spiermassa verlies minimaliseren.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• spiermassa verlies minimaliseren.

gewicht was 88 nu 84
    Vet% was 20,6 nu 18,6
    VVM was 69,872 nu 68,376
    Vetmassa 18,128 nu15,624

Hey mensen heb jullie hulp nodig.Ik ben aan het cutten.
    Hier boven zie je het resultaat van 1 maand.van 20.6-18.6(huidplooimeting)
    Op zich niet verkeerd,maar ik wil zelf het verlies van spiermassa (VVM) verder minimaliseren.Heeft iemand tips of is dat een normaal verlies van spiermassa.

Kev = 138/376/92 totaal kcal 2884 (552+1504+828).

gooi je eiwitten maar met 100 gram omhoog en knip stevig in je carbs, een 200gram omlaag, dat zal een veel beter effect hebben.
    the one and only tabata overlord

Comment

genjero er zitten nu maar 138 gram kh in eiwit zit al op 376 gram.
      Onder de kh zit ook 50 gr vitargo die alleen op krachttraining dagen genuttigd worden.

Kev = 138/376/92

dus 200 gram omlaag zou niet eens kunnen. toch?

Comment

Ik zou niet te veel omlaag gaan met je koolhydraten. Ik zou ze gewoon zo laten. Je eiwitten omhoog zou je kunnen proberen. Cutten zonder spierverlies is erg moeilijk. Meestal wordt het niet meer dan het beperken van de schade.

gr

Comment

Het valt niet te vermijden, dat je ook spiermassa verliest in de 'cut'. Dat je dit tot het minimale wilt terugdringen, is een mooi streven.

Persoonlijk zou ik je voedingsschema laten zoals het is, je hebt immers prima resultaten geboekt, verhoudingsgewijs.

VVM: 100 - (68,376/0,69872)= 2 % (2,14106)
          VetMassa: 100 - (100 - (15,624/0,18128)= 14 % (13,81289)

Dus die 2 % daling is toch wel een perfect resultaat, in mijn ogen (minimaal verlies).

Ga zo door! (mits je je voedingsschema weer aanpast op je nieuwe stats, natuurlijk.)

Greetzz J.

Comment

ami-amour:Zoals jij het bekijkt en berekent is het inderdaad een best net resultaat.

Voedingschema laat ik voorlopig nog zo.Neem nu sinds begin mei stackers 2(oude)erbij.

@erik 1982 kh wil ik op een later tijdstip nog wat omlaag.

Wel wil ik in Kcal ongeveer op dit niveau blijven of zelfs iets hoger.Dit wil ik dan bereiken door met MCT-olie te gaan werken.of eventueel ( zoals je zegt )eiwitten nog omhoog te gooien

Comment

Toch zou ik het zo laten. Zoals Ami al aangaf boek je hele mooie resulataten.
              Spieren verlies je doordat ze niet voldoende gevoed worden. Door je koolhydraten nog verder naar beneden te brengen worden je spieren nog minder gevoed. Verdegingsprocessen in je lichaam worden sterker waardoor de kans op meer spiermassa verlies alleen maar groter wordt.

Je maakt je zorgen over het spiermassa verlies. Dus ik denk dat je het zo moet laten. Misschien wat meer eiwitten. Je gaat goed vooruit dus niet te veel aan doen, never change a winning team! toch?

Kijk maar of je er wat mee kunt, je moet zelf beslissen ten slotte.

Succes!!

gr

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X