Cut-schema gais_der_german

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cut-schema gais_der_german

Oke hierbij mijn cutschema. Ik heb de afgelopen 2,5 maand in mijn bulk gezeten en ben ongeveer 5 kilo aangekomen. Nu zit mijn vetpercentage rond de 15% en mijn doel is om dit op 10% of daaronder te krijgen rond juni en wil begin maart starten met mijn cut. Ik wil het rustig aan doen om zo min mogelijk spiermassa te verliezen.

Mijn stats zijn als volgt:
    gewicht: 85 kilo
    lengte: 1.91

Ik heb dit schema samengesteld met de richtlijnen van Q and A to get ripped.

Dit is wat ik nodig heb:
    2720 kcal
    212 gr eiwit
    50 gr vet
    355 gr kh

Voor mijn ontbijt heb ik 89 gr aan kh nodig, 1 uur de training 124 gr en na de training 53 gr. Nu train ik altijd een uur na mijn ontbijt, dus heb ik maar veel kh in mijn ontbijt gedaan, is dat goed??

Daarnaast kom ik maar aan 5 i.p.v 6 maaltijden (zonder po shake). Kan ik er beter nog een extra toevoegen? Daarnaast kom ik vrij lastig aan 50 gram vet, vooral omdat het eigenlijk alleen bij de hoofdmaaltijd mag zitten. Dit probleem heb ik niet op kunnen lossen dus als iemand daar een oplossing voor heeft laat me dat even weten.

Ik heb één rustdag uitgewerkt en een trainingsdag. Graag opmerkingen/advies over mijn schema (zie bijlagen).
    Attached Files

Zou wat minder spaghetti nemen, die kwark van de maaltijd van 1230 toevoegen aan 22:00 en in totaal 100gr kipfilet nemen bij 1230. Wat concreter: 100gr spaghetti bij het avondeten. Dat spaart je 86,7kcal uit, en die kun je gebruiken voor je kipfilet. Dan cut je dus nog een tiental kcal meer dan eerst, dus dan heb je weer ruimte voor een gram vet meer. Zou dus gewoon een visolie capsule of pakken (of 2, weet niet precies hoeveel vet er per ding in zit).
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

noten leveren ook aardig wat vetten..en van de goede soort.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

5ml lijnzaadolie is een halve lepel he.. neem gewoon een hele lepel

maaltijd 12:30 is wat complex.. neem gewoon 1blik tonijn 130gram ipv 30 kip,50 tonijn en kwark.

voor de rest is dit een mooi begin schema.. als je gaat zakken in kcal haal je dit uit de maaltijd van 1800!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          noten leveren ook aardig wat vetten..en van de goede soort.
          Alleen ook erg veel calorieën, ik had eers meer noten in mijn schema alleen dan kom ik te hoog uit.

Originally posted by punani View Post
          5ml lijnzaadolie is een halve lepel he.. neem gewoon een hele lepel

maaltijd 12:30 is wat complex.. neem gewoon 1blik tonijn 130gram ipv 30 kip,50 tonijn en kwark.

voor de rest is dit een mooi begin schema.. als je gaat zakken in kcal haal je dit uit de maaltijd van 1800!

Ik doe er eigenlijk altijd twee eetlepels bij (dacht dat dit 5 ml liter was maar is dus meer).

En is complex niet goed? Ik wilde namelijk bij de lunch 50 gram tonijn pakken en de overige 100 gram om 15:30 opeten.

Comment

Als je 5 kilo gegaind bent in je bulk, en je wilt er 5% vet af hebben zal je denk ik weinig van die 5 kilo over houden denk ik?!

Comment

Originally posted by zwaan View Post
              Als je 5 kilo gegaind bent in je bulk, en je wilt er 5% vet af hebben zal je denk ik weinig van die 5 kilo over houden denk ik?!
              normaal gesproken heb je gelijk maar hij traint nog niet zo lang..dus ik ben positief dat hij +-3kg zal verliezen

Comment

lijnzaad laten voor wat het is. Prostaat en lijnzaadolie gaan niet lekker samen

Onderzoekers: Geen lijnzaadolie voor mannen

gewoon voor de visolie gaan dus.

Verder is vet toch vrij gemakkelijk toe te voegen dmv pindakaas of noten?

Comment

Originally posted by Kevf View Post
                  lijnzaad laten voor wat het is. Prostaat en lijnzaadolie gaan niet lekker samen

Onderzoekers: Geen lijnzaadolie voor mannen

gewoon voor de visolie gaan dus.

Verder is vet toch vrij gemakkelijk toe te voegen dmv pindakaas of noten?
                  Hmm dat is wel erg verrassend!

Maar om even door te gaan op de reacties hieronder. Ik ga proberen om deze maand nog 1 of 2 kilo aan te komen en tijdens mij cut niet onder de 84 kilo te komen. Anders ga ik gewoon weer wat meer eten . Heb mijn bulk niet voor niets gegaan.
                  Maar misschien dat er na de cut weer een grotere inpuls komt zodat ik weer eenvoudig een paar kilo aankom.

Comment

Gebruikte het zelf zoiezo niet, maar ga lijnzaadolie dus schrappen uit mijn adviezenjargon.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

ik neem het gewoon hoor.. ik geloof niet elk onderzoek

Comment

Soms kun je beter het zekere voor het onzekere nemen. Lijnzaadolie is best goed spul, maar visolie is minimaal zo goed, zonder mogelijke bijwerkingen. Waarom het risico nemen.

sigpic

Comment

Ik blijf het ook gewoon nemen. De hoeveelheid die ik neem (twee eetlepels) is zo minimaal dat ik niet denk dat het schadelijk kan zijn.

Ik heb wel een dosis multivitaminepillen en visoliecapsules besteld. Ik neem aan dat ik de multi bij het ontbijt inneem, alleen wanneer kan ik het best de visolie innemen?

Als ik bijvoorbeeld lijnzaadolie en visolie tijdens het ontbijt in neem is dat geen overkill?

Comment

Wordt gewoon netjes allemaal opgenomen, zoveel vet is het niet

edit: mbt lijnzaad. Prostaatproblemen is iets waar ontzettend veel mannen last van krijgen en visolie is minstens net zo goed. Dan is ook voor mij de keuze snel gemaakt.

Comment

Ik neem nog steeds lijnzaad. Maar niet zo verschrikkelijk veel. Een beetje zal me toch geen prostaatproblemen opleveren?
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X