140 > 100 Kilo Mogelijk???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Met zoveel gewicht + vet% hoef je niet eens veel te snijden in de kcal. Als je rond onderhoud blijft en super schoon eet zou je al richting de 15% vet moeten kunnen zakken zonder al te veel problemen en dan zit hij ergens rond de 110kg lichaamsgewicht. Bereikbaar in 4 maanden zeker te weten.

Zie nu dat ik Bigz in de war haal met Ramon. Ramon was die eikel die de hele tijd fatburners en andere troep nam en maar zat te klagen dat hij na maanden nog op hetzelfde gewicht zat. Dus mijn excuus bij deze als ik te hard was in me vorige reply dat zou voor Ramon moeten zijn als hij het was :P

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      Dus mijn excuus bij deze als ik te hard was in me vorige reply
      Watzegebeurt
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
        Watzegebeurt
        Het zijn de roids die praten. Fucking roid rage heeft tegenovergesteld effect bij mij

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          Het zijn de roids die praten. Fucking roid rage heeft tegenovergesteld effect bij mij

hmmmm As met goede bijwerkingen.....dat is weer wat anders
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
            hmmmm As met goede bijwerkingen.....dat is weer wat anders
            Juist gedoseerd.... Juiste stof.. Toeval, normaal kun je jaren zoeken naar verhoudingen en heb je het nog niet goed voor elkaar... Ach Ashley, wat heeft hij nou niet mee? Ziekelijk toch? Maar voor hem wel erg prettig.....

Comment

Beste mensen, sorry dat ik een tijdje niets van me heb laten horen.
              Het gaat gelukkig weer wat beter, ben weer volop gemotiveerd ik let weer op de voeding en ik ga er weer helemaal voor, en zoals Peso zei, gooi al die troep weg, dat heb ik gelukkig ook gedaan ben daar van af!
              Zo lang je bikkelt komt alles goed!

Comment

Kan je makkelijk ik deed 133 naar 90 kilo over 2 jaar deed het rustig maar mijn huid is wel mooi gebleven enkel op de plaats waar ik striemen had...ligt echt aan je motivatie ik ben nu al 2 jaar mooi op gewicht maar je kan ook beginnen "frete" en dan trg aankomen...IF YOU WANT SOMETHING GO GET IT ! PERIOD !

Comment

Originally posted by Bigz View Post
                  Beste mensen, sorry dat ik een tijdje niets van me heb laten horen.
                  Het gaat gelukkig weer wat beter, ben weer volop gemotiveerd ik let weer op de voeding en ik ga er weer helemaal voor, en zoals Peso zei, gooi al die troep weg, dat heb ik gelukkig ook gedaan ben daar van af!
                  Zo lang je bikkelt komt alles goed!
                  wat zijn je stats nu?
                  en voeding/trainings schema?
                  Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Domenique View Post
                    Kan je makkelijk ik deed 133 naar 90 kilo over 2 jaar deed het rustig maar mijn huid is wel mooi gebleven enkel op de plaats waar ik striemen had...ligt echt aan je motivatie ik ben nu al 2 jaar mooi op gewicht maar je kan ook beginnen "frete" en dan trg aankomen...IF YOU WANT SOMETHING GO GET IT ! PERIOD !
                    Dan moet jij me nu echt helpen, ik ben weer bij de 120 en ben weer volop gemotiveerd.
                    Any advice?

Comment

Discipline!!!!!!!
                      Ben liever lui dan moe, behalve om te sporten!!!!!!!

Comment

Dan moet jij me nu echt helpen, ik ben weer bij de 120 en ben weer volop gemotiveerd.
                        Any advice?

advice nr 1 ;
                        stay away van de weegschaal en train. laat de spieren groeien en burn the fat.
                        kijk af en toe in de spiegel en voel of je kleding beter gaat zitten.

Dat is je nieuwe doel, kleding een maatje kleiner en beter zittend. Good looks in the mirror.

Mijn eigen doel is nu naar de 120kilo gaan, ben nu 112 kilootjes, dus kijk niet meer naar die weegschaal en train, laat de spieren groeien.
                        Knallen!
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                          advice nr 1 ;
                          stay away van de weegschaal en train. laat de spieren groeien en burn the fat.
                          kijk af en toe in de spiegel en voel of je kleding beter gaat zitten.

Dat is je nieuwe doel, kleding een maatje kleiner en beter zittend. Good looks in the mirror.

Mijn eigen doel is nu naar de 120kilo gaan, ben nu 112 kilootjes, dus kijk niet meer naar die weegschaal en train, laat de spieren groeien.
                          Knallen!
                          Thanx dude!
                          Wat raad je mij aan, Alleen cardio of mix met kracht? En hoeveel dagen max. kracht per week.
                          Intensief of kleine setjes en zwaar?

Comment

kracht training en cardio en/of HIIT
                            zwaar en intensief. Hoog tempo, korte pauzes en doorknallen. Op tempo dat je redt natuurlijk.
                            Dus KT met zware gewichten en tempo in de oefeningen, daarna wat cardio doen. KT45 minuten en cardio 20/30 minuten intensief met interval.
                            Nog paar keer per week HIIT cardio en/of fietsen.

Gegarandeerd dat je er super uitziet in vrij korte tijd. Wel goed eten anders redt je het niet, die hoge intensiteit.
                            Als je dus te laag gaat in calorieinname dan gaat het niet zo makkelijk lukken.

Hoogwaardige voeding eten, voldoende eiwitten en vetten.

Het zal je zeker gaan lukken.
                            1e Masters Superbody YBF 2011!
                            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Bigz, wat ik deed is hard zijn voor jezelf en veel water drinken maar discipline vooral dat is ook belangrijk als je verder wilt ontwikkelen in bodybuilding eventueel,discipline is belangrijk in het dagelijkse leven van werk tot hobby !

Comment

Any advice?
                                bigzzz, je hebt ons nog steeds niet laten weten wat je eetschema is.
                                Misschien eet je nog steeds te weinig of gaat het daar fout en beland je zo weer bij de 130.
                                Want je bent nu weer bij de 120, supergoed. Maar je wilt meer afvallen.
                                Misschien heb je wel je metabolisme zodanig verkracht met te weinig eten, wat iedereeen doet die er niet zoveel verstand van heeft als ze gaan afvallen, dat je niet meer afvalt en erger nog, straks kilos aankomt.

Dus doe het eens goed en post hier je voedingsschema, wat je preceis eet om de 2-3 uur en hoeveel gram en totaal kcal's. Dan kunnen we je makkelijk aan de 100 kg helpen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X