Afvallen en tips?voedingsuplementen en meer?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@ Ramon

Je zou es wat harder moeten trainen of idd een beter dieet moeten volgen want je "vooruitgang" verloopt wel heel traag. Ik zou het bijna stasis noemen...
    Geniet, en drink met maten!

Comment

voor de kerstvakantie woog ik 121.7
      dus eigenlijk heb je op 2 maand niets vooruitgang geboekt, wil je echt op die manier nog maanden blijven doorgaan?

Denk dat je eens serieus een strategie moet gaan overdenken bro

Comment

Vanaf vandaag weer begonnen met streng doen..

vanmorgen gewogen 124.4

Deze week
        Maandag sportschool
        Dinsdag keeperstraining
        Woensdag sportschool
        Donderdag voetbaltraining
        Vrijdag sportschool
        Zaterdag rust
        Zondag voetbalwedstrijd

En jawel mensen ik ben op ''dieet'' voor zover je dat kan zeggen

2 boterhammen smorgens

2 smiddags

en gewoon avond eten

dat ik zeg maar mijn dieet..

in het weekend neem ik wel wat extra..

Ik zal vanaf nu maandags proberen mijn vooruitgang te posten...

greetzz
        Trainen voor die spiertieten

Comment

Nog steeds maar 3 maaltijden Ramon? Waarom verdiep je jezelf er niet eens wat meer in, je maakt het jezelf zo verdomd moeilijk. Als ik, als leek dat al weet, moet jij het net zo makkelijk kunnen weten joh.
          Last edited by Patricia86; 31-03-2008, 12:16.

Comment

misschien dat ik een stuk fruit er bij kan pakken rond 3 uur half 4 ?
            Trainen voor die spiertieten

Comment

kom op man wat is dit nou. Wil je serieus je lichaam veranderen of niet? zo nee: blijf doorgaan met wat je doet en je zult niks bereiken en zo ja: stel een voedingsschema samen. 2 broodjes 's ochtends, 2 's middags en avondeten is echt niet serieus te nemen. Hiermee wek je de indruk dat je wel top resultaten wilt, maar te lui bent om er ook maar iets voor te doen.

je beledigd de mensen die er zo keihard voor werken, door te denken dat je het ook zo wel red met een paar broodjes en voor de rest aankloten
              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Ramon,

3 maaltijden is echt zelfmoord met zo een actief sportschema, je gooit je hele huishouding op deze manier door de war. Ik snap dat je bang bent om meer aan te komen als je 6 maaltijden op een dag gaat nemen. De eerste periode zou je misschien wat extra aanzetten, maar dat is vast nihil. dus het advies luid 'ga eerst eens normaal eten voordat je verder gaat met afvallen'
                Last edited by Torque; 31-03-2008, 14:57.

Comment

Hij heeft al die adviezen al gehad, maar luisterd niet. Zijn resultaten zijn alles behalve goed en als hij dat zo wilt...so be it.

Comment

Eiwitten, eiwitten, eiwitten en eiwitten en vetten en eiwitten. Deze dingen mis je allemaal in je huidge schema aan voedingsstoffen. Qua tijden is drie maaltijden inderdaad ook veel te weinig, maak er minimaal 5 van, liefst meer.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hou maar op met adviezen geven mannen. Deze knaap trekt toch zijn eigen plan. Fuck hem! Hij luistert toch niet.

Comment

Originally posted by ramon View Post
                        Vanaf vandaag weer begonnen met streng doen..

vanmorgen gewogen 124.4

Deze week
                        Maandag sportschool
                        Dinsdag keeperstraining
                        Woensdag sportschool
                        Donderdag voetbaltraining
                        Vrijdag sportschool
                        Zaterdag rust
                        Zondag voetbalwedstrijd

En jawel mensen ik ben op ''dieet'' voor zover je dat kan zeggen

2 boterhammen smorgens

2 smiddags

en gewoon avond eten

dat ik zeg maar mijn dieet..

in het weekend neem ik wel wat extra..

