vullende shakes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vullende shakes

eindelijk mijn eerste hulpvraag in mijn strijd tegen het vet.
    ik kan 's avonds niet aan de honger ontkomen. veel drinken helpt niet.
    ik zoek dus betaalbare goeie shakes, die je na sporten neemt ofzo en die uitzet in je maag, door het water en dan het 'vol' gevoel geeft. maar ondertussen weinig kCals heeft.

ik heb er eentje gezien, dat was lean nog wat. rood potje. maar die is al 35 eurie, 30 in aanbieding voor 6honderd nogwat gram.

tips please
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

neem een appel? helpt ook tegen het hongergevoel
    Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

en als je i.p.v. water melk(wel hoger vetgehalte dan) bijdoet en wat stukken fruit? Bij mij stilt dat wel even mijn honger

Comment

Bruce, de vervang shakes van Met-RX zijn super. Speciale eiwitmix en super qua smaak, zelfs in water. Worden per 20 stuks in een box verkocht. Beste maaltijdshake die er is, period!

Grtz

Comment

thanks voor de reakties. maar maaltijd shakes en appels enzo daar zit ook voeding in. het enige wat ik erin wil is eiwit, en anders helemaal niks. het gaat puur om vulling. dus net geen spons, maar wel zoiets. als mn maag vol zit, heb ik ook geen behoefte om te eten. een hele komkommer, samen met bak tomaten helpt niet. 10 min. later weer honger.
          ik ga al speciaal later trainen om te zorgen dat ik niet zo'n lange avond heb.
          ennuh.... omdat het puur om vulling gaat zou de prijs ook niet hoog moeten zijn.

Comment

een shake kan ik 1,2,3 niet opnoemen
            anders eten precies tov van bulken, langzaamverteerbare voeding, 2 koppen koffie helpt ook ga je zkr 4 uur niet van eten daarna krijg je reuze honger eet dan maar een paar boterhammen.

ik kwam vroeger niet aan 7x per dag eten omdat ik veel at 3x pd heb die switch kunnen maken door minder dus niet tot dat ik echt vol zit te eten, daardoor ging ik mn lichaam van zelf om meer vragen

ik had een weegschaal gekocht en lekker uitgerekend wat je aan cal, eiwitten per 100 gr binnen krijg, digitale weegschaal te koop bij dirk van de broek voor 8 euro

je lichaam/ maag laten wennen op mindere/ andere maaltijden
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
            We like it

Comment

dat weet ik wel. ik eet wel 8x. maar ik wil 'savonds na 9 uur niet meer met die honger zitten en dan toch vallen voor veel en lekker.
              dus moet ik shake hebben wat uitzet. en ik weet dat die er zijn. denk van herbal life maaar ik weet het niet zeker. vandaar.

Comment

Ik kan je nix aan bieden kerel kan je alleen vertellen wat ik doe.

Ik eet 250gr kwark en dan als ik daarna weer honger krijg poets ik mijn tanden en evnt mondwater of kauwgom.
                Probeer maar is ben benieuwd of je honger weg gaat.
                Who's the Chef

Comment

Originally posted by bruce View Post
                  denk van herbal life maaar ik weet het niet zeker. vandaar.
                  Shannasse weet dit zeker
                  We like it

Comment

ik wacht ook op haar reaktie

Comment

been, is dat om droger te worden, of om aan je eiwitten te komen?

Comment

Originally posted by bruce View Post
                        eindelijk mijn eerste hulpvraag in mijn strijd tegen het vet.
                        ik kan 's avonds niet aan de honger ontkomen. veel drinken helpt niet.
                        ik zoek dus betaalbare goeie shakes, die je na sporten neemt ofzo en die uitzet in je maag, door het water en dan het 'vol' gevoel geeft. maar ondertussen weinig kCals heeft.

ik heb er eentje gezien, dat was lean nog wat. rood potje. maar die is al 35 eurie, 30 in aanbieding voor 6honderd nogwat gram.

tips please
                        Betaalbare goeie shakes vind je op mijn site WheyGigant.nl
                        Voeg daaraan toe Glucomanan vezels deze geven een verzadigd gevoel.
                        Ook deze Glucomanan vezels heb ik voor je staan.

Heb ook een kant en klaar product staan.

Ingrediënten:
                        Calcium caseinaat, inuline, fructose, maltodextrine, glucose, whey proteïne concentraat, choline, inositol, l-carnitine, glucomanan, calcium lactaat, kalium, natrium, chloride, magnesium, zoetstof aspartaam, aroma’s, chocolade, vanille en banaan bevatten geen kleurstoffen, aardbei E-122,124. ”Bevat een bron van fenylalanine” E- staat voor, door de EEG gecontroleerde en goedgekeurde hulpmiddelen voor levensmiddelen.

100 gram product bevat:
                        1326 Kjoule = 317 Kcal
                        Eiwit: 30 gram, Koolhydraten: 48 gram, Vet: 0 gram

Per dosering:
                        255 Kjoule = 61 Kcal
                        Eiwit: 6 gram, Koolhydraten: 9 gram, Vet: 0 gram

Verkrijgbaar in de smaken: Banaan, Vanille, Aardbei en Chocolade.

Comment

Zou gewoon kwark nemen. Is goed om voor het slapen gaan eiwitten te eten en geeft ook echt een vol gevoel...

Grtz..
                          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

ik hoef geen shake waar kCalsinzittten, body-food. ik wil shake waar NIKS inzit. puur alleen als maagvulling om de trek weg te nemen. denk datik dus voorlopig aan harold vasthou en ondertussen verder zoeken naar die shake. ik heb er ooit van gehoord. vandaar. tuuk, dat er wat eiwit inzit oke. maar het moet flink uitzetten/schuimen, weet ik veel inmn maag zodat ik vol zit.

Comment

Het is mijn manier om het hongergevoel te onderdrukken en bij mij werkt het prima.
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X