140 > 100 Kilo Mogelijk???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
    zou gewoon op een nuchtere maag gaan joggen, verbrand je namelijk meer, zou wel ff eiwiiten van te voren nemen om je spieren te beschermen.
    na het joggen zou ik gewoon bruin volkoren brood met kalkoenfilet ofzo doen
    of gewoon een shakie nemen bij opstaan ..paar uurtjes werken en dan pas ontbijten? dan zal je toch ook verbranden?(voor de werkende onder ons)

Comment

Eetschema is mager, maar zag dat je elders al uitgebreider om een eetschema vroeg. Zal daar zo even een kijkje nemen.

Als je in de ochtend duur cardio gaat doen is het verstandig om snel opneembare eiwitten te nemen. Misschien dat iemand met een voorstel kan komen, want ik weet alleen van whei eiwitten dat die snel opnemen. Misschien rauwe eieren ook of wat anders?

Na de cardio circa 45mins niks eten. Houdt je verbranding intact. Ga je er na wat eten dan stopt je verbranding en is je sport vrijwel nutteloos geweest. Als je wat langer sport en je hebt meer spiermassa die je wilt gaan behouden dan wordt het interessant voor snel opneem bare eiwitten en koolhydraten na het sporten, maar dat is op het moment nog niet van belang.

Een shake nemen en gaan werken om daarna te eten...niet slim. Werk is meestal niet lichamelijk intensief. Tenzij je bouwvakker of iets bent, maar zelfs dan raad ik aan gewoon te eten voor je werk.

Comment

Je moet voor vetverbranding nog iets langer cardio doen.

Denk aan minimaal 20-25 minuten.
        Je kan ook HiiT doen, via google te vinden wat het is (aanrader, werkt goed)

Krachttraining naast je cardio is ook goed, om los huid te voorkomen inderdaad.

En het belangrijkste is dat je niet op gewicht moet letten, maar op je cm. Ik ben weleens afgevallen in gewicht maar niet in cm, en dat is frustrerend.

Nouja de rest staat hier allemaal al.
        Motivatie, Training, Disclipine,

edit; ik denk dat de 100 kilo niet voor juli te halen is, 1-2 maand later wel (maar dan nog heb je resultaat geboekt!!)

Comment

Volgens mij niet

Originally posted by Falstyr View Post
          .4gr eiwit/koolhydraat staat gelijk aan 1kcal en 9gr vet staat gelijk aan 1 kcal. Als je weet hoeveel gram je van elke voedingsstof nodig hebt verdeel je dit evenredig over 6 maaltijden.
          Volgens mij klopt dit niet helemaal, want nu staat er, dat 9 gr vet even belastend is voor een dikke buik als 4 gr eiwitten of koolhydraten. Alsof vet een relatief weinig belastend voedingsmiddel is: je mag kennelijk zelfs 9 gr vet nemen of 4 gr eiwitten. Nee dus!

1 gr vet levert 9 calorieën. 1 gr koolhydraten of eiwitten levert 4 calorieën. Da's heel wat anders!
          Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk ---

Comment

Ben bang dat je stofwisseling een beetje erg lecht werkt als ik zo kijk naar wat je eet zou je al rond de 60kg moeten wegen.
            Le lichaam zal waarschijnlijk alle voeding die het binnen krijgt vast hoden omdat je er teweinig binnen krijgt.

Lees jezelf rijk in de voedings sectie.
            Who's the Chef

Comment

Dus ietsje meer eten hé?

Comment

@Janwin.
                Dat is interpretatie. Typte het anders, maar bedoelde hetzelfde.

@Bigz
                Ik raad je wat anders aan...

Als je lange tijd, jaren, verkeerd eet (te weinig) dan kan het best zijn dat je metabolisme heel veel schade op heeft gelopen. Wat die schade precies is kan ik je niet 1-2-3 zeggen.