Ik zal vanaf nu maandags proberen mijn vooruitgang te posten...

greetzz
                        Ik weet dat het verspilde moeite is, maar toch....

Dat is geen dieet, maar een crash. Zo weinig eten is funest voor je metabolisme. Als dat in stort verbrand je niet voldoende meer en ben je nog verder van huis. Dus hou op met dat geneuzel en ga de adviezen gebruiken.

Brood zijn koolhydraten en als je wilt afvallen moet je die juist laten staan. Je bent een vet varken en bij zulke mensen is de insuline productie in het lichaam KUT. Het lichaam zal koolhydraten en overtollige kcal in het algemeen dan snel opslaan als vet. Hoe dikker je bent hoe sneller je nog dikker wordt.

En dan nog iets. In vorige reacties vermelde je dat in het weekend je weer kon "snoepen" en vanaf maandag weer strikt opletten. What the hell?! Vindt je het gek dat je dan weer een kilo aan komt. Blijf met je poten van koolhydraten en snoep af de komende 2-3 maanden. Als je slanker bent en je metabolisme+insuline produktie+testosteron produktie weer fatsoenlijk is kun je daar weer wat meer van gaan nemen zonder bang te zijn aan te komen.

Vindt je het te lastig om een strak eetschema te hebben met 6 maaltijden? Prima. Doe dan het volgende en verdiep je tenminste in de produkten die je eet en wat er qua voedingsstoffen in zit zoals de eiwitten, koolhydraten/suikers, (onverzadigde)vetten. Hou het simpel en zorg dat je gedurende de dag 2.5gr eiwitten per 1kg lichaams gewicht eet, 80-100gr complexe koolhydraten op een dag (NOOIT MEER DAN 100), 40gr onverzadigd vet en 25gr gram vezels uit groenten. Blijf van aardappelen af ook al staat het op tafel. Vreet alleen het vlees (zolang het niet van een varken afkomt) en groenten. Geen saus/jus of andere troep.

Doe dat voor 8-12 weken en je bent dan als het goed is op je 115kg (als het niet minder is).

Dit is het laatste advies. Weiger je er wat mee te doen...is jouw keus...maar stop met het verspillen van onze tijd stuk eigewijs vreten. Denk dat het wel duidelijk is dat iedereen het een beetje gehad heeft met je en dat we de tijd beter kunnen steken in mensen die ECHT iets willen doen aan hun overgewicht.

Comment

Ter verduidelijking: Ik heb niks tegen dikke mensen op zich, zelfs obesitas lijers worden getolereerd. Heck ik was zelf een vet varken nog niet al te lang geleden. Maar als je om advies gaat vragen en blijft aanmodderen zit je niet alleen jezelf voor de gek te houden, maar ons zit je ook in de zeik te nemen. En ik heb iets tegen de verheerlijking van obesitas lijers door de maatschappij. Het is niet normaal omdat het overgrote merendeel aan overgewicht lijd en verheerlijken en accepteren is NOT DONE! Dik zijn ok, maar er is een grens dwazen.

Comment

Agreed, met beide reacties.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik sluit mij bij de laatste reacties aan. Net wat Patricia zegt, als 'leek' komen wij hier goed weg. Dus waarom jij niet?! Dus kom op man! Waar is je discipline en doorzettingsvermogen!! Ik weet waar jij moet beginnen.... Neem een puppytraining.. Misschien heb je wat aan de competentie 'luisteren'. Met de juiste houding moet het goed komen! Als je het echt wil dan kom je er wel!

Comment

Daar heb je het al..."echt" willen.
                                Als je echt wilt dan ben je niet bang voor pijn en durf je te dieeten. En belangrijker nog: dan heb je schijt aan mensen die je vreemd aankijken als je een patatje afslaat en liever een salade neemt.
                                Dus: wat ben je? Een man of een muis????
                                Durf een beslissing te nemen rukker!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X