Originally posted by Falstyr
View Post
140 > 100 Kilo Mogelijk???
Collapse
X
-
Originally posted by skitzo6 View Postwil je vermageren... ik heb hier wel wat liggen.... 100% werking
v-diet werkt echt. in het verleden paar keer gedaan met mega resultaat. en nu ben ik er weer mee bezig...alleen hou ik me aan de macro's van dat ding. rest zet ik zelf in elkaar dus zijn de resultaten qua fatburn ook minder dan wat je zou kunnen bereiken met 100% aan het V-diet houden.
Comment
-
Originally posted by marnop View PostAlles gaat luken deze keer, jij gaat naar je doel daar zorgen wij voor met advies, alleen, jij moet het doen.
Als je het maken en uitzoeken voor een voedignschema totaal niet begrijpt, tja dat kan.
Echt moeilijk is het niet.
Je kan een paar al bestaande schema's nemen. Daarin staat wat men eet of wil eten perdag inclusief de caloriën van wat men eet.
Bij een bw van 120 zal je normaal op 3600cal moeten zitten om te groeien.
Maar ik weet niet hoe hoog je bf is en wat precies je doel is.
Ik had het al over hoog intensief trainen en als cardio HIIT doen, als je dat strikt gaat doen dan kom je er met 3500cal gemiddeld ook.
Je zal bf verliezen en de spieren krijgen voldoende voeding om te herstellen en groeien.
Als de intensiteit van de trainingen niet hoog genoeg is dan zal je veel minder vetverbranden, dus om meer vet te verbranden zal je dus in calorietjes moeten zakken.
Je kan dan rustig 500 zakken om te beginnen, dus zit je op 3000cal per dag.
Dus,
Stel je doelen duidelijk voor jezelf en weet wat je er voor wil doen.
Zoek wat voedingschema's en maak er 1 voor jezelf aan de hand van voorbeelden.
Maak ook een strikt trainingschema met krachttraining en werk met hoge gewichten en hoogintens, vlot achterelkaar de oefeningen doen. Geef in elke oefening alles wat je hebt. In 45 minuten moet je klaar zijn. daarna afwisselen, de ene keer normaal cardio wel lekker uptempo, en de andere keer doe je HIIT, maar wel echt zeer hoog intensief.
Als je traint, eet en rust als een topsporter zal je een lichaam krijgen als van een topsporter.
It's all up to you.
succes.
ps, Falstyr kan nog wel een leuk schema maken met veel zware compounds en synergisten oefeningen en wat isolerende oefeningen waarop je gegarandeerd zal groeien en fatburnen.
Maar de eerste aanzet van het schema moet van jezelf komen.
Ik ben nu bij de 117.5 en het gaat eindelijk stap voor stap beter, intensief kracht training (weinig rust) en op een hoge tempo cardio en 3 keer per week joggen (6km per keer).
Ik zal proberen om morgen een schema te maken zodat ik dit kan delen, bedankt voor alle steun.
You rock
Comment
-
Mijn eetschema is als volgt:
10.30 volkoren brood met kaas
14:00 +/- 500 gram kipfilet
17.30 broodje kaas
en dat was het een beetje?
Ik zou eigenlijk wat meer eten en beter verdelen, alleen weet ik echt niet hoe ik dat moet doen.
ik moet en zal de 100 kilo halen.
En trouwens, ik drink ook veel fris, rond de 2 liter per dag, dat moet echt veel minder.
Comment
-
http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...tml#post550279
Omdat je hem nog niet gelezen hebt...
Weg met de frisdrank..
En inderdaad wat meer verdelen: Een aantal standaarddingen zijn 's ochtends brinta, ev. met whey. Door de dag kun je altijd mooie mixen maken van kev met kip, rijst en noten, en 's avonds voor het slapen gaan een bakje kwark.Last edited by scoobydoo; 25-07-2010, 10:29.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by Bigz View PostMijn eetschema is als volgt:
10.30 volkoren brood met kaas
14:00 +/- 500 gram kipfilet
17.30 broodje kaas
en dat was het een beetje?
Ik zou eigenlijk wat meer eten en beter verdelen, alleen weet ik echt niet hoe ik dat moet doen.
ik moet en zal de 100 kilo halen.
En trouwens, ik drink ook veel fris, rond de 2 liter per dag, dat moet echt veel minder.
Dit voeding schema is kl*te, daar heb je weinig aan.
Begin de dag niet met brood en kaas, als je met brood wil beginnen gooi er dan kalkoenfilet op en een gekookt ei en wat plakjes komkommer en eventueel wat plakjes tomaat. Dan krijg je al iets beters binnen.
Je zal best zakken in gewicht, maar te weinig in vet. Het zalvooral spiermassa zijn wat verdwijnt als ik dit zo zie.
Dump de frisdrank, zelfs geen low calorie frisdrank nemen.
begin met vruchtensap te drinken zonder toegevoegde suikers.
druivensap, rode bessen en bosbessensap, sinaasappelsap, neem de versgeperste plastic pakken in de supermarkt, die gekoelde dus die zijn vers geperst en goed.
Je kan ook zelf goed sap maken in de blender van vers fruit.
Neem 2 appels, een sinaasappel, een stuk meloen en een citroen gooi alles in stukjes gesneden in de blender samen met een groot glas water (of 2 glazen) en blenden maar. Je hebt dan een flinke energiebom die vol zit met goede vitamines en zonder toegevoegde suikers. De sinaasappel, citroen en meloen de schil er af halen, van de appel hoeft dat niet.
Gewoon van alles uitproberen en de lekkerste vruchtendrank vinden.
Het kost je enkele minuten, maar het is het meer dan waard. Het is 2 a 3 dagen houdbaar, even schudden voor gebruik.
Verder genoeg water drinken en melk drinken iig elke dag dat je sport een liter per dag en daarnaast water minimaal een liter per dag.
Na je krachttraining een shake drinken voor spierherstel en opbouw.
Als je alle adviezen wat opvolgt dan zal je veel sneller en op een betere manier vet kwijtraken zonder al te veel verlies van spiermassa.Last edited by marnop; 25-07-2010, 12:13.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Sta je pas op om 10:30? Als je eerder opstaat, eet je dan niks maar wacht je tot 10:30? Dat laatste is niet best. Je doet er verstandig aan om meteen wat te eten als je opstaat.
Je eet geen aardappels of rijst of pasta? Alleen maar kip?
Zoals anderen al schreven is het ook verstandig om groente en fruit te eten.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...6 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-