Zoals ik het deed was het berekenen van me bassale onderhoud. Dus 2000kcal ofzo exclusief sport- en arbeidstoeslag. Vervolgens elke 2 weken bijhouden hoe je lichaam reageerd. Blijf je aankomen verlaag je kcal om de 2 weken tot je op een punt komt dat je gewicht stabiel blijft. Dat is dan je werkelijke onderhoud op dat moment.

Dan is het taak dat voorlopig te blijven eten. Neem ananans/kiwi's voor elke grote maaltijd. Zorg dat je veel vezels en jodium tot je neemt. Sport 3x in de week en heb geduld. Je metabolisme moet zich gaan herstellen. Als blijkt dat je te snel afvalt kun je berekenen hoeveel kcal het is en dat gebruiken om je onderhoud kcal bij te stellen naar je nieuwe onderhoud. Zo ga je steeds stapsgewijs verder en hoger qua kcal.

Comment

3 kwartier niet eten na de cardio op nuchtere maag?

das nieuw voor me, dus dan mag ik pas eten om 10.45ofzo of zelfs pas om 11 als ik om kwart na 9 met de cardio begin, dan is het al bijna middag

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    @Janwin.
                    Dat is interpretatie. Typte het anders, maar bedoelde hetzelfde.

@Bigz
                    Ik raad je wat anders aan...

Als je lange tijd, jaren, verkeerd eet (te weinig) dan kan het best zijn dat je metabolisme heel veel schade op heeft gelopen. Wat die schade precies is kan ik je niet 1-2-3 zeggen.

Zoals ik het deed was het berekenen van me bassale onderhoud. Dus 2000kcal ofzo exclusief sport- en arbeidstoeslag. Vervolgens elke 2 weken bijhouden hoe je lichaam reageerd. Blijf je aankomen verlaag je kcal om de 2 weken tot je op een punt komt dat je gewicht stabiel blijft. Dat is dan je werkelijke onderhoud op dat moment.

Dan is het taak dat voorlopig te blijven eten. Neem ananans/kiwi's voor elke grote maaltijd. Zorg dat je veel vezels en jodium tot je neemt. Sport 3x in de week en heb geduld. Je metabolisme moet zich gaan herstellen. Als blijkt dat je te snel afvalt kun je berekenen hoeveel kcal het is en dat gebruiken om je onderhoud kcal bij te stellen naar je nieuwe onderhoud. Zo ga je steeds stapsgewijs verder en hoger qua kcal.
                    ik heb altijd al veel gegeten, maar ben sinds vorige week dinsdag begonnen met fitness [cardio] en ik train elke dag dus ik train al een hele week achter elkaar en ik eet al veel minder.

En het enige wat ik eet is ; 6/7 Volkoren Brood per dag, 0,5 Liter Melk, 0,5 Liter Multivitamine drinke, 1 Blikje tonijn, 300 gram Magere kwark. 100 Gram Kipfilet en natuurlijk nog es water 1,5/2 liter per dag.

Dat is wat ik per dag eet

En ik train meestal rond de 19.30 en ik eet altijd een uur vantevoren en na het trainen eet ik een beetje kwark, drink ik een glas melk en een sinaasappel

Comment

hey beste mensen, ik wou jullie ff vertellen dat ik nog steeds bezig ben met mijn dieet heb geen moment aan getwijfeld om te stoppen ben nu tot 131.9 kilo gekomen , 10 kilo's in 3 weken en ik voel me gezond en heb genoeg energie!!!

bedankt voor iedereen's steun!!! YOU GUYS ARE AMAZING!!!!!

Comment

Mooi dat het zo goed gaat kerel! Let wel: je vetverlies gaat naar verloop van tijd wat langzamer (doorgaans in ieder geval), maar desalniettemin puik werk hoor.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

netjes kerel 10 kg in 3 weken. als je zo doorgaat ga je het wel halen

Comment

Volhouden man,
                            Goed bezig!
                            Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Keep up the good work!!!

Becoming a human juggernaut!!!

Comment

THANX GUYS, ik weet dat er ook moeilijke tijden komen waar ik moeilijk vet zou verliezen maar dat maakt allemaal niets uit niets en niemand kan mij nog tegenhouden met dit dieet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X