Oke hierbij mijn cutschema. Ik heb de afgelopen 2,5 maand in mijn bulk gezeten en ben ongeveer 5 kilo aangekomen. Nu zit mijn vetpercentage rond de 15% en mijn doel is om dit op 10% of daaronder te krijgen rond juni en wil begin maart starten met mijn cut. Ik wil het rustig aan doen om zo min mogelijk spiermassa te verliezen.
Mijn stats zijn als volgt:
gewicht: 85 kilo
lengte: 1.91
Ik heb dit schema samengesteld met de richtlijnen van Q and A to get ripped.
Dit is wat ik nodig heb:
2720 kcal
212 gr eiwit
50 gr vet
355 gr kh
Voor mijn ontbijt heb ik 89 gr aan kh nodig, 1 uur de training 124 gr en na de training 53 gr. Nu train ik altijd een uur na mijn ontbijt, dus heb ik maar veel kh in mijn ontbijt gedaan, is dat goed??
Daarnaast kom ik maar aan 5 i.p.v 6 maaltijden (zonder po shake). Kan ik er beter nog een extra toevoegen? Daarnaast kom ik vrij lastig aan 50 gram vet, vooral omdat het eigenlijk alleen bij de hoofdmaaltijd mag zitten. Dit probleem heb ik niet op kunnen lossen dus als iemand daar een oplossing voor heeft laat me dat even weten.
Ik heb één rustdag uitgewerkt en een trainingsdag. Graag opmerkingen/advies over mijn schema (zie bijlagen).
Mijn stats zijn als volgt:
gewicht: 85 kilo
lengte: 1.91
Ik heb dit schema samengesteld met de richtlijnen van Q and A to get ripped.
Dit is wat ik nodig heb:
2720 kcal
212 gr eiwit
50 gr vet
355 gr kh
Voor mijn ontbijt heb ik 89 gr aan kh nodig, 1 uur de training 124 gr en na de training 53 gr. Nu train ik altijd een uur na mijn ontbijt, dus heb ik maar veel kh in mijn ontbijt gedaan, is dat goed??
Daarnaast kom ik maar aan 5 i.p.v 6 maaltijden (zonder po shake). Kan ik er beter nog een extra toevoegen? Daarnaast kom ik vrij lastig aan 50 gram vet, vooral omdat het eigenlijk alleen bij de hoofdmaaltijd mag zitten. Dit probleem heb ik niet op kunnen lossen dus als iemand daar een oplossing voor heeft laat me dat even weten.
Ik heb één rustdag uitgewerkt en een trainingsdag. Graag opmerkingen/advies over mijn schema (zie bijlagen).
Comment