als je niet wil dat de verloren kilo's terug komen moet je meer gaan eten. Dit om je lichaam gaande te houden. Post anders je voedingsschema. Dan krijg je veel meer specifieke reacties.

Nu kan ik alleen zeggen dat je te weinig binnen krijgt. Hierdoor gaat je metabolisme langzamer werken. Wat dus ook minder vetverbranding tot gevolg heeft. Uiteindelijk is je lichaam aan dit weinige eten gewend en alles wat je dan extra inneemt, zal spreekwoordelijk gelijk "op je heupen" gaan zitten.
                  Groei, Groeier, Groeist

Comment

mijn voedingsschema

oke, hier is mijn voedingsschema:

ontbijt:
                    250 gr.magere joghurt&stukje fruit

tussendoor:
                    Liga/ontbijtkoek of stukje fruit

lunch:
                    2sneetjes volk. boterhammen met kaas(30+)

tussendoor:
                    1plakje ontbijtkoek

diner: 200gr groente,75gr vlees(maar ik ben vegetarisch!),125gr aardappelen
                    bakje rauwkost

's avonds:
                    glas jus d'orange,glas optimel of fruit

Dit is mijn voedingsschema, ik kan dus wel vrij veel varieëren( qua fruit,groente en magere zuivel producten)

inderdaad te weinig calorieën werkt averechts, had ik niet zo overna gedacht..Bedankt!!

Comment

Een pluspunt van je schema is dat je redelijk wat 'eet'momenten hebt, verder valt er nogal wat aan te verbeteren...
                      Het is sowieso veel te weinig zoals Crea al aan gaf en de verdeling is ook bepaald niet optimaal.
                      Wat je kunt doen is even het topic over voeding en schema's lezen dat staat onder het kopje 'Lees dit eerst!' helemaal bovenaan het forum.
                      Als je daarna een nieuw voedingsschema plaatst compleet met je behoefte, doelen en de totalen van het schema kunnen we je vast een stuk verder helpen.

Comment

vet

Wat je al aangeeft ben net begonnen met sporten.
                        Dus ik zou eerst me voeding even gaan aanpassen er staan tropics zat hier op het form.
                        En ik zou zekker geen clenbuteron gaan gebruiken,want dat is echt slecht en dan dan krijg je het jojo efect.
                        Gewoon veel cardio doen en hard trainen dan komt het best wel goed.
                        Sucses.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X