140 > 100 Kilo Mogelijk???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je hebt veel vet en vocht te verliezen dus geen wonder dat het zo snel gaat in het begin. Hopelijk behoud je de motivatie als het over een maandje of 2 trager gaat.

Wat heb je qua eten en activiteiten gebruikt voor die 10kg? En race die Ramon er even uit. Die 120kg zit je ook zo onder als je het goed doet

Comment

niet om je te ontmoedigen maar de eerste paar weken is er inderdaad veel vocht bij, wat niets afdoet aan je prestatie natuurlijk.

of je tegen de zomer je doel kan bereiken weet ik niet zeker, maar je kan zeker veel bereiken tegen die tijd, succes !

Comment

Ben benieuwd hoe het gaat. Iemand iets vernomen van hem?

Comment

Nope...niks.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Erg jammer dat zijn laatste keer online op 22-02-08 was ben bang dat we nix meer zullen vernemen.
            Dit zijn wel de intressante logjes.
            Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
              Erg jammer dat zijn laatste keer online op 22-02-08 was ben bang dat we nix meer zullen vernemen.
              Dit zijn wel de intressante logjes.
              Heey hahaha een anderhalf jaar later verschijn ik weer 's, het gaat allemaal wel oké ik blijf al heel lang haken bij 120 kilo ik raak maar geen kilo's kwijt ik heb geen motivatie meer zou iemand weten waardoor dit komt?

Comment

Je kan niet onder de 120kg komen? Wat the fuck?! Je had al onder de 100 kunnen zitten.
                Heb je stiekem dingen zitten eten die je niet moet eten? Eet je te weinig of te veel qua kcal? Heb je om de 2-3 maanden een week of 2 "normaal" gegeten als soort re-boot? Heb je elke 6-8 weken van trainingsschema gewisseld? Sport je wel intensief genoeg?

Comment

eens met falstyr

@ bugs beschrijf eens wat je nu tegenwoordig eet en hoe je sport etc. misschien toch nog te veel verkeerde dingen

Comment

Leuk dat je toch terugbent
                    Zal grotendeels aan de voeding liggen, daarnaast moet je natuurlijk een intensief trainingsschema hebben. 2 keer in de week 20 minuten HIIT fietsen zal ook veel toevoegen.
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

140> 100kg mogelijk!

Hoi, Ik ben er het levende bewijs van! Ik woog 1 jaar geleden 132kg en had 35% vet! Ik heb toen mijn kantoorbaan opgezegd en ben in de steigerbouw gaan werken. Dat werk is zo zwaar dat ik in de eerste 3 weken al 18kg afviel. Ik heb mijn eetpatroon niet aangepast en weeg nu 95kg met 16% vet. Ik werk me iedere dag verrot, als ik 'avonds uit de auto stap moet ik bijna opnieuw leren lopen, maar het loont wel! Het kan natuurlijk wel via speciale dieten, maar die hebben vaak weer een negatief effect op je stofwisseling of vergen veel discipline
                      Attached Files

Comment

Doe liever een voedingsschema volgen dan me opleiding verkwisten en in de stijgerbouw gaan werken, verder heb ik liever een bruikbare rug op me 30ste en knieën die nog functioneren dan dat ik ga buffelen op werk met alle gevolgen van dien
                        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Wat een verschil!
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik zou toch liever iets van discipline hebben dat dat ik van carriere moet wisselen om af te vallen. Lijkt me een beetje overtrokken, maar desalniettemin een goed resultaat! Doe je nu ook nog iets van krachttraining ?
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

Knap werk man!!
                              En nu hardcore 4 x per week naar de sportschool?
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                                Ik zou toch liever iets van discipline hebben dat dat ik van carriere moet wisselen om af te vallen. Lijkt me een beetje overtrokken, maar desalniettemin een goed resultaat! Doe je nu ook nog iets van krachttraining ?
                                Ik denk dat dit toch wel een ultieme vorm van discipline is.
                                Wetende dat je helemaal doodgroeit door een kantoorbaan en je dan richten op een andere carierre.....niks anders dan respect!
                                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X