En dan 3x in de week
140 > 100 Kilo Mogelijk???
Collapse
X
-
Jammer dat mijn HIIT cardio idee nou al is geopperd. Zat me er al op te verheugen om weer vrolijk te gaan verkondigen hoe goed dat wel niet was enzo, maar Falstyr was me voor.
Zou inderdaad eerst een behoorlijk fullbody schema afdraaien, en daarna HIIT cardio doen. Eventueel nog 's ochtends op nuchtere maag (nuchter, met wat bcaa's of weishake dan...) op wat lagere intensiteit gaan joggen voor een halfuurtje."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Van wat ik begreep is het inderdaad effectiever om in de ochtend een whei shake te nemen en dan duur cardio met je ontbijt circa 30-45mins na de workout. HiT cardio bewaar je dan voor de middag sessie. Weet de motivatie niet meer, maar is terug te vinden in een vrij recentelijk artikel op t-nation.
Zelf ben ik lange tijd geen voorstander geweest van HiT cardio. De enige waar ik het toepas is als ik op de loopband sta. Tijdens fietsen, roeien of crosstrainer blijft het gewoon 30-45mins duur.
Comment
-
Waarom tegen HIT of HIIT cardio, en waarom alleen op de loopband?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Is ook waar. Maar ik vind het zelf altijd leuk om te zoeken naar die nieuwe edge die je net weer wat verder kan helpen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostIs ook waar. Maar ik vind het zelf altijd leuk om te zoeken naar die nieuwe edge die je net weer wat verder kan helpen.
Comment
-
ik kan doordeweeks niet in de ochtend trainen omdat ik het te druk heb met school en stage ik train doordeweeks altijd vanaf 19.30 tot 21.00.
Vandaag heb ik tot zover dit gegeten;
11.00 - 3 Bruine Broodjes, met salami
13.30 - 100 gram vlees [gebakken zonder olie, alleen de vlees op de pan] een glas melk en halve liter water
14.00 - 15.30 Getrained, Totaal 30 Minuten Gefietst & 15 Minuten gerend op de loopband. En totaal half uur Krachttraining
16.00 - Een kom Cornflakes met weinig suiker, een broodje tonijn met tomaten en komkommer en een glas melk.
Net om 18.30 - 100 Gram Kipfilet en een glas melk.
En ik wacht tot 21.00 dan eet ik nog een appeltje en een glas melk, en dat was het voor vandaag.
...
Is dit een goeie schema of doe ik tog dingen verkeerd?
Comment
-
Schema is vreselijk. Lees eens rond in de sectie en lees de schema's van anderen eens. Dan zie je dat je toch aardig wat niet goed doet."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by bodybuildr1990 View Postzou gewoon op een nuchtere maag gaan joggen, verbrand je namelijk meer, zou wel ff eiwiiten van te voren nemen om je spieren te beschermen.
na het joggen zou ik gewoon bruin volkoren brood met kalkoenfilet ofzo doen
Hoogstens een isotone dorstlesser om mineralen en zouten weer aan te vullen.
@Bigz: lees de Q&A van Punani! Is ws erg veel nieuwe info voor je, maar met een beetje geduld en onderzoek kom je er echt wel uit.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...6 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-