Bierbuik

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zou het gewoon houden op 1 HIIT sessie op niet trainingsdagen (behalve voor benendag als je op een split traint), met 1 dag volledige rust in de week, of een tabata na elke training.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

naast hanging legs, hiit cardio en geballanceerd "dieet" nog echt goede tip om het "lage" deel van de buikspier(en) meer/beter te trainen, rondom de navel zeg maar.
      voor mijn gevoel train je op de meeste manieren veelal de boven/midden sectie van deze spier, tenminste daar voel je (ik) het altijd plus dat je daar ook het resultaat ziet.

Comment

Komt omdat vet het laatste weggaat bij het onderste deel van je abs. Niks tegen te doen, behalve een lager vetpercentage krijgen.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Yup de bovenkant van buik wordt als eerste smaller. Na een tijdje trok bij mij ook de onderkant bij. En nu moet de rest verder als 1 geheel weggewerkt worden.

Comment

bluh

gekloot
            er is geen extra uber coole training die 't in elk geval goed op z'n donder geeft, heb ik in elk geval het idee dat ik dat klotige deeltje ook train zeg maar.
            niks aan, voor de rest gaat 't mooi en voelt't ook lekker, spijtig dat dit dan weer zo lastig tot niet echt specifiek (extra) is te trainen.

Comment

3XL had een mooi stuk over situps redefined, zou dat even lezen, en de hanging leg raises vind ik een hele goede.

sigpic

Comment

thanx, doe ik dan zeker even, ben benieuwd

Comment

update'je

update'tje:

4x/5x per week training (globaal):
                  Dus Hanging legraises voor meer nadruk op het onderste deel v/d buikspier(er) en crunshes voor het geheel/bovenzijde.
                  (verdere krachtraning)
                  Afsluitend ca. 30min. fietsen op ca. 70-80% en dan de sauna in.

Verder eet ik "normaal" maar alles met mate en vooral niet te vet, ivm werk eet ik 's avonds warm en probeer ik de hele dag door wat brood te eten ipv 1x alles tussen de middag, de ochtend wordt begonnen met een licht ontbijtje (een belegd bolletje of 2 boterhammen)

Het enige vershil is dat ik de laatste paar maand toch "ordinair" een serie crunches heb toegevoegd, 's morgens vroeg en 's avonds laat als extra...
                  Dat lijkt toch wel wat meer (extra) te doen voor mij, het schoot allemaal niet echt op (vond ik) en 2x daags extra ge-crunch lijkt toch meer/extra af te tekenen.

Comment

Wel een oud topic om naar voren te halen voor zoiets doms.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

hij moest toch aan zijn 10 posts komen, omdan in de anabolen sectie te posten
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Jij bent ook weer 1 post verder(en ik ook)....is een topic van een jaar gelden
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Mafketels
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